Kasse med drengetøj nyfødt - str. 74 + legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.735 visninger
50 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Chalala85

Jeg rydder lidt ud i sagerne herhjemme og har lidt jeg gerne vil give væk. Der skal kun betales lidt i porto

Der kommer nok lidt mere hen af vejen men hvis du står og mangler nogen bestemte str. så skriv mig en PM. Har fra 50-104

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

mortilrasmus

legetøjet kan vi godt bruge, jeg er lige startet dagpleje op og tøj fra 74 og op har også interasse....

hilsen Rikke

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

mortilrasmus skriver:

legetøjet kan vi godt bruge, jeg er lige startet dagpleje op og tøj fra 74 og op har også interasse....

hilsen Rikke

Det kan vi sagtens finde ud af. Jeg skal lige se hvor meget i str 74 op jeg har liggende. samt legetøj.

Anmeld

30. oktober 2011

freiasmor

kunne os godt være interesseret i noget hvad spændende har du??

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

Freismor skriver:

kunne os godt være interesseret i noget hvad spændende har du??

Det kommer an på hvad du mener med spændene Altså det er jo tøj, både mærker og ikke mærker...

Anmeld

30. oktober 2011

freiasmor

Chalala85 skriver:

Det kommer an på hvad du mener med spændene Altså det er jo tøj, både mærker og ikke mærker...

mærker er ligemeget leder efter noget tøj til min svogers nyfødte også vil jeg selv os gerne have noget til hvis jeg venter mig en dreng

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

Freismor skriver:

mærker er ligemeget leder efter noget tøj til min svogers nyfødte også vil jeg selv os gerne have noget til hvis jeg venter mig en dreng

Ah okay.. jamen jeg orker ikke at tage billeder af det hele. Sender hvad der ønskes og så må man selv vælge til og fra når man modtager

Anmeld

30. oktober 2011

freiasmor

Chalala85 skriver:

Ah okay.. jamen jeg orker ikke at tage billeder af det hele. Sender hvad der ønskes og så må man selv vælge til og fra når man modtager

hihi du har jo os taget 1 billed så man ca ved hvad man har med at gøre, men ved at min svogers søn mangler noget oppe over 74 og op efter..

Anmeld

30. oktober 2011

Chalala85

Freismor skriver:

hihi du har jo os taget 1 billed så man ca ved hvad man har med at gøre, men ved at min svogers søn mangler noget oppe over 74 og op efter..

Jeg skal se hvad jeg har tilbage i str 74 og op da der er en mere der har spurgt efter det

Anmeld

30. oktober 2011

freiasmor

Chalala85 skriver:

Jeg skal se hvad jeg har tilbage i str 74 og op da der er en mere der har spurgt efter det

ja det så jeg, men det ville være super duper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.