Kasse med drengetøj nyfødt - str. 74 + legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. oktober 2011

Chalala85

Skønne Jønne skriver:

hej hvor er du dog en gavmild moar som lige hjælper os her inde

hvad har du i str 56?? jeg mangler lidt bukser og andet.. så hvis du har noget??

Tusind tak, hjælper gerne hvor jeg kan

Uha jeg har haft en del efterspørgelse på små str. men ejg skal lige i kælderen imorgen og se hvad jeg har liggende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

skønneunger

Chalala85 skriver:

Jeg rydder lidt ud i sagerne herhjemme og har lidt jeg gerne vil give væk. Der skal kun betales lidt i porto

Der kommer nok lidt mere hen af vejen men hvis du står og mangler nogen bestemte str. så skriv mig en PM. Har fra 50-104

hejsa har du noget tilbage i str 98/104?

Anmeld

31. oktober 2011

Babydreams

Du er godt nok en uffattelig venlig person, man bliver helt blød om hjertet, når der er nogle mennesker der er så betænksomme, det er så flot af dig! Skal have en lille dreng til marts, og mangler noget af næsten alt endnu, så hvis du har mere af baby størrelser, tilbage kunne jeg gerne tænke mig det, men kan se der er en masse der har spurgt til den størrelse :-) Mange hilsner fra Rikke

Anmeld

31. oktober 2011

<3

Hvis du har noget tilbage så er jeg interesseret i 50. -104 kan afhente i dag hvis erKh Kirsten

Anmeld

31. oktober 2011

MyBigWish

Har du stadig peter plys sættet tilbage? Har du nogen natdragter i de små str?

Anmeld

31. oktober 2011

Chalala85

skønneunger skriver:

hejsa har du noget tilbage i str 98/104?

Jeg skal se hvad jeg har liggende tilbage

Anmeld

31. oktober 2011

Chalala85

RikkeRasmussen skriver:

Du er godt nok en uffattelig venlig person, man bliver helt blød om hjertet, når der er nogle mennesker der er så betænksomme, det er så flot af dig! Skal have en lille dreng til marts, og mangler noget af næsten alt endnu, så hvis du har mere af baby størrelser, tilbage kunne jeg gerne tænke mig det, men kan se der er en masse der har spurgt til den størrelse :-) Mange hilsner fra Rikke

Tusind tak Jeg skal se hvad der er men jeg tror ikke jeg har mere tilbage i de helt små str. desværre

Anmeld

31. oktober 2011

Chalala85

mrs X skriver:

Hvis du har noget tilbage så er jeg interesseret i 50. -104 kan afhente i dag hvis erKh Kirsten

Hejsa

Jeg skal lige se hvad jeg har liggende af div. str. så kan jeg lige vende tilbage senere. Skal lige hjem fra job først osv

Anmeld

31. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

Chalala85 skriver:

det har jeg en hel del af. Jeg skal lige finde alt frem

Det lyder super... gider du skrive en pb når du ved nærmere med 98-104

Anmeld

31. oktober 2011

Chalala85

Oliver&Troia <3 skriver:

Det lyder super... gider du skrive en pb når du ved nærmere med 98-104

JA self

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.