Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Jeg skal gerne se hvad jeg har tilbage i de små str.
Jeg skal gerne se hvad jeg har tilbage i de små str.
mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Så vil noget sommertøj jo være på sin plads og det har jeg en del af
Så vil noget sommertøj jo være på sin plads og det har jeg en del af
det lyder helt perfekt... vil gerne modtage alt hvad du vil give væk
og skal nok betale porto..
du skriver bare når du ved hvad porto bliver
Chalala85 skriver: Jeg rydder lidt ud i sagerne herhjemme og har lidt jeg gerne vil give væk. Der skal kun betales lidt i porto Der kommer nok lidt mere hen af vejen men hvis du står og mangler nogen bestemte str. så skriv mig en PM. Har fra 50-104
Jeg rydder lidt ud i sagerne herhjemme og har lidt jeg gerne vil give væk. Der skal kun betales lidt i porto
Der kommer nok lidt mere hen af vejen men hvis du står og mangler nogen bestemte str. så skriv mig en PM. Har fra 50-104
Jeg vil rigtig gerne overtage alt det tøj der ikke allerede er givet væk.
Jeg kunne godt bruge 98-104....
Sødt af dig at forære det væk
Jeg kunne godt bruge noget str. 80 ... Hvis du har noget ?
merle2010 skriver: det lyder helt perfekt... vil gerne modtage alt hvad du vil give væk og skal nok betale porto.. du skriver bare når du ved hvad porto bliver
Det er bare en aftale
livhemdrup skriver: Jeg vil rigtig gerne overtage alt det tøj der ikke allerede er givet væk.
Skal se hvad der bliver tilbage
Oliver&Troia <3 skriver: Jeg kunne godt bruge 98-104....
det har jeg en hel del af. Jeg skal lige finde alt frem
morethanperfect skriver: Sødt af dig at forære det væk Jeg kunne godt bruge noget str. 80 ... Hvis du har noget ?
Tak
Jeg tror ikke rigtig der er mere 80 tilbage, har været sator efterspørgelse på det men skal self kigge
hej hvor er du dog en gavmild moar som lige hjælper os her inde
hvad har du i str 56?? jeg mangler lidt bukser og andet.. så hvis du har noget??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128