Vores nye familiemedlem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Happiness

Nessie skriver:

He he

Nej, Daniel blev 2 år d. 9., og katten bliver 4 mdr. på tirsdag. Den anden kat bliver 4 år på tirsdag, så de har noget at fejre

Men tak skal du have. Og han er jo min stooooore dreng der både snakker og prøver at synge og alt muligt

Haha ja, så er det en sen lykønskning

Men så stort tillykke med de 2 katte Men lidt skægt at kattene deler fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

VI havde 2 æg i fryseren, og vi prøvede med dem for et år siden, men det lykkedes jo så desværre ikke.
Lige nu går vi og overvejer snart at skulle i behandling igen. Men det er jo MEGA dyrt

Så må vi se hvem af jer der får sin vilje

Øv hvor træls, når man betaler en bondegård må det godt ske i første omgang

Ja, men håber godt nok det bliver mig, 2 småbørn og 2 uddannelser i en 3 værelses lejlighed - nej tak 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

Happiness skriver:

Haha ja, så er det en sen lykønskning

Men så stort tillykke med de 2 katte Men lidt skægt at kattene deler fødselsdag

Det er da til at huske

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Øv hvor træls, når man betaler en bondegård må det godt ske i første omgang

Ja, men håber godt nok det bliver mig, 2 småbørn og 2 uddannelser i en 3 værelses lejlighed - nej tak 

Ja, det ville da være dejligt

Jeg kan godt se dine synspunkter, der var måske lige nogle ting der skulle ændres / være færdige inden nr. 2 kommer. Men I er jo heldigvis heller ikke pressede på alderen, som vi er

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Ja, det ville da være dejligt

Jeg kan godt se dine synspunkter, der var måske lige nogle ting der skulle ændres / være færdige inden nr. 2 kommer. Men I er jo heldigvis heller ikke pressede på alderen, som vi er

Ja, nemlig Hvis jeg kunne få kæresten overtalt til at begynde som lærer nu her (uddannelse), så ville han være færdig et års tid før mig, og så kunne vi for min skyld godt starte et halvt år inden jeg er færdig med uddannelse - men igen, så har vi jo tiden på vores side 

Tja, I kom lidt senere igang, men resultatet af første omgang ser ud til at være rigtig godt, så mon ikke omgang nummer 2 også bliver det 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Ja, nemlig Hvis jeg kunne få kæresten overtalt til at begynde som lærer nu her (uddannelse), så ville han være færdig et års tid før mig, og så kunne vi for min skyld godt starte et halvt år inden jeg er færdig med uddannelse - men igen, så har vi jo tiden på vores side 

Tja, I kom lidt senere igang, men resultatet af første omgang ser ud til at være rigtig godt, så mon ikke omgang nummer 2 også bliver det 

Det lyder da som om du har det ret godt planlagt, og det er da lovende

Tak, han er også en skøn lille dreng Kunne være sjovt hvis du kom med til dét juletræf hos Mira0911, men kan se at det bliver et problem med transporten

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Det lyder da som om du har det ret godt planlagt, og det er da lovende

Tak, han er også en skøn lille dreng Kunne være sjovt hvis du kom med til dét juletræf hos Mira0911, men kan se at det bliver et problem med transporten

Ja, nu skal jeg bare have Peder med på den

Ja, jeg er også rigtig træt af det, men det koster jo meget med offentligt transport, så lige måneden inden jul og at lillepigen kommer, ja der er det mange penge :/ Det er en skam der ikke er nogen hernedefra som kører med bil og vi så kunne splitte, men sådan er det jo

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Ja, nu skal jeg bare have Peder med på den

Ja, jeg er også rigtig træt af det, men det koster jo meget med offentligt transport, så lige måneden inden jul og at lillepigen kommer, ja der er det mange penge :/ Det er en skam der ikke er nogen hernedefra som kører med bil og vi så kunne splitte, men sådan er det jo

Jeg skal have Kofoed med, ellers måtte du godt køre med mig.

Men vi har kun en lille peugot 106, og jeg tror altså at det bliver svært at klemme nogen ind mellem de to autostole på bagsædet

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Jeg skal have Kofoed med, ellers måtte du godt køre med mig.

Men vi har kun en lille peugot 106, og jeg tror altså at det bliver svært at klemme nogen ind mellem de to autostole på bagsædet

Ja, et stk (næsten) højgravid kvindfolk fylder godt, især mellem et par autostole

Ej, jeg regner med at komme med næste gang og så have en lille dame med på armen der, så må vi ses næste gang

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Ja, et stk (næsten) højgravid kvindfolk fylder godt, især mellem et par autostole

Ej, jeg regner med at komme med næste gang og så have en lille dame med på armen der, så må vi ses næste gang

Det er ellers imponerende hvad man kan få proppet ind i sådan en lille bil Jeg har da haft en rutschebane OG Daniel i bilen på samme tid

Men de der autostole fylder altså en del, og jeg tror ikke man vil sidde bekvemt i mellem dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.