Vores nye familiemedlem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Det er ellers imponerende hvad man kan få proppet ind i sådan en lille bil Jeg har da haft en rutschebane OG Daniel i bilen på samme tid

Men de der autostole fylder altså en del, og jeg tror ikke man vil sidde bekvemt i mellem dem

Kender det godt, min mor har en c3, hvor vi var 4 personer, 3 par ski, 4 kufferter og diverse i i de 16 timer det tager at køre til Østrig - små biler har meget plads!

Nej det tror jeg heller ikke, de er jo hårde  - jeg kommer med næste gang - vil i hvert fald arbejde grov meget på det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Kender det godt, min mor har en c3, hvor vi var 4 personer, 3 par ski, 4 kufferter og diverse i i de 16 timer det tager at køre til Østrig - små biler har meget plads!

Nej det tror jeg heller ikke, de er jo hårde  - jeg kommer med næste gang - vil i hvert fald arbejde grov meget på det 

Så ses vi næste gang

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Så ses vi næste gang

Ja nemlig ja 

Anmeld

30. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

I går var vi på Brande Internat og hente vores nye familiemedlem, Coco, som bliver 4 mdr. på tirsdag

Han er købt for at vores søn Daniel, kunne have en kat der ikke løber væk fra ham. Og det gør den bestemt heller ikke, men Daniel er derimod lidt bange for den Han er ikke vant til at katte gider snakke med ham 

Vores lidt ældre kat er selvfølgelig lidt fornærmet og hvæser og brummer, men jeg tror at det hurtigt går over, for det er ikke ret meget

Her er så et par billeder af Coco

Hvor er hun fin

- håber at hun og Daniel bliver bedste venner

For ca. 2 år siden løb vores hunkat Panter væk. Hun havde været syg og var pludselig forsvundet og allerede efter et halvt døgn, blev vi urolige, da hun bestemt ikke er en strejfer. Vi troede hun havde lagt sig til at dø i fred et sted, og efter 10 dage købte vi så en ny kat (hankat); "Killingen".

Puf var ikke tilfreds og de to katte knurrede og brummede af hinanden i et stykke tid.

Så blev de ok venner (male-bonding?) og 3 dage efter kom Panter hjem... Sulten og meget kælen...og en anelse utilfreds over den nye kat i hjemmet

Så havde vi pludselig 3 katte, men efter nogle dage var de gode venner, så det krævede bare lidt tilvænning og lidt påmindelser om hvem der var der først.

Desværre blev Killingen kørt ned knap et år efter

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Hvor er hun fin

- håber at hun og Daniel bliver bedste venner

For ca. 2 år siden løb vores hunkat Panter væk. Hun havde været syg og var pludselig forsvundet og allerede efter et halvt døgn, blev vi urolige, da hun bestemt ikke er en strejfer. Vi troede hun havde lagt sig til at dø i fred et sted, og efter 10 dage købte vi så en ny kat (hankat); "Killingen".

Puf var ikke tilfreds og de to katte knurrede og brummede af hinanden i et stykke tid.

Så blev de ok venner (male-bonding?) og 3 dage efter kom Panter hjem... Sulten og meget kælen...og en anelse utilfreds over den nye kat i hjemmet

Så havde vi pludselig 3 katte, men efter nogle dage var de gode venner, så det krævede bare lidt tilvænning og lidt påmindelser om hvem der var der først.

Desværre blev Killingen kørt ned knap et år efter

Han er bare rigtig sød, og dejligt kælen

Jeg tror de skal få meget glæde af hinanden, Daniel er tøet lidt op i løbet af dagen, og går selv hen og aer Coco, så det går fremad Jeg havde ikke lige regnet med at Daniel ville blive bange for den

Den anden kat tøer også hurtigt op, tror jeg. Hun skal bare lige fortælle hvem der var her først

Det var da både en sød og trist historie du havde.
Vi havde verdens gladeste kat, men hun blev desværre kun et år, så blev hun også ramt af en bil, tror vi. Det er ikke spor sjovt at opleve, og håber ikke at det sker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.