Vores nye familiemedlem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Nessie

Strawberry skriver:

Hvor er han sød

Tillykke med ham

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

B&J

hvor er den dog super sød og dejlig der er en der gider Daniel men mon ikke de nok skal blive rigtige gode venner

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

B&J skriver:

hvor er den dog super sød og dejlig der er en der gider Daniel men mon ikke de nok skal blive rigtige gode venner

Tusind tak

Jo, det tror jeg bestemt. Daniel skal bare lige vænne sig til, at der rent faktisk er en kat der gider snakke med ham. Jeg er sikker på at de skal få det sjovt sammen

Anmeld

30. oktober 2011

B&J

Nessie skriver:

Tusind tak

Jo, det tror jeg bestemt. Daniel skal bare lige vænne sig til, at der rent faktisk er en kat der gider snakke med ham. Jeg er sikker på at de skal få det sjovt sammen

det tror jeg også

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Den ser virkelig sød ud... 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Den ser virkelig sød ud... 

Det er han også, og sover meget i dag Det er hårdt at få en ny familie

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Det er han også, og sover meget i dag Det er hårdt at få en ny familie

Dejligt... Ja det er hårdt at komme til en ny familie, og så skal han også lige lære allesammen at kende... 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Dejligt... Ja det er hårdt at komme til en ny familie, og så skal han også lige lære allesammen at kende... 

Specielt den anden kat. Han ligner ét stort når hun hvæser af ham. Ved ikke om han er en smule tungnem, men det er ret sjovt at se at den anden også bliver forvirret over at han ikke "svarer" igen, men bare ignorerer hende

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Hvor er Coco da bare fin! 

Nej hvor gør alle de her debatter om jeres dejlige dyr mig bare skruk på at få sådan en 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Hvor er Coco da bare fin! 

Nej hvor gør alle de her debatter om jeres dejlige dyr mig bare skruk på at få sådan en 

Tusind tak

Jamen, det er også skønt at have dyr. Og vi ejer jo heldigvis vores eget hus, så  vi bestemmer jo selv hvad vi vil have af husdyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.