Vores nye familiemedlem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Tusind tak

Jamen, det er også skønt at have dyr. Og vi ejer jo heldigvis vores eget hus, så  vi bestemmer jo selv hvad vi vil have af husdyr

Det kunne godt være jeg skulle invistere i et hus så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Det kunne godt være jeg skulle invistere i et hus så

Ha ha ha

Godt argument at bruge i banken "jeg vil bare have et kæledyr"

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Ha ha ha

Godt argument at bruge i banken "jeg vil bare have et kæledyr"

Jeg tænker det samme, så ville de sikkert ikke have noget imod at låne 1.000.000 til en 17årig og en på 21 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Jeg tænker det samme, så ville de sikkert ikke have noget imod at låne 1.000.000 til en 17årig og en på 21 

Nej da I er da lige deres målgruppe, og specielt hvis I også kommer med hund, kat, kanin og marsvin under armen

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Nej da I er da lige deres målgruppe, og specielt hvis I også kommer med hund, kat, kanin og marsvin under armen

Ja, og nu vi er igang med dyreriget så ligner jeg snart en hval,  så det kunne være Peder kunne åbne sin egen zoo derhjemme Uovervejde fordele 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Ja, og nu vi er igang med dyreriget så ligner jeg snart en hval,  så det kunne være Peder kunne åbne sin egen zoo derhjemme Uovervejde fordele 

Det er en win win situation

Jeg skulle engang have hjælp til at komme op af min venindes sofa. Havde sat mig godt til rette med benene oppe og det hele. Det skal man ikke gøre når man er meget gravid, har bækkenløsning og sidder i en sofa der skråner lidt indad

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Det er en win win situation

Jeg skulle engang have hjælp til at komme op af min venindes sofa. Havde sat mig godt til rette med benene oppe og det hele. Det skal man ikke gøre når man er meget gravid, har bækkenløsning og sidder i en sofa der skråner lidt indad

Haha genialt, så føler jeg mig ikke så stor mere Kunne veninden godt hive dig op?

Jeg har også BL, men jeg kan stadig sidde på gulvet og komme op (de fleste gange) helt selv - Jeg er faktisk lige stolt 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Haha genialt, så føler jeg mig ikke så stor mere Kunne veninden godt hive dig op?

Jeg har også BL, men jeg kan stadig sidde på gulvet og komme op (de fleste gange) helt selv - Jeg er faktisk lige stolt 

He he manden var med, men de fik sig da lige et billigt grin inden jeg blev hjulpet op

Jeg skulle ikke kravle rundt på gulvet, når jeg var alene hjemme, puuh, hvor var det svært at komme op igen. Men det værste var næsten, at det hævnede sig senere, så jeg næsten ikke kunne gå.
Jeg kunne som regel godt komme ud af sengen om natten, det tog bare meeeget lang tid, men når jeg så endenlig var kommet op, så var det som om der ikke var kontakt ned til benene, de var meget længe om at fatte at de skulle bevæge sig. Det var en hård tid, men det var stadig skønt at være gravid

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

He he manden var med, men de fik sig da lige et billigt grin inden jeg blev hjulpet op

Jeg skulle ikke kravle rundt på gulvet, når jeg var alene hjemme, puuh, hvor var det svært at komme op igen. Men det værste var næsten, at det hævnede sig senere, så jeg næsten ikke kunne gå.
Jeg kunne som regel godt komme ud af sengen om natten, det tog bare meeeget lang tid, men når jeg så endenlig var kommet op, så var det som om der ikke var kontakt ned til benene, de var meget længe om at fatte at de skulle bevæge sig. Det var en hård tid, men det var stadig skønt at være gravid

Billige grin er tit de bedste

Puha det lyder slemt for dig  Håber virkelig ikke min BL bliver værre 

Har en bekendt som blev nød til at vække manden om natten når hun ville om på den anden side og ligge eller skulle på toilet. Føj hvor er jeg glad for at jeg ikke er singel, tror jeg ville slæbe en madres ud på toilettet og så bosætte mig der med min telefon så je kunne ringe til pizzabudet 

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Billige grin er tit de bedste

Puha det lyder slemt for dig  Håber virkelig ikke min BL bliver værre 

Har en bekendt som blev nød til at vække manden om natten når hun ville om på den anden side og ligge eller skulle på toilet. Føj hvor er jeg glad for at jeg ikke er singel, tror jeg ville slæbe en madres ud på toilettet og så bosætte mig der med min telefon så je kunne ringe til pizzabudet 

Det var også slemt. Men man trøster sig jo med, at der altid er nogen der har det værre

Jeg tog gerne smerter og besvær og det hele med igen, hvis vi bare kunne få en lillebor eller lillesøster til Daniel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.