Kan du mærke din ÆL - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Risen

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg ved ikke lige hvad der skete der, jeg plejer ikke at dumme mig meget i én sætning

Øhm... Mit har samme farve som sæd, så er det lidt tykkere og så ikke så meget af det. Og så har det en sødelig lugt. Ikke sådan at andre kan lugte det når de er i nærheden af mig, men det lugter som om jeg er ... I godt humør 

Men jeg tror det er individuelt, det her er bare min udgave (af et egentlig ret personligt emne  .)

Ahaha, elsker Ikke sådan at andre kan lugte det når de er i nærheden af mig, men det lugter som om jeg er ... I godt humør  .. Fed formulering, af et ja, ret personligt emne, men tak fordi du deler, for det  er da faktisk ret fedt at kunne "kende" sit udflåd alt efter om man er frugtbar eller ej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Lilje82

Mærkede det heller ikke før efter fødslen.... Men nu er jeg slet ikke i tvivl om hvilke dage det nærmere sig!!

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Risen skriver:

Ahaha, elsker Ikke sådan at andre kan lugte det når de er i nærheden af mig, men det lugter som om jeg er ... I godt humør  .. Fed formulering, af et ja, ret personligt emne, men tak fordi du deler, for det  er da faktisk ret fedt at kunne "kende" sit udflåd alt efter om man er frugtbar eller ej 

Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle skirve det ellers, og det er en ret vigtig detalje

Jamen velbekomme, og ja, det er rigtig rart  Min mens havde en cyklus på 3-6 uger, så tja... Det var en rigtig vigtig detalje for mit vedkomne 

Anmeld

1. november 2011

SussieThyssen

Risen skriver:

Jeg har aldrig kunne mærke den, eller lagt mærke til den før jeg blev mor. Det er som om, mine mens smerter er blevet værre efter jeg har født og det samme med ægløsningssmerter. Jeg synes det kunne være interesant at høre om der er andre i samme båd, eller om det er sjældent. 

Nej det er vist helt normalt...enten den ene elelr den anden vej.
Jeghar jo været gravis temmeligt mange gange og tingene har ændret sig fra næsten intet at kunne mærke til smærter og tilbage igen.
Men jeg har dog altid kunnet mærke mine ægløsninger..især i den ene side.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.