Kan du mærke din ÆL - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Clisolka

Risen skriver:

Arh suk! Det lyder fantastisk  Gid det var mig som slap for smerterne. Hehe.. 

Så må du være hooked på at få endnu flere børn 

Ja, det er bestemt ikke sjovt med alle de smerter... Suk... 

Haha ja, jeg ved ikke lige om der kommer en til, det vil tiden vise - bare tanken om at smerterne måske kommer retur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Risen

Babymor2010 skriver:

Ja, det er bestemt ikke sjovt med alle de smerter... Suk... 

Haha ja, jeg ved ikke lige om der kommer en til, det vil tiden vise - bare tanken om at smerterne måske kommer retur 

Hehe, ja, det afholder mig også en smule, men så alligevel ikke. Det er faktisk som om man glemmer hvor mange gener en graviditet egentlig medfører. 

Anmeld

1. november 2011

Risen

GUSO skriver:

Jeg har heller aldrig kunnet mærke hvornår jeg havde ægløsning før JEg blev mor, men nu!! Hold da fast det gør nalder, er ikke i tvivl , heller ikke hvilken side, det er virkelig mærkeligt men åbenbart meget normalt.. Camilla

Ja det er nemlig mærkeligt. Synes der er sket kæmpe ændringer med mig både fysisk, men også mentalt efter jeg er blevet mor. Jeg var pigen som kunne side og se de sørgelige dyre reklamer uden at mime, men nu går jeg i total "tude-humør" når titanic kommer i tvet 

Anmeld

1. november 2011

Clisolka

Risen skriver:

Hehe, ja, det afholder mig også en smule, men så alligevel ikke. Det er faktisk som om man glemmer hvor mange gener en graviditet egentlig medfører. 

Haha jeg er SÅ meget skruk! Jeg har lykkeligt glemt alle generne. Men jeg kan ikke lige overskue det nu - Isabella er lige blevet et år, så jeg vil gerne nyde hende lidt endnu 

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Tja, jeg kunne mærke ÆL som i av, men kunne da fornemme det når jeg var på toilet? 

Anmeld

1. november 2011

GUSO

Risen skriver:

Ja det er nemlig mærkeligt. Synes der er sket kæmpe ændringer med mig både fysisk, men også mentalt efter jeg er blevet mor. Jeg var pigen som kunne side og se de sørgelige dyre reklamer uden at mime, men nu går jeg i total "tude-humør" når titanic kommer i tvet 

Heh tuder altid hvis det omhandler baby, bryllup eller andet med følelser man lige kan relatere sig til, Det gjorde jeg ikke før jeg blev gravid..

Anmeld

1. november 2011

Risen

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg kunne mærke ÆL som i av, men kunne da fornemme det når jeg var på toilet? 

Den sætning forstod jeg ikke helt?

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Risen skriver:

Den sætning forstod jeg ikke helt?

Der manglede også et "ikke" 

Jeg kan IKKE mærke min ÆL som i av (at det gør ondt), men jeg havde udflåd, så jeg kunne se det når jeg var på toilettet... Og jeg var også lidt (meget!) nemmere at få i godt humør i sengen om aftenen 

Anmeld

1. november 2011

Risen

-Sigrid- skriver:

Der manglede også et "ikke" 

Jeg kan IKKE mærke min ÆL som i av (at det gør ondt), men jeg havde udflåd, så jeg kunne se det når jeg var på toilettet... Og jeg var også lidt (meget!) nemmere at få i godt humør i sengen om aftenen 

Hehe det giver mere mening - Må man spørge hvordan udflådet ser ud når man har æl? Har har nemlig googlet det før, et par gange, men synes der kommer flertydige svar. 

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Risen skriver:

Hehe det giver mere mening - Må man spørge hvordan udflådet ser ud når man har æl? Har har nemlig googlet det før, et par gange, men synes der kommer flertydige svar. 

Ja, jeg ved ikke lige hvad der skete der, jeg plejer ikke at dumme mig meget i én sætning

Øhm... Mit har samme farve som sæd, så er det lidt tykkere og så ikke så meget af det. Og så har det en sødelig lugt. Ikke sådan at andre kan lugte det når de er i nærheden af mig, men det lugter som om jeg er ... I godt humør 

Men jeg tror det er individuelt, det her er bare min udgave (af et egentlig ret personligt emne  .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.