Kan du mærke din ÆL - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du mærke din ægløsning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.410 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Risen

Jeg har aldrig kunne mærke den, eller lagt mærke til den før jeg blev mor. Det er som om, mine mens smerter er blevet værre efter jeg har født og det samme med ægløsningssmerter. Jeg synes det kunne være interesant at høre om der er andre i samme båd, eller om det er sjældent. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Mira0911

Risen skriver:

Jeg har aldrig kunne mærke den, eller lagt mærke til den før jeg blev mor. Det er som om, mine mens smerter er blevet værre efter jeg har født og det samme med ægløsningssmerter. Jeg synes det kunne være interesant at høre om der er andre i samme båd, eller om det er sjældent. 

Inden jeg blev mor, mærkede jeg kun til mens smerterne... Efter jeg er blevet, føj hvor æl smerterne gør nas... 

Anmeld

29. oktober 2011

Risen

Mira0911 skriver:

Inden jeg blev mor, mærkede jeg kun til mens smerterne... Efter jeg er blevet, føj hvor æl smerterne gør nas... 

Ja og de er bare blevet grumme ikke? - Jeg har dem i dag  - AV for "BIB".. Jeg kan faktisk også mærke hvilken side ægget bliver frigivet fra tror jeg  Ret vildt, da jeg aldrig har lagt mærke til det. 

Forresten Mira, må jeg lige spørge dig omkring efterveer som 2. gangsfødende. Var de også meget værre efter 1 gang? - For jeg synes de var grumme med Clara (barn nr 1), og frygter virkelig de efterveer igen..

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Risen skriver:

Ja og de er bare blevet grumme ikke? - Jeg har dem i dag  - AV for "BIB".. Jeg kan faktisk også mærke hvilken side ægget bliver frigivet fra tror jeg  Ret vildt, da jeg aldrig har lagt mærke til det. 

Forresten Mira, må jeg lige spørge dig omkring efterveer som 2. gangsfødende. Var de også meget værre efter 1 gang? - For jeg synes de var grumme med Clara (barn nr 1), og frygter virkelig de efterveer igen..

Jeps de er virkelig ubehagelige... Jeg kan også mærke hvad side når det er.. Ret vildt ja.. 

Jeg vil sige efterveerne her anden gang, er værre end første gang... Jeg synes det var rigtig stride... Første gang mærkede jeg dem bare som mens smerter og lidt til... 

De siger jo, jo flere børn jo værre bliver de... 

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Nu har jeg jo ikke født og er heller ikke gravid. Men ja, jeg mærker dem meget kraftigt, og det er forskelligt hvilken side. Nogle gange er det venstre side og nogle gange højre side. Men mærker dem i alt fra 2 timer til et halvt døgns tid ca....

Anmeld

29. oktober 2011

Risen

Mira0911 skriver:

Jeps de er virkelig ubehagelige... Jeg kan også mærke hvad side når det er.. Ret vildt ja.. 

Jeg vil sige efterveerne her anden gang, er værre end første gang... Jeg synes det var rigtig stride... Første gang mærkede jeg dem bare som mens smerter og lidt til... 

De siger jo, jo flere børn jo værre bliver de... 

Uff... Utroligt som man glemmer, og alligevel tør bevæge sig ud i projekt baby igen 

Tak for dit svar 

Håber alt går godt med dine to piger. 

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Da jeg stoppede med p-pillerne forrige år begyndte jeg at kunne mærke min ÆL = AUV! Efter jeg har født har jeg intet mærket, men blødte heller ikke inden jeg satte det igang da min datter var 9 mrd.  Jeg er så en af de mere heldige hvad angår menssmerter - mine er aftaget med 95 %  Jeg kan næsten ikke mærke smerterne, hvor jeg førhen skulle have smertestillende på recept fra lægerne. 

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Risen skriver:

Uff... Utroligt som man glemmer, og alligevel tør bevæge sig ud i projekt baby igen 

Tak for dit svar 

Håber alt går godt med dine to piger. 

Ja man glemmer ret hurtigt... Jeg skænkede slet ikke efterveerne en tanke under graviditeten.. Da de begyndte at komme, føltes det som at jeg var på vej i fødsel igen... Puuuh.... 

Det var så lidt.. 

Det går rigtig godt med pigerne... Den mindste er en natteravn... 

Anmeld

29. oktober 2011

GUSO

Risen skriver:

Jeg har heller aldrig kunnet mærke hvornår jeg havde ægløsning før JEg blev mor, men nu!! Hold da fast det gør nalder, er ikke i tvivl , heller ikke hvilken side, det er virkelig mærkeligt men åbenbart meget normalt.. Camilla

Anmeld

30. oktober 2011

Risen

Babymor2010 skriver:

Da jeg stoppede med p-pillerne forrige år begyndte jeg at kunne mærke min ÆL = AUV! Efter jeg har født har jeg intet mærket, men blødte heller ikke inden jeg satte det igang da min datter var 9 mrd.  Jeg er så en af de mere heldige hvad angår menssmerter - mine er aftaget med 95 %  Jeg kan næsten ikke mærke smerterne, hvor jeg førhen skulle have smertestillende på recept fra lægerne. 

Arh suk! Det lyder fantastisk  Gid det var mig som slap for smerterne. Hehe.. 

Så må du være hooked på at få endnu flere børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.