Hvordan får i tid til at pleje jeres udseende? nybagte mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Annette A

Baby-støv skriver:

enig...

Når der er tid, så det er en luxus at spise, drikke og nå i bad.. Gud hvor er det skønt med et bad..

Ja hvor har du ret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

twinny

Kellie skriver:

Ja hvor har du ret  

Anmeld

29. oktober 2011

Tona

Tænkte på hvordan i får tid til at gå op i jer selv når i er nybagte mødre eller har babyer? Fx, når i skal have farvet hår, købe tøj, tage sol, osv osv. 

Der er slet ikke tid med en nyfødt... da Amanda var 3 dage gammel var min far på besøg og spurgte om der var noget han skulle gøre for mig. Jeg bad ham så pudse mine briller som ikke var blevet pudset siden jeg gik i fødsel flere døgn tidligere og som jeg næsten ikke kunne se ud af mere. Det siger noget om presset i begyndelsen...at brillerne ikke engang var blevet pudset

Men da Amanda var nogle mdr. gammel vendte overskudet tilbage stille og roligt og jeg kom igen til frisør osv. Nu nyder jeg fx meget at være god ved mig selv og tage lange bade osv når hun sover. Det er ligesom min fritid. Ellers må man jo lige få barnet passet af far eller en anden som det kender godt hvis man lige skal en time til frisør osv. Når først barnet bliver lidt ældre så er det ikke længere sådan at alt bare flyder sammen i et og man ikke har overskud til noget

Anmeld

29. oktober 2011

Gaia

2skønnebørn skriver:

min påstand er jo så, at det er et spørgsmål om prioritering

Og viljen til at acceptere at livet "ikke går i stå" fordi der kommer en baby i familien.

Jeg synes skam ikke livet er gået i stå, men de første par måneder havde jeg vitterligt ikke tiden til selvforkælelse. Og sådan tror jeg mange har/ oplever det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.