Hvordan får i tid til at pleje jeres udseende? nybagte mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

MorDk

I den første tid som mor er det den vildeste luksus at få et bad!!! Men jeg vil sige at det handler om priotering. Men det er ikke nemt i starten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Frøken J. skriver:

Meget simpelt: har ikke tiden. Så må droppe det. Med de konstant skrigende baby må man (jeg) prioritere. Og de få ledige øjeblikke bruges på at spise og drikke. Så lige nu er jeg bare ikke toplækker og sådan er det bare :-)

Her stod den også på skrigende baby meget af tiden, så bare at kunne få lidt at spise, var et hit !!! Et bad skulle planlægges og det skulle ture ud af huset også...-frygteligt (synes jeg). Nu er hun 8 mdr og jeg savner bestemt ikke de første 3-4 mdr. !!

//Mette 

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

isabellamor skriver:

haha jaaaa. hvad er det for noget..  

hehe....  Men jeg har undskyldningen med to bebser...

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Baby-støv skriver:

hehe....  Men jeg har undskyldningen med to bebser...

ja du har jo hænderne fulde...  

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

isabellamor skriver:

ja du har jo hænderne fulde...  

jah, for selvom kærestem lige tager bebs, ligger der gerne en bebs ved siden af og er ligeså utilfreds....

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Baby-støv skriver:

jah, for selvom kærestem lige tager bebs, ligger der gerne en bebs ved siden af og er ligeså utilfreds....

ja puha det må altså være hårdt, for jeg syntes det er hårdt med EEN baby..

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

isabellamor skriver:

ja puha det må altså være hårdt, for jeg syntes det er hårdt med EEN baby..

hehe. ja, især hvis de skriger på samme tid...

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Baby-støv skriver:

hehe. ja, især hvis de skriger på samme tid...

de kan vel "smitte" hinanden med gråd tænker jeg.?!?

Anmeld

29. oktober 2011

norenberg

jeg har to små børn på nu 10 mdr og 18 mdr...og har siden de var helt små, haft dem med på shopping...hos frisør...osv enten alene eller haft en veninde eller min mor med...så lige kunne assistere hvis det var nødvendig...og sol tager jeg så ikke...er sku bange for at få kræft af det...men syntes egentlig ikke det er så besværligt at gøre tingene sammen med ungerne...

Anmeld

29. oktober 2011

Tona

Frøken J. skriver:

Meget simpelt: har ikke tiden. Så må droppe det. Med de konstant skrigende baby må man (jeg) prioritere. Og de få ledige øjeblikke bruges på at spise og drikke. Så lige nu er jeg bare ikke toplækker og sådan er det bare :-)

Bare vent til Rose er omkring 3 mdr gammel...så er det hele tusind gange nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.