-Sigrid- skriver:
Hvor mange har I af dem dagligt?
Jeg har haft en orn'lig røvfuld af dem idag, sådan at den ene knap nok slutter før den næste kommer, så jeg har ikke tal på det 
Mine gør ikke ondt, det strammer bare over det hele.
Jeg har også mærket en del til dem efterhånden... Jeg går som dig bare hjemme og kukker, men denne weekend har den stået på en køretur fra aalborg (hvor vi bor) til grænsen og derefter rende rundt i godt 2 timer og butikker og handle ind, og derefter videre til min far og hans kæreste som bor i Kolding, hvilket resulterede i at jeg havde SINDSYG mange SMERTEFULDE plukveer hele aftene/natten at jeg var på renden til og tude nogen gange... 
i mine øjne var jeg sku bange for at jeg snart født, og tanken om jeg var i kolding og gik i gang var bestemt ikke bedre... MEN der skete dog ikke mere. Men igen i går havde jeg dem også ved og køre hjem fra kolding og videre til fødselsdag... så JEG har lært at jeg åbenbart ikke kan klare så meget i kroppen og jeg derved får plukveer..
jeg har altid haft plukveer hver dag i graviditeten, sådan omkring 5 i løbet af dagen, men de tog BESTEMT til i denne weekend.. PUHA!!

Anmeld