Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louiiiise skriver: Hjalp det hende? Jeg går allerede til akupunktur oppe på jordemor centret, så kan da spørge hende i næste uge Tak for tippet
Hjalp det hende? Jeg går allerede til akupunktur oppe på jordemor centret, så kan da spørge hende i næste uge Tak for tippet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louiiiise skriver: Hej tøser Er der andre som har eller haft udslæt i hovedet under graviditet? Jeg er ved at være sindsyg over mit, har prøvet alle form for creme, men intet hjælper Lægen siger vi først kan gøre noget ved det efter fødslen. Puha, 10 uger endnu Knus Louise som ikke kan holde ud og se sig i spejlet
Hej tøser Er der andre som har eller haft udslæt i hovedet under graviditet? Jeg er ved at være sindsyg over mit, har prøvet alle form for creme, men intet hjælper Lægen siger vi først kan gøre noget ved det efter fødslen. Puha, 10 uger endnu Knus Louise som ikke kan holde ud og se sig i spejlet
Bom skriver: Ja det gjorde det vist, ellers tror jeg ikke hun havde fortsat hele graviditeten..
Ja det gjorde det vist, ellers tror jeg ikke hun havde fortsat hele graviditeten..
Tak for tippet må lige høre min behandler i morgen
MilleMus1988 skriver: jegved ikk hvad alle har skrevet da jeg ikk ville læse alle igennem, men jeg fik samme problem, og jeg kunne alså sagtens få en hormon creme udskrevet af min læge, og den hjalp mig og jeg har intet hvis bare jeg husker at smøre den 2-3 dag
jegved ikk hvad alle har skrevet da jeg ikk ville læse alle igennem, men jeg fik samme problem, og jeg kunne alså sagtens få en hormon creme udskrevet af min læge, og den hjalp mig og jeg har intet hvis bare jeg husker at smøre den 2-3 dag
Både jordemoder og lægen har sagt at der er intet at gøre i mens jeg er gravid. Har ikke spurgt hvorfor, men kunne forstille mig at der er for mange bivirkning som ville skade barnet. Men ved det ikke
LilleLene skriver: røøøv
røøøv
Rigtig røv røv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128