Gravid og udslæt i hovedet ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Bom

Louiiiise skriver:

Hjalp det hende? Jeg går allerede til akupunktur oppe på jordemor centret, så kan da spørge hende i næste uge Tak for tippet

Ja det gjorde det vist, ellers tror jeg ikke hun havde fortsat hele graviditeten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

MorTil4<3

Louiiiise skriver:

Hej tøser Er der andre som har eller haft udslæt i hovedet under graviditet? Jeg er ved at være sindsyg over mit, har prøvet alle form for creme, men intet hjælper Lægen siger vi først kan gøre noget ved det efter fødslen. Puha, 10 uger endnu Knus Louise som ikke kan holde ud og se sig i spejlet

jegved ikk hvad alle har skrevet da jeg ikk ville læse alle igennem,
men jeg fik samme problem, og jeg kunne alså sagtens få en hormon creme udskrevet af min læge, og den hjalp mig og jeg har intet hvis bare jeg husker at smøre den 2-3 dag

Anmeld

31. oktober 2011

Louiiiise

Bom skriver:

Ja det gjorde det vist, ellers tror jeg ikke hun havde fortsat hele graviditeten..

Tak for tippet må lige høre min behandler i morgen  

Anmeld

31. oktober 2011

Louiiiise

MilleMus1988 skriver:

jegved ikk hvad alle har skrevet da jeg ikk ville læse alle igennem,
men jeg fik samme problem, og jeg kunne alså sagtens få en hormon creme udskrevet af min læge, og den hjalp mig og jeg har intet hvis bare jeg husker at smøre den 2-3 dag

Både jordemoder og lægen har sagt at der er intet at gøre i mens jeg er gravid. Har ikke spurgt hvorfor, men kunne forstille mig at der er for mange bivirkning som ville skade barnet. Men ved det ikke  

Anmeld

31. oktober 2011

Louiiiise

LilleLene skriver:

røøøv

Rigtig røv røv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.