Gravid og udslæt i hovedet ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Mira0911

Louiiiise skriver:

Tak for tilbuddet, men venter og ser. Har allerede brugt så mange penge på dyre creme og rense serier

Ja det er ikke lige frem billigt... Prøv evt. med Neutral plejeserien... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Louiiiise

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var nøjagtig det samme som mig!!!! Ingen creme kan få det til at gå væk!!
Og nej foundation er NO GO! Det får det bare til at se mere ulækkert ud.. Det var meget som skæl ved mig hvis jeg brugte foundation..
Min hud blev så også meget uren. Og ØV det er ikke gået væk endnu. HMMMMM!!!!!!
Og det har virkelig været et nederlag for mig da jeg går het i spæner med bumser og tørre plamager i hovedet.
Men hvad fanden.. Man opnår en af de største lykker, så mon ikke vi alle overkommer det.
Tak, det håber vi . Mmmmm.

Puha, det lyder som mit Det ligner også skæl agtigt, når jeg bruger foundation og ser endnu mere tør ud. Det er også total nederlag for mig og føler ikke jeg kan gør mig lækker Det er heller ikke særlig fedt når folk skal kommentere det. Jeg ved det jo godt selv, bare mind mig om det hele tiden Så jeg kan hade det endnu mere Det er bare svært at se positivt på det hele med hormoner i kroppen. Hehe

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

Mira0911 skriver:

Ja det er ikke lige frem billigt... Prøv evt. med Neutral plejeserien... 

Neutral virker heller ikke. Har prøvet Men tak

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Louiiiise skriver:

Neutral virker heller ikke. Har prøvet Men tak

Øv da... Ja så er der ikke så meget at gøre.. 

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Louiiiise skriver:

Puha, det lyder som mit Det ligner også skæl agtigt, når jeg bruger foundation og ser endnu mere tør ud. Det er også total nederlag for mig og føler ikke jeg kan gør mig lækker Det er heller ikke særlig fedt når folk skal kommentere det. Jeg ved det jo godt selv, bare mind mig om det hele tiden Så jeg kan hade det endnu mere Det er bare svært at se positivt på det hele med hormoner i kroppen. Hehe

Tror sku det er nøjagtig det samme. Men hvornår kom dit??
Jeg kan huske mit kom omkring d. 19 august. Og jeg testede positiv d. 3 september. Det begyndte at gå væk omkring d. 4 oktober (d. 27 var første scanning hvor vi fik besked om at fosteret nok var gået til), Havde tid til endnu en scanning til de. 10 men var jo ikke i tvivl da udslættet forsvandt mere og mere..

Ja det er rigtig træls, isr når fol kkan se det og kommentere på det hele tiden. men du må sige det som det er: det er hormonbetinget udslæt. hihih.

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

Frk-Lotusblomst skriver:

Tror sku det er nøjagtig det samme. Men hvornår kom dit??
Jeg kan huske mit kom omkring d. 19 august. Og jeg testede positiv d. 3 september. Det begyndte at gå væk omkring d. 4 oktober (d. 27 var første scanning hvor vi fik besked om at fosteret nok var gået til), Havde tid til endnu en scanning til de. 10 men var jo ikke i tvivl da udslættet forsvandt mere og mere..

Ja det er rigtig træls, isr når fol kkan se det og kommentere på det hele tiden. men du må sige det som det er: det er hormonbetinget udslæt. hihih.

Puha. Jeg mindes jeg har haft det i hele graviditeten, men det er blevet værre og værre I starten kynne jeg dække det uden det så tørt ud og ikke blussede mere op Ja. Så er dit kommet tidligt Ja, siger også det er hormoner. Men tror folk ikke at jeg kigger mig selv i spejlet om morgen, nej. Det er bare lige pludselig kommet. Hehe

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Louiiiise skriver:

Puha. Jeg mindes jeg har haft det i hele graviditeten, men det er blevet værre og værre I starten kynne jeg dække det uden det så tørt ud og ikke blussede mere op Ja. Så er dit kommet tidligt Ja, siger også det er hormoner. Men tror folk ikke at jeg kigger mig selv i spejlet om morgen, nej. Det er bare lige pludselig kommet. Hehe

Øv da. Ja det kom meget tidligt..
Ja, nogen mennesker tænker sig ikke lige om inden de taler.. Nogen kan bare ikke lade vær' med at kommentere alt.
Desværre.

Anmeld

29. oktober 2011

Bom

En jeg kender havde også rigtig meget udslæt i hovedet da hun var gravid, hun gik til akupunktur.. Jeg ved intet om det, men det er da måske vær og ringe til sådan en...

Anmeld

30. oktober 2011

Louiiiise

Bom skriver:

En jeg kender havde også rigtig meget udslæt i hovedet da hun var gravid, hun gik til akupunktur.. Jeg ved intet om det, men det er da måske vær og ringe til sådan en...

Hjalp det hende? Jeg går allerede til akupunktur oppe på jordemor centret, så kan da spørge hende i næste uge Tak for tippet

Anmeld

30. oktober 2011

LilleLene

Louiiiise skriver:

Nej det er ikke særligt fedt. Mit blusser helt vildt op hvis jeg bruger nogen form for pudder eller dæk creme ;( Så ligner bare lort. Snøft

røøøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.