Gravid og udslæt i hovedet ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Louiiiise

Mira0911 skriver:

Jeg fik rigtig rigtig meget uren hud, og kunne på ingen måder holde det nede... 

Først nu jeg er ved at få sådan rigtig styr på det igen... 5 uger siden jeg fødte... 

Tror ikke der er så meget gøre... 

Øv øv øv Tror desværre heller ikke der er så meget at gøre, men har bare såååå svært ved at se mig selv i spejlet Normalt har jeg aldrig bumser eller uren hud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Mira0911

Louiiiise skriver:

Øv øv øv Tror desværre heller ikke der er så meget at gøre, men har bare såååå svært ved at se mig selv i spejlet Normalt har jeg aldrig bumser eller uren hud

havde det selv på samme måde som dig... 

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Louiiiise skriver:

Har fået mit på hagen og rundt og næsen Det er blusset mere og mere op jo længere, jeg er kommet i graviditeten Ked af at høre med din MA, men er sikker på lykken er på vej til dig Nej, tror desværre også først det forsvinder, når alle hormoner er ude af kroppen

JA det lyder meget som mit..
Var meget tør, men ikke i hele hovedet. kun de der steder. Og rød. IHH.. HADEDE det. Men det er garenteret hormonerne. eller det sagde min læge ihvertfald det nok var og derfor ville de ikke give mig noget mod det. Da det jo ikke kløede som sådan.

Tak. Vi er sikre på lykken nok skal tilsmile os en dag når kroppen er klar til det igen.

Anmeld

29. oktober 2011

4kløver

Fik sidst jeg var gravid (2år siden) kom først til hudlægen efter jeg havde født og jeg havde fået rosacea var rød i hovdet fik noget crem og ville bare ikke gå væk. De begyndte at snakke om at jeg skulle ha piller for det.men vi prøvede at blive gravid igen så jeg måtte ikke få dem. Er så gravid nu og nu er det væk så det er bare dejligt..

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

Frk-Lotusblomst skriver:

JA det lyder meget som mit..
Var meget tør, men ikke i hele hovedet. kun de der steder. Og rød. IHH.. HADEDE det. Men det er garenteret hormonerne. eller det sagde min læge ihvertfald det nok var og derfor ville de ikke give mig noget mod det. Da det jo ikke kløede som sådan.

Tak. Vi er sikre på lykken nok skal tilsmile os en dag når kroppen er klar til det igen.

Jeg er også meget tør, men det hjælper ikke med fede creme Jeg HADER det også. Jeg synes jeg ligner lort og kan ikke holde ud og se mig selv i spejlet Dæk creme er no go, da det blusser endnu mere op. Føler mig som en teenager Normalt har jeg baby hud i hovedet Når man mindst venter det, så kommer lykken til en Det fortjener i

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

Mira0911 skriver:

havde det selv på samme måde som dig... 

Puha, træls du har gennemgået det samme som mig. Forresten tillykke med babyen

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

4kløver skriver:

Fik sidst jeg var gravid (2år siden) kom først til hudlægen efter jeg havde født og jeg havde fået rosacea var rød i hovdet fik noget crem og ville bare ikke gå væk. De begyndte at snakke om at jeg skulle ha piller for det.men vi prøvede at blive gravid igen så jeg måtte ikke få dem. Er så gravid nu og nu er det væk så det er bare dejligt..

Dejligt at høre dit er gået væk og lad os håbe det forbliver sådan

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Louiiiise skriver:

Puha, træls du har gennemgået det samme som mig. Forresten tillykke med babyen

Ja rigtig træls.. Har noget ansigtpleje til salg herinde, har en veninde der døjede med det samme som mig, og hun prøvede nemlig den serie og det virkede fint på hendes urene hud under graviditeten... 

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Louiiiise skriver:

Jeg er også meget tør, men det hjælper ikke med fede creme Jeg HADER det også. Jeg synes jeg ligner lort og kan ikke holde ud og se mig selv i spejlet Dæk creme er no go, da det blusser endnu mere op. Føler mig som en teenager Normalt har jeg baby hud i hovedet Når man mindst venter det, så kommer lykken til en Det fortjener i

Det var nøjagtig det samme som mig!!!! Ingen creme kan få det til at gå væk!!
Og nej foundation er NO GO! Det får det bare til at se mere ulækkert ud.. Det var meget som skæl ved mig hvis jeg brugte foundation..
Min hud blev så også meget uren. Og ØV det er ikke gået væk endnu. HMMMMM!!!!!!
Og det har virkelig været et nederlag for mig da jeg går het i spæner med bumser og tørre plamager i hovedet.
Men hvad fanden.. Man opnår en af de største lykker, så mon ikke vi alle overkommer det.
Tak, det håber vi . Mmmmm.

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

Mira0911 skriver:

Ja rigtig træls.. Har noget ansigtpleje til salg herinde, har en veninde der døjede med det samme som mig, og hun prøvede nemlig den serie og det virkede fint på hendes urene hud under graviditeten... 

Tak for tilbuddet, men venter og ser. Har allerede brugt så mange penge på dyre creme og rense serier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.