Gravid og udslæt i hovedet ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.150 visninger
34 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Louiiiise

Hej tøser Er der andre som har eller haft udslæt i hovedet under graviditet? Jeg er ved at være sindsyg over mit, har prøvet alle form for creme, men intet hjælper Lægen siger vi først kan gøre noget ved det efter fødslen. Puha, 10 uger endnu Knus Louise som ikke kan holde ud og se sig i spejlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

VNB

Louiiiise skriver:

Hej tøser Er der andre som har eller haft udslæt i hovedet under graviditet? Jeg er ved at være sindsyg over mit, har prøvet alle form for creme, men intet hjælper Lægen siger vi først kan gøre noget ved det efter fødslen. Puha, 10 uger endnu Knus Louise som ikke kan holde ud og se sig i spejlet

Jeg fik også en slags udslæt da jeg var gravid... især i tindingerne. det så bare så grimt ud.... 

jeg spurgte min læge, og hun sagde at der ikke rigtigt var noget at gøre ved det, for det er hormonelt betinget - så ingen cremer eller noget kan afhjælpe det 

Man er simpelthen bare nødt til at vente til bebs er ude.. 

Til gengæld kan du så glæde dig til at man får den lækreste fine ud mens man ammer! Eller det gjorde jeg ihvertfald 

Anmeld

29. oktober 2011

LilleLene

Louiiiise skriver:

jeg er kun 8 uger henne og jeg er begyndt at få eksem og urenhud, og røde plamager ikke sjovt
bliver ned til at gå med pudder (har ALDRIG brugt pudder) ellers ligner jeg én der har fået tæsk

Anmeld

29. oktober 2011

emsaroto

Jeg fik bare total uren hud..

men jeg har ikke nogen gode råd til hvad du kan gøre. 
Held og lykke med det i hvert fald  

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Hej..

Jeg fik udslæt ved mundvigen og lidt ned på hagen og over løben også allerede før jeg vidste jeg var gravid!..

Og jeg havde det indtil jeg kunne teste negativ på graviditetstest. (Min graviditet endte i en MA med abort i uge 9.) . Så tror godt du kan regne med det først går væk efter fødselen. Og måske først når hormonerne er ved at være ude.

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

VNB skriver:

Jeg fik også en slags udslæt da jeg var gravid... især i tindingerne. det så bare så grimt ud.... 

jeg spurgte min læge, og hun sagde at der ikke rigtigt var noget at gøre ved det, for det er hormonelt betinget - så ingen cremer eller noget kan afhjælpe det 

Man er simpelthen bare nødt til at vente til bebs er ude.. 

Til gengæld kan du så glæde dig til at man får den lækreste fine ud mens man ammer! Eller det gjorde jeg ihvertfald 

Træls, så må jeg bevæbne mig med tålmodighed og håbe jeg får den lækreste hud efter fødslen

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

LilleLene skriver:

jeg er kun 8 uger henne og jeg er begyndt at få eksem og urenhud, og røde plamager ikke sjovt
bliver ned til at gå med pudder (har ALDRIG brugt pudder) ellers ligner jeg én der har fået tæsk

Nej det er ikke særligt fedt. Mit blusser helt vildt op hvis jeg bruger nogen form for pudder eller dæk creme ;( Så ligner bare lort. Snøft

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Louiiiise skriver:

Jeg fik rigtig rigtig meget uren hud, og kunne på ingen måder holde det nede... 

Først nu jeg er ved at få sådan rigtig styr på det igen... 5 uger siden jeg fødte... 

Tror ikke der er så meget gøre... 

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

emsaroto skriver:

Jeg fik bare total uren hud..

men jeg har ikke nogen gode råd til hvad du kan gøre. 
Held og lykke med det i hvert fald  

Takker Vil bare have ondt af mig selv

Anmeld

29. oktober 2011

Louiiiise

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej..

Jeg fik udslæt ved mundvigen og lidt ned på hagen og over løben også allerede før jeg vidste jeg var gravid!..

Og jeg havde det indtil jeg kunne teste negativ på graviditetstest. (Min graviditet endte i en MA med abort i uge 9.) . Så tror godt du kan regne med det først går væk efter fødselen. Og måske først når hormonerne er ved at være ude.

Har fået mit på hagen og rundt og næsen Det er blusset mere og mere op jo længere, jeg er kommet i graviditeten Ked af at høre med din MA, men er sikker på lykken er på vej til dig Nej, tror desværre også først det forsvinder, når alle hormoner er ude af kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.