Gravid og hvilket festtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Mussen2

MKBP skriver:

Er ikke helt sikker på at jeg forstår

Men sig til hvis det er ik'

Jeg kan også tage den på...-men ikke lige nu - ser jo VMD

Nej, det kan jeg faktisk godt forstå. Hvis du har et billede med den på eller et link til en der har vil det være rigtig fint.

Jeg synes dog det er meget svært at købe noget jeg ikkme har prøvet. Tror jeg vil ned i Mamaliscious og e hvad de har fået hjem. Trods deres normalt ringe udbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

LouiseRH

Årh hvor træls

Er rigtig glad for den, den er mega behagelig at have på

Anmeld

29. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mussen2 skriver:

Nej, det kan jeg faktisk godt forstå. Hvis du har et billede med den på eller et link til en der har vil det være rigtig fint.

Jeg synes dog det er meget svært at købe noget jeg ikkme har prøvet. Tror jeg vil ned i Mamaliscious og e hvad de har fået hjem. Trods deres normalt ringe udbud

Hey

Har først set din besked nu og kæresten er ikke hjemme til at tage et billede...-ved ikke lige hvordan man gør med sådan noget selvudløser

Nej, det er svært at købe noget uden at ha' prøvet det først !

Har du været i h&m ? Synes de havde meget fint, da jeg var gravid, men måske lidt dagligdags det meste de har...- men til en pris der er til at overkomme.

//Mette

Anmeld

30. oktober 2011

Anette&Sophia

Mussen2 skriver:

Rigtig rin farve, nok en anelse for nedringet og kort til mig tror jeg, men tak fordi du gad at tage et billede.

Uh, det er så svært at købe noget man ikke har prøvet. Jeg vender tilbage hvis det bliver aktuelt

Den er også lidt nedringet, og for kort til mig. - nok derfor jeg altid har haft fundet noget andet når vi skulle i byen  hehe.
men den ene gang jeg har haft den på, har jeg haft et par blonde leggins indenunder, og en "stor" halskæde for at skjule kavalergangen lidt, så det ikke så for udfordrene ud  hehe

Anmeld

30. oktober 2011

Pigent

Mussen2 skriver:

Julefrokosterne nærmer sig g jeg er allerede ved at bekymrer mig iom hvad jeg kan tage på af passende outft til festerne.

Jeg har en pæn stor mave som jeg er fin tilfreds med, men desværre synes jeg også at bagdel og talje vokser i samme hast som maven. Så jeg føler mig som en flodhest hver dag jeg tager tøj på- jeg savner min talje....

Har i andre nogle forslag til hvilke kjoler eler festtøj der vil klæde en gravid som ikke er ligeså tynd som modellerne der viser graviditetstøj frem

Her er der mange pæne kjoler. 
http://www.smartkids.dk/ventetoej#currentCatalog=[category]&category=[1196]&pageSize=[45]&subcategory=[1206]&price=[64,630]&level=[1]

og andet ventetøj

http://www.smartkids.dk/ventetoej#currentCatalog=[category]&category=[1196]&pageSize=[45]&price=[64,630]&level=[1] 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.