Gravid og hvilket festtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Mussen2

Julefrokosterne nærmer sig g jeg er allerede ved at bekymrer mig iom hvad jeg kan tage på af passende outft til festerne.

Jeg har en pæn stor mave som jeg er fin tilfreds med, men desværre synes jeg også at bagdel og talje vokser i samme hast som maven. Så jeg føler mig som en flodhest hver dag jeg tager tøj på- jeg savner min talje....

Har i andre nogle forslag til hvilke kjoler eler festtøj der vil klæde en gravid som ikke er ligeså tynd som modellerne der viser graviditetstøj frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

rimor

Mussen2 skriver:

Julefrokosterne nærmer sig g jeg er allerede ved at bekymrer mig iom hvad jeg kan tage på af passende outft til festerne.

Jeg har en pæn stor mave som jeg er fin tilfreds med, men desværre synes jeg også at bagdel og talje vokser i samme hast som maven. Så jeg føler mig som en flodhest hver dag jeg tager tøj på- jeg savner min talje....

Har i andre nogle forslag til hvilke kjoler eler festtøj der vil klæde en gravid som ikke er ligeså tynd som modellerne der viser graviditetstøj frem

jeg havde en super flot kjole på. GAP maternity i sort til julefrokost sidste år ( var i 7 mdr)....har den til salg nu hvis det kunne have int?

Anmeld

28. oktober 2011

LouiseRH

Har samme problem som dig :-)
Men har heldigvis fundet en kjole fra mamalicious, som jeg synes fint kunne bruges til div. fester :-)

Anmeld

28. oktober 2011

Mussen2

rimor skriver:

jeg havde en super flot kjole på. GAP maternity i sort til julefrokost sidste år ( var i 7 mdr)....har den til salg nu hvis det kunne have int?

Jeg var lige inde og se den. Jeg synes den er lidt svær at se på billedet, da den jo er sort....

Anmeld

28. oktober 2011

Mussen2

bulderfiz skriver:

Har samme problem som dig :-)
Men har heldigvis fundet en kjole fra mamalicious, som jeg synes fint kunne bruges til div. fester :-)

Link, link, link

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mussen2 skriver:

Jeg har også en kjole til salg, som jeg brugte da jeg var gravid. Den er lilla...-men ikke grim lilla  Den har sådan lidt glimmer skær (ej, nu lyder den virkelig grim ) og er faktisk rigtig fin til fest, - jeg brugte den til svigermors 60 års fødselsdag. Kan tage billede hvis du har lyst til at se den.

//Mette

Anmeld

28. oktober 2011

Mussen2

Jeg har også en kjole til salg, som jeg brugte da jeg var gravid. Den er lilla...-men ikke grim lilla  Den har sådan lidt glimmer skær (ej, nu lyder den virkelig grim ) og er faktisk rigtig fin til fest, - jeg brugte den til svigermors 60 års fødselsdag. Kan tage billede hvis du har lyst til at se den.

//Mette

Den vil jeg sørme gerne se. Kan faktisk godt lide lilla og glimmer også bare den er til brede bagdele

Anmeld

28. oktober 2011

NLME<3

Mussen2 skriver:

http://www.asos.com/au/Women/Asos-Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813&r=2

den her side elsker jeg, den har til alle størrelser og former

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mussen2 skriver:

Den vil jeg sørme gerne se. Kan faktisk godt lide lilla og glimmer også bare den er til brede bagdele

Hæng på.... Jeg vender tilbage om 2 sek...

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mussen2 skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor bred numsen er  

For det er en M - mærket er Marck Lauge.

Mega svært at tage billeder af den, men det med ærmet, gengiver den faktisk meget godt.

Here goes...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.