Gravid og hvilket festtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Anette&Sophia

Mussen2 skriver:

Julefrokosterne nærmer sig g jeg er allerede ved at bekymrer mig iom hvad jeg kan tage på af passende outft til festerne.

Jeg har en pæn stor mave som jeg er fin tilfreds med, men desværre synes jeg også at bagdel og talje vokser i samme hast som maven. Så jeg føler mig som en flodhest hver dag jeg tager tøj på- jeg savner min talje....

Har i andre nogle forslag til hvilke kjoler eler festtøj der vil klæde en gravid som ikke er ligeså tynd som modellerne der viser graviditetstøj frem

En kjole med snittet siddende under brystet er perfekt
- jeg har den lækreste kjole til at hænge ( som jeg selvfølgelig aldrig fik lejlighed til at bruge )
Med snittet under brystet fremhæver du barmen, og ikke mindst den fine mave. - men den "dækker/skjuler" også "håndtag" og bredde hofter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Mussen2

MKBP skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor bred numsen er  

For det er en M - mærket er Marck Lauge.

Mega svært at tage billeder af den, men det med ærmet, gengiver den faktisk meget godt.

Here goes...

Rigtig flot stof, men har lidt svært ved at forstille mig mavestykket - tænker lige og se hvad der byder sig. Jeg er vel sådan ca. en M. I hvert fgald en gennemsnitlig 38ér inden graviditet og nu måske en 40

Anmeld

28. oktober 2011

Mussen2

MKBP skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor bred numsen er  

For det er en M - mærket er Marck Lauge.

Mega svært at tage billeder af den, men det med ærmet, gengiver den faktisk meget godt.

Here goes...

Er den nedringet eller mere lukket i halsen?

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mussen2 skriver:

Rigtig flot stof, men har lidt svært ved at forstille mig mavestykket - tænker lige og se hvad der byder sig. Jeg er vel sådan ca. en M. I hvert fgald en gennemsnitlig 38ér inden graviditet og nu måske en 40

Samme "mål" som mig så

Ja, du siger bare til - den skal ikke koste dig meget !

//Mette

Anmeld

28. oktober 2011

Mussen2

anetteb skriver:

En kjole med snittet siddende under brystet er perfekt
- jeg har den lækreste kjole til at hænge ( som jeg selvfølgelig aldrig fik lejlighed til at bruge )
Med snittet under brystet fremhæver du barmen, og ikke mindst den fine mave. - men den "dækker/skjuler" også "håndtag" og bredde hofter

Smid endelig et billede ind. er dog på vej på sofaen med manden, så ikke sikekrt jeg når at se den i aften

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mussen2 skriver:

Er den nedringet eller mere lukket i halsen?

Den er jo lidt bred i halsen, men ikke nedringet !

Anmeld

28. oktober 2011

Anette&Sophia

Mussen2 skriver:

Smid endelig et billede ind. er dog på vej på sofaen med manden, så ikke sikekrt jeg når at se den i aften

har fundet den på nettet i hvid, min er dog lilla.

http://femalefirst.dk/second-female/kjoler/second-female-emma-short.html

Den ser bare meget silkeagtig ud denne her, ved ikke om det er 100% den samme, men model og stropper er det samme
stropperne er nemlig flettede, rigtig fed/sød detalje

Anmeld

28. oktober 2011

Mussen2

MKBP skriver:

Den er jo lidt bred i halsen, men ikke nedringet !

Ok - jeg har en ret stor barm, så er mest til det nedringede uden den bliver vulgær, hvis du forstår.

Anmeld

28. oktober 2011

rimor

Mussen2 skriver:

Jeg var lige inde og se den. Jeg synes den er lidt svær at se på billedet, da den jo er sort....

Ja det kan være lidt svært at se på billedet...hvor i landet er du fra?

Anmeld

28. oktober 2011

Mussen2

anetteb skriver:

har fundet den på nettet i hvid, min er dog lilla.

http://femalefirst.dk/second-female/kjoler/second-female-emma-short.html

Den ser bare meget silkeagtig ud denne her, ved ikke om det er 100% den samme, men model og stropper er det samme
stropperne er nemlig flettede, rigtig fed/sød detalje

Synes egentlig modellen er megetsød, men det er ikke en decideret ventekjole er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.