Gravid og hvilket festtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Mussen2

rimor skriver:

Ja det kan være lidt svært at se på billedet...hvor i landet er du fra?

midtjylland, kan se du er fra Nordsjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Mussen2

Mussen2 skriver:

Ok - jeg har en ret stor barm, så er mest til det nedringede uden den bliver vulgær, hvis du forstår.

Du har vel ikke et billede hvor du hart den på?

Hvis jeg er væk lige pludseig er det fordi manden rykker i mig

Anmeld

28. oktober 2011

Anette&Sophia

Mussen2 skriver:

Synes egentlig modellen er megetsød, men det er ikke en decideret ventekjole er det?

Den er ikke designet til det, men min mave kan sagtens være i den jeg har. Kan lige prøvet at fikse et billede med min på så du kan se.

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mussen2 skriver:

Ok - jeg har en ret stor barm, så er mest til det nedringede uden den bliver vulgær, hvis du forstår.

Er ikke helt sikker på at jeg forstår

Men sig til hvis det er ik'

Jeg kan også tage den på...-men ikke lige nu - ser jo VMD

Anmeld

28. oktober 2011

Kløver

Mussen2 skriver:

Julefrokosterne nærmer sig g jeg er allerede ved at bekymrer mig iom hvad jeg kan tage på af passende outft til festerne.

Jeg har en pæn stor mave som jeg er fin tilfreds med, men desværre synes jeg også at bagdel og talje vokser i samme hast som maven. Så jeg føler mig som en flodhest hver dag jeg tager tøj på- jeg savner min talje....

Har i andre nogle forslag til hvilke kjoler eler festtøj der vil klæde en gravid som ikke er ligeså tynd som modellerne der viser graviditetstøj frem

Jeg er en stor pige, og brugte meget kjoler som skar over lige under brystet, fremhævede maven pænt, uden man lignede en kæmpe flodhest. håber du finder en sød kjole til julefrokosten

Anmeld

28. oktober 2011

Anette&Sophia

Mussen2 skriver:

Synes egentlig modellen er megetsød, men det er ikke en decideret ventekjole er det?

Her er et par billeder :-)
tog også lige nogen af en anden kjole jeg har, den er bare kortere, så man skal selvfølgelig have noget indenunder, hvilket jeg ikke lige orkede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

rimor

Mussen2 skriver:

midtjylland, kan se du er fra Nordsjælland

Ja så bliver det lidt svært at prøve den

Anmeld

29. oktober 2011

LouiseRH

Mussen2 skriver:

Link, link, link

Har selv købt denne i Penny Lane i Kolding Storcenter:

http://dk.bestseller.com/mama-licious/dresses/LOVELACEDRESS/13069107,da_DK,pd.html?dwvar_13069107_colorPattern=13069107_BLACK_309280

Anmeld

29. oktober 2011

Mussen2

anetteb skriver:

Her er et par billeder :-)
tog også lige nogen af en anden kjole jeg har, den er bare kortere, så man skal selvfølgelig have noget indenunder, hvilket jeg ikke lige orkede

Rigtig rin farve, nok en anelse for nedringet og kort til mig tror jeg, men tak fordi du gad at tage et billede.

Uh, det er så svært at købe noget man ikke har prøvet. Jeg vender tilbage hvis det bliver aktuelt

Anmeld

29. oktober 2011

Mussen2

bulderfiz skriver:

Har selv købt denne i Penny Lane i Kolding Storcenter:

http://dk.bestseller.com/mama-licious/dresses/LOVELACEDRESS/13069107,da_DK,pd.html?dwvar_13069107_colorPattern=13069107_BLACK_309280

Den er sørme fin. Vores Bestsller har bare næsten ingenting i graviditetstøj og det er bare rarest at have prøvet det først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.