Nu kan jeg snart ikke holde det ud mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Dinna88

jydeinden skriver:

det minder mig lidt om en sag vi havde der hvor mine forældre bor nu.. der boede en ung kvinde i opgangen, tror hun var i 40erende på det tidspunkt. Der gik rygter om at hun havde banket sine børn, og at de levede i en svinesti.. det med børnene ved man ikke om var sandt. Men svinestien var.

En dag havde boligforeningen og kommunen fået nok. børnene blev tvangsfjernet, og lejeligheden ryddet.

De gik 4 mand og ryddede op via en sliske hvor alt blev smidt ned i en container.. dette gjorde de i 6 timer.. så kan man selv regne ud hvor meget lort de har fundet i lejeligheden

( det skal siges at når børnene endeligt gik ned med affald, så var det ikke poser men sække)

Puha, det lyder forfærdeligt! Stakkels mennesker  Der må være noget galt, når man lever sådan...

Men hvordan når man dertil?? Altså, til at få hjælp. Man kan jo leve som man vel, vi kan jo ikke diktere folks liv. Boligforeningen og kommunen vil ikke hjælpe... Hvem vil så?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Aner sku ikke hvad du skal gøre .... 

Mega  

Jeg lavede mad med jakke på her til aften. Og min bror sad i stuen med jakke på. Nu er døren til gangen og døren til køkkenet lukket, fordi der STINKER grusomt i dag og vinduet er åbent. Selvom vinduet er åbent, kom der er ildelugtende stank ind i stuen, da vi lige var ude at hente maden osv. Det er fandme et mareridt.

Anmeld

29. oktober 2011

minitrold

Jeg vil nok prøve at kontakte psykiatrien (staves) i jeres område,måske de kan hjælpe.

Anmeld

29. oktober 2011

jydeinden

Dinna88 skriver:

Puha, det lyder forfærdeligt! Stakkels mennesker  Der må være noget galt, når man lever sådan...

Men hvordan når man dertil?? Altså, til at få hjælp. Man kan jo leve som man vel, vi kan jo ikke diktere folks liv. Boligforeningen og kommunen vil ikke hjælpe... Hvem vil så?!

pas det her stod også på i år før der blev grebet ind, og det var vist ikke første gang

men kan så godt undre mig over at jeres boligforening ikke griber ind, jeg mener skaderne på deres lejemål bliver jo bare værre og i sidste ende er det jer der bor der der kommer til at betale for oprydning samt renovering af lejemålet

Anmeld

29. oktober 2011

come2

vil atså lige sige at hjemmeplejen ikke MÅ gå igang med sådan en oprydning. det er mest støvsugning, tørre af osv, og står der ting rundt omkring, kan de jo ikke komme til.

Jeg ville ringe til lederen for hjemmeplejen og muligvis anmode om jeres opfattelse af det hele, måske der skal sættes ekstra hjælp ind eller søges efter en plejebolig.

Anmeld

29. oktober 2011

SpunkenJo

Dinna88 skriver:

Der er jo tale om en situation der er farlig for hende rent sundhedsmæssigt, og som er ved at udvikle sig til en sundhedsfaelig situation for jer også

Hvis I ar stået med jakker på for overhovedet at holde ud at være i jeres egen lejlighed, så ringede jeg straks til polisen og fortalte hvor slemt det står til!!
- i frygter jo for hendes velbefindende!!

De har nogle tråde de kan trække i her og nu, hvis situationens er til det for hendes helbreds skyld.

Skriv evt. en pb til mig.

Jeg håber for jer der kommer til at ske noget i denne sag snarest!! Det er jo helt uansvarligt at kommunen ikke endnu har grebet ind med de anmeldelser!!!

Stakkels gamle dame. Har stået inde i sådanne lejligheder før. Uf! Bvadr og iek, det er KLAMMO!!!

Pøj pøj med det

Anmeld

29. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Mega  

Jeg lavede mad med jakke på her til aften. Og min bror sad i stuen med jakke på. Nu er døren til gangen og døren til køkkenet lukket, fordi der STINKER grusomt i dag og vinduet er åbent. Selvom vinduet er åbent, kom der er ildelugtende stank ind i stuen, da vi lige var ude at hente maden osv. Det er fandme et mareridt.

Ej det kan simpelthen ikke passe.. Det syntes jeg godt nok i skal tage op da... 

Jeg er lige ved at brække mig 

Anmeld

29. oktober 2011

eElak

Øv hvor jeg føler med jer - En ting er generne med hendes "livsstil", men det er jo et tydeligt tegn på at hun har brug for hjælp! og det må være endnu værre at tænke på... 

Som flere har sagt, så ring til psykiatrien og kommunen... derudover, så må politiet kunne gøre noget. Her er tale om en kvinde som (højst sandsynligt) er psykisk syg, på den ene eller anden måde, og hun er berettiget til noget hjælp - så det skal hun have..  

Anmeld

30. oktober 2011

Dinna88

jydeinden skriver:

pas det her stod også på i år før der blev grebet ind, og det var vist ikke første gang

men kan så godt undre mig over at jeres boligforening ikke griber ind, jeg mener skaderne på deres lejemål bliver jo bare værre og i sidste ende er det jer der bor der der kommer til at betale for oprydning samt renovering af lejemålet

Ja okay

Jeg undrede mig også. Men min bror mener, at boligforeningen intet gør, fordi der er så mange love på lejernes side. Og nuvel - de kan godt sende et rengøringsold og smide regningen ved hende, men kvinden mangler jo stadig hjælp. I sidste ende skal de i hvert fald ikke klandre OS for noget! Boligforeningen fik hende til at fjerne sin kat, men det er jo også en regl de har - ingen dyr. De har jo ingen regler om at man ikke må lade være med at gøre rent. Jeg var i en anden lejlighed her den anden dag, der var så klam. Sort spindelvæv, mug over alt på badeværelse og i køkkenet, gule vægge fra nikotin, fluelort over alt - selv i køleskabet... den mand der levede der boede bare i det. Ham gjorde de intet ved. 

Anmeld

30. oktober 2011

Dinna88

come2 skriver:

vil atså lige sige at hjemmeplejen ikke MÅ gå igang med sådan en oprydning. det er mest støvsugning, tørre af osv, og står der ting rundt omkring, kan de jo ikke komme til.

Jeg ville ringe til lederen for hjemmeplejen og muligvis anmode om jeres opfattelse af det hele, måske der skal sættes ekstra hjælp ind eller søges efter en plejebolig.

Det skal de heller ikke, kvinden skal ikke bare have rengøring, hun skal have hjælp. Det der undrer mig er at hjemmeplejen jo intet har gjort - hvorfor skulle de så gøre noget nu? Hende der hjælper hende må have seriøse vejrtrækningsproblemer når hun er inde ved hende.. Jeg forstår det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.