Hurraaaaaaaaaaaaaaaa!!! :o))))))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

piadas

piadas skriver:

Tak for tankerne!

Hæhæ, som jeg skrev til Mette, skal du bare sige, at du skal købe noget til din mor, så du bliver NØDT til at skal derind omkring!

Haha, vi har også 45 minutter, men vi er ofte i Aalborg, og så er vi der jo alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

DK

piadas skriver:

Tak, skal du have! Det var sødt sagt, Ditte!

Jamen, I skal være velkomne til at komme til mig, når den tid kommer. Nye kunder er ALTID velkomne - især gode kunder, som jeg kunne forestille mig, I er! Og afstanden er jo lige meget - der findes jo netbank!

Ja, det er bare så vigtigt at være på bølgelængde med sin rådgiver (hvilket jeg er sikker på vi to ville være). Jeg har da også oplevet akavede situationer, men kan jo heller ikke svinge lige godt med alle!

Ihh god ide!! Jeg tror også at vi ville svinge helt perfekt!  Det skal jeg lige huske når den tid kommer!

Anmeld

28. oktober 2011

piadas

DK skriver:

Ihh god ide!! Jeg tror også at vi ville svinge helt perfekt!  Det skal jeg lige huske når den tid kommer!

Ja, gør endelig det!

Jeg har kunder fra både Hjørring, Århus, Viborg, Nordsjælland osv., så mon ikke det også ville du med folk fra Horsens!

Anmeld

28. oktober 2011

Riksen

piadas skriver:

Ja, det er bare så dejligt - og mærkeligt, for jeg tror stadig ikke på, at det er lykkes! Men idag gik det også godt, så mon ikke den er der?!

Det kan jeg godt forstå, men jeg tror godt, du kan regne med, at den er der. Det virker da som om, at hun nu har indset og forstået, at hun rent faktisk ikke bliver forladt, men at du kommer igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.