Hurraaaaaaaaaaaaaaaa!!! :o))))))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

piadas

Ida er blevet glad for dagplejen!!!

Det er bare så dejligt, at det endelig er begyndt at gå den anden vej!

Det har bare været nogle rigtig trælse og hårde uger, men nu ser det endelig ud til, at hun er blevet glad for at være der.

De første tre uger var hun der ikke mere end mellem 1-2 timer af gangen, fordi hun bare græd og græd og græd! Men i denne uge var hun der to timer mandag, fra kl. 8.30 til 15 tirsdag og igen idag har hun været der fra 8.45 til 15.15, så det er bare så fedt og dejligt og helt kanon...  ....og hun har slet ikke været ked af det!

Jeg er så glad for, at det er lykkes, for jeg ville have haft det rigtig træls med at aflevere hende fra kl. 8.30 til 16.30 hver dag, når man ikke kan gøre noget, fordi man selv er nødt til at tage på arbejde.

Dagplejemoderen sagde også idag, at hun var jo god til både at lege, kravle, klappe kage og alt muligt. Det havde hun slet ikke set før, fordi hun bare har grædt!

Så Serdar og jeg tog chancen og kørte til Aalborg i dag og fik brunch, var i IKEA osv. UDEN børn. DET var dejligt!

Bare lige et glædes-indlæg herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

MorEllen

Det er da fantastisk Kan godt tænke mig at det giver en god følelse. Det er også dejlig at man kan ha litt tid uden børn Hvornår skal du igang med arbejdet?
Marie starter i DP 1. december, og har en måned (minus juleferien) til at "indkøres" før jeg starter at arbejde i januar. Er ret spent på hvordan det bliver.. Så det er fint at se at det kan gå godt selv om man får en træls start

Anmeld

26. oktober 2011

Mettemus

Hurrraaaa!!! Hold fast hvor er det godt. Hun forstår da at trække spændingen lige til det sidste, hva? Dejligt! Godt i fejrede det - det var helt sinkert fortjent. Og pssst - hvordan fik du Serder med i IKEA? Knus

Anmeld

26. oktober 2011

Sofia

Ejjjj det er jeg bare glad for at høre. Jeg har sådan tænkt på jer. Og dejligt at dagplejemoderen nu kan se hvor skøn, dejlig og dygtig Ida er!

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Jaaaaaa hvor er det godt!!!! 

Anmeld

26. oktober 2011

Elvers

Fedt, fedt, fedt!!! Det er godt at høre congrats

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Hurraaa!! Så dejligt og lækkert for ikke mindst både Serdar og dig, men bestemt også lille Ida pigen som har været så ulykkelig! Dejligt at hun holdt en lille grædepause og opdagede at det slet ikke var så slemt hos dp'eren endda! Måske dp har fortjent en rittersport Det må dælme også have været et par lange dage for hende. Jeg synes hende og Ida skal dele en, mens du og Serdar er til brunch igen

Stort tillykke og tusind hurra!

Anmeld

26. oktober 2011

Marco2

Hvor dejligt. Jeg gruer simpelthen for den dag Smilla skal starte 

Føler hverken hun eller jeg er klar. Men det skal jo gå. For lige pludselig er min barsel slut …

AG

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

Morellen skriver:

Det er da fantastisk Kan godt tænke mig at det giver en god følelse. Det er også dejlig at man kan ha litt tid uden børn Hvornår skal du igang med arbejdet?
Marie starter i DP 1. december, og har en måned (minus juleferien) til at "indkøres" før jeg starter at arbejde i januar. Er ret spent på hvordan det bliver.. Så det er fint at se at det kan gå godt selv om man får en træls start

Jeg skal i gang på tirsdag, så det er bare så dejligt, at det endelig er lykkes!

Godt du har en hel måned - man ved aldrig, hvordan de opfører sig, når de kommer afsted! Bare lidt træls med juleferien midt i det hele, hvis nu hun lige når at vænne sig til dagplejen, og så glemmer det hele i juleferien.

Men sådan går det selvfølgelig ikke!

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

Mettemus skriver:

Hurrraaaa!!! Hold fast hvor er det godt. Hun forstår da at trække spændingen lige til det sidste, hva? Dejligt! Godt i fejrede det - det var helt sinkert fortjent. Og pssst - hvordan fik du Serder med i IKEA? Knus

Ja, puha! 

Hæhæ, jeg sagde bare, at jeg skulle købe noget for min mor (hvilket jeg også skulle), og så kan man jo også godt liiiige komme til at snige noget i vognen til sig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.