Hurraaaaaaaaaaaaaaaa!!! :o))))))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

piadas

Sofia skriver:

Ejjjj det er jeg bare glad for at høre. Jeg har sådan tænkt på jer. Og dejligt at dagplejemoderen nu kan se hvor skøn, dejlig og dygtig Ida er!

Tak for tankerne - jeg er sikker på, at de har hjulpet!

Ja, det var sjovt, at hun sagde det, for jeg havde jo slet ikke tænkt på, at hun ikke har oplevet, hvad hun egentlig kan, og hvordan hun er. Hun har jo bare været en skrigeballon, hun har rendt rundt med på armen! Men der er heldigvis ovre nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Sofia

piadas skriver:

Tak for tankerne - jeg er sikker på, at de har hjulpet!

Ja, det var sjovt, at hun sagde det, for jeg havde jo slet ikke tænkt på, at hun ikke har oplevet, hvad hun egentlig kan, og hvordan hun er. Hun har jo bare været en skrigeballon, hun har rendt rundt med på armen! Men der er heldigvis ovre nu!

Og hvor er det DEJLIGT at det er ovre nu, for jer alle sammen. Nu er det altså virkelig pinligt Pia, men bliver nød til at spørge (da jeg har glemt det), hvad er det nu du arbejder med?

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jaaaaaa hvor er det godt!!!! 

Jaaaa, det er bare SÅ dejligt!

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

Elvers skriver:

Fedt, fedt, fedt!!! Det er godt at høre congrats

Tak!

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

DK skriver:

Hurraaa!! Så dejligt og lækkert for ikke mindst både Serdar og dig, men bestemt også lille Ida pigen som har været så ulykkelig! Dejligt at hun holdt en lille grædepause og opdagede at det slet ikke var så slemt hos dp'eren endda! Måske dp har fortjent en rittersport Det må dælme også have været et par lange dage for hende. Jeg synes hende og Ida skal dele en, mens du og Serdar er til brunch igen

Stort tillykke og tusind hurra!

Haha, ja måske det var en god ide!

Jeg har også haft så ondt af hende, men hver gang jeg har nævnt det for hende, siger hun bare, at hun synes, det er mere synd for Ida. Det er dejligt, at hun tænker sådan, og det viser jo bare, at hun tilsidesætter sig selv, for dagplejebørnene. Jeg tror virkelig, vi har været heldige med at få hende.

Men det må altså alligevel have været hårdt. Ida + tre andre børn + et gæstebarn næsten hele tiden. Hun har jo ikke rigtig kunne tage sig af de andre børn, fordi Ida har været så ked af det.  Jeg tager virkelig hatten af for dagplejemødre!

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

Marco2 skriver:

Hvor dejligt. Jeg gruer simpelthen for den dag Smilla skal starte 

Føler hverken hun eller jeg er klar. Men det skal jo gå. For lige pludselig er min barsel slut …

AG

Åh, det kan jeg godt forstå!

Bare det ikke går lige som med Ida, for det lyder jo til, at du har det lidt på samme måde, som jeg havde det. Det er heldigvis slet ikke så slemt, som jeg troede. Jeg tror nærmere, det er tanken om, at barslen er slut, og man skal tilbage på arbejdsmarkedet, og den almindelige hverdag kommer til at rulle igen!

Puh, vi bliver nødt til bare at blive ved med at få en masse børn, så vi kan blive ved med at gå på barsel!

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

Sofia skriver:

Og hvor er det DEJLIGT at det er ovre nu, for jer alle sammen. Nu er det altså virkelig pinligt Pia, men bliver nød til at spørge (da jeg har glemt det), hvad er det nu du arbejder med?

Haha, det skal du ikke være flov over! Jeg sad netop og tænkte det samme om en anden herinde!

Jeg er kunderådgiver i en sparekasse.

Anmeld

26. oktober 2011

CA

piadas skriver:

Ida er blevet glad for dagplejen!!!

Det er bare så dejligt, at det endelig er begyndt at gå den anden vej!

Det har bare været nogle rigtig trælse og hårde uger, men nu ser det endelig ud til, at hun er blevet glad for at være der.

De første tre uger var hun der ikke mere end mellem 1-2 timer af gangen, fordi hun bare græd og græd og græd! Men i denne uge var hun der to timer mandag, fra kl. 8.30 til 15 tirsdag og igen idag har hun været der fra 8.45 til 15.15, så det er bare så fedt og dejligt og helt kanon...  ....og hun har slet ikke været ked af det!

Jeg er så glad for, at det er lykkes, for jeg ville have haft det rigtig træls med at aflevere hende fra kl. 8.30 til 16.30 hver dag, når man ikke kan gøre noget, fordi man selv er nødt til at tage på arbejde.

Dagplejemoderen sagde også idag, at hun var jo god til både at lege, kravle, klappe kage og alt muligt. Det havde hun slet ikke set før, fordi hun bare har grædt!

Så Serdar og jeg tog chancen og kørte til Aalborg i dag og fik brunch, var i IKEA osv. UDEN børn. DET var dejligt!

Bare lige et glædes-indlæg herfra!

Ej hvor skønt Pia!! Det er da bare virkelig virkelig dejligt!! Skønt hun endelig så den lille charmerende Ida vi andre møder

Og fedt med IKEA og brunch date til jer. Det er da lige hvad to travle forældre trænger til 

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Ej hvor skønt Pia!! Det er da bare virkelig virkelig dejligt!! Skønt hun endelig så den lille charmerende Ida vi andre møder

Og fedt med IKEA og brunch date til jer. Det er da lige hvad to travle forældre trænger til 

Ja, ja, ja og jaaaaa! Det var nemlig lige, hvad vi havde brug for!

Anmeld

26. oktober 2011

JonTri

Hurra hurraaaa! Dejligt for jer at du slipper for at bekymre dig, når arbejdet kalder! Og giver Ditte ret... Hun skal da ha en rittersport!Tristan starter den 1 dec, men hos min gode veninde som er dp mor... Så han er vant til hende. Vi er der jo flere gange i ugen:-). Go arb lyst tirsdag!!! Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.