Hurraaaaaaaaaaaaaaaa!!! :o))))))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Hurra hurraaaa! Dejligt for jer at du slipper for at bekymre dig, når arbejdet kalder! Og giver Ditte ret... Hun skal da ha en rittersport!Tristan starter den 1 dec, men hos min gode veninde som er dp mor... Så han er vant til hende. Vi er der jo flere gange i ugen:-). Go arb lyst tirsdag!!! Kram

Som jeg har skrevet før - jaa, det er så fedt!

Det er da bare dejligt, at du kender hende så godt! Så bliver det jo nok slet ikke noget problem - du er heldig!

God arbejdslyst - hmmm, tak må jeg vel hellere skrive!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Lilje82

Juhuuuuuuuuuuuuuuuu Piaaaaa Hvor er det bare godt at læse, har sådan tænkt på jer og godt i fejrede det med lidt velfortjent alene tid

Meeeen hvordan lokker man en mand med i Ikea???

Anmeld

27. oktober 2011

Riksen

Det er da fantastisk! Jeg kan godt forstå at du er glad - dejligt, at hun er faldet til

Anmeld

27. oktober 2011

piadas

Lilje82 skriver:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuu Piaaaaa Hvor er det bare godt at læse, har sådan tænkt på jer og godt i fejrede det med lidt velfortjent alene tid

Meeeen hvordan lokker man en mand med i Ikea???

Tak for tankerne!

Hæhæ, som jeg skrev til Mette, skal du bare sige, at du skal købe noget til din mor, så du bliver NØDT til at skal derind omkring!

Anmeld

27. oktober 2011

piadas

Riksen skriver:

Det er da fantastisk! Jeg kan godt forstå at du er glad - dejligt, at hun er faldet til

Ja, det er bare så dejligt - og mærkeligt, for jeg tror stadig ikke på, at det er lykkes! Men idag gik det også godt, så mon ikke den er der?!

Anmeld

27. oktober 2011

AnneBJ

Er jeg den eneste hvis kæreste tager frivilligt med i IKEA? 

Anmeld

27. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Er jeg den eneste hvis kæreste tager frivilligt med i IKEA? 

Hæhæ, neeej så svært er det heller ikke for mig at lokke Serdar med til IKEA!

Anmeld

28. oktober 2011

Lilje82

piadas skriver:

Tak for tankerne!

Hæhæ, som jeg skrev til Mette, skal du bare sige, at du skal købe noget til din mor, så du bliver NØDT til at skal derind omkring!

Aaaah den blir nok svær at få ham til at hoppe på, da vi skal køre 45 -60 min for at komme i Ikea

Anmeld

28. oktober 2011

DK

piadas skriver:

Haha, det skal du ikke være flov over! Jeg sad netop og tænkte det samme om en anden herinde!

Jeg er kunderådgiver i en sparekasse.

Ejjj det tror jeg bare du er god til Pia. Ihh jeg ville gerne have dig til kunderådgiver. Jeg tror du er en perfekt blanding af skrap men sød Vi har længe ville skifte bank (banken er såmænd god nok, men vores bankrådgiver og os er bare slet ikke på bølgelængde, og den stakkels mand får de vilde ticks i ansigtet så snart vi begynder at komme med forslag eller vil have rabat på gebyrer osv) Vi er enige om at kigge efter en ny når jeg er færdig uddannet og har fået et job. Så er vi (synes vi da selv) en attraktiv pakke, og håber så at kunne få en masse bankers inputs til vores øknoomi/bolig lån og så derudfra vælge den bedste.

Anmeld

28. oktober 2011

piadas

DK skriver:

Ejjj det tror jeg bare du er god til Pia. Ihh jeg ville gerne have dig til kunderådgiver. Jeg tror du er en perfekt blanding af skrap men sød Vi har længe ville skifte bank (banken er såmænd god nok, men vores bankrådgiver og os er bare slet ikke på bølgelængde, og den stakkels mand får de vilde ticks i ansigtet så snart vi begynder at komme med forslag eller vil have rabat på gebyrer osv) Vi er enige om at kigge efter en ny når jeg er færdig uddannet og har fået et job. Så er vi (synes vi da selv) en attraktiv pakke, og håber så at kunne få en masse bankers inputs til vores øknoomi/bolig lån og så derudfra vælge den bedste.

Tak, skal du have! Det var sødt sagt, Ditte!

Jamen, I skal være velkomne til at komme til mig, når den tid kommer. Nye kunder er ALTID velkomne - især gode kunder, som jeg kunne forestille mig, I er! Og afstanden er jo lige meget - der findes jo netbank!

Ja, det er bare så vigtigt at være på bølgelængde med sin rådgiver (hvilket jeg er sikker på vi to ville være). Jeg har da også oplevet akavede situationer, men kan jo heller ikke svinge lige godt med alle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.