Babybilleder. Sådan "spædbabyer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Mettemus

WUUUUHUUU!

Jeg har fået internet i lejehuset! Det skal dælme fejres med billedspam af min lille nyfødte - sku det være en lille Jacob eller skulle det være en lille Laurits?

Jeg saaaavner min lille puttebaby som sov på brystet af mig, men jeg er også helt vild med mit store barn. Facit må blive at jeg skal have flere børn... snart! Eller? Hmmm ...

Baby Laurits:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Lækre små babyer.

Jeg SAVNER min lille bebsen, men Alberte er ved at blive en stor bebs, der bliver 9 mdr på mandag og starter i DP på tirsdag og moren starter arbjede på onsdag, så far kører ind.

MEN...det er jo forhåbentlig ikke vores sidste. Man bliver jo helt skruk af denne tråd og alle gravide maver, børn og what not. Jeg vil have en baby - men lige som Anne "om et par år skat!".

Jeg har også lidt rod i rækkefølgen

På det sidste billede kan man bare så meget se at det er hende... Øjnene og munden og alting... 

Anmeld

28. oktober 2011

CA

Mettemus skriver:

WUUUUHUUU!

Jeg har fået internet i lejehuset! Det skal dælme fejres med billedspam af min lille nyfødte - sku det være en lille Jacob eller skulle det være en lille Laurits?

Jeg saaaavner min lille puttebaby som sov på brystet af mig, men jeg er også helt vild med mit store barn. Facit må blive at jeg skal have flere børn... snart! Eller? Hmmm ...

Baby Laurits:

Samme facit jeg er nået frem til Skal vi bare lave nogle babyer eller hvad?? 

Tillykke med internet! Det var da også på tide I fik det

Uh og lækker dreng!! 

Anmeld

28. oktober 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Samme facit jeg er nået frem til Skal vi bare lave nogle babyer eller hvad?? 

Tillykke med internet! Det var da også på tide I fik det

Uh og lækker dreng!! 

Ja lad os det! Og lad os bare i samme omgang få det timet så vi også næste gang kan følges ad. Men altså - jeg er lige nødt til at vente til jeg er færdig på studiet.. og det er først om knapt to år - til den tid er Johnson jo laaangt over et år?

Anmeld

28. oktober 2011

DK

Nææææ endnu flere lækre babyer! Ejj jeg håberr at flere snart bliver gravide så i bare kan forsætte her i vores mg så vi andre kan beundre jeres mavebilleder og høre om gravidbekymringerne igen!

BRING IT ON, ladies!

Anmeld

28. oktober 2011

Kit

AnneBJ skriver:

På det sidste billede kan man bare så meget se at det er hende... Øjnene og munden og alting... 

Det er sjovt at se de "gamle" billeder igennem. Der er nogle hvor hun fra start ligner sig selv og nogle, hvor det kunne være en hvilken som helst anden unge.

OG tak for link til hulahopring - den er nu sat på ønskesedlen. Men hvilken vægt skal man vælge?

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Det er sjovt at se de "gamle" billeder igennem. Der er nogle hvor hun fra start ligner sig selv og nogle, hvor det kunne være en hvilken som helst anden unge.

OG tak for link til hulahopring - den er nu sat på ønskesedlen. Men hvilken vægt skal man vælge?

Jeg har taget den tunge 2,2 kg... fordi jeg er nærig og ikke gider ofre 400 kroner x 3 i løbet af et halvt år.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.