Babybilleder. Sådan "spædbabyer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.857 visninger
36 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

DK

Ejjj. Richard bliver 9 mdr. i dag. Alt for stor. Fååårk jeg må indrømme at jeg sådan savner dengang han var en lille bitte purk. Mikkel er mere og mere lykkelig hver dag der går hvor Richard bliver mere en junior end en baby. Men jeg savner det. Frygteligt.

Så. Skal vi derfor ikke sammen tude over vores tabte spædbørn og lave en god gammel Nårhhh-her-er-mit-spædbarn billedtråd.

Kom frisk og lad mig sidder her og savle over jeres smukke, nuttede, bløde og ny spædbørn!

Jeg starter:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Sofia

Jeg er med på Mikkel-vognen. Men derfor kan du jo godt få et par baby-billeder

Ihh Richard er en lille Bimmer på de billeder, jeg har fuldkommen glemt han har set sådan ud, mega sød det er han bare!

Anmeld

26. oktober 2011

Sofia

Og tillykke med 9 mdrs dagen

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Århhh Alfred.... Næææææ

Det billede hvor han ligger i tæppet og putter. Eller det med den fine sweater. Ihhh.... Eller helt væk i flyverdragten der jo bare er så lille bitte i forvejen. Suk!

På det første billede ligner han meget sig selv synes jeg. Heldigvis med mere smil i dag Det er da trods alt det gode ved at de bliver store. At de kan smile og grine.

Anmeld

26. oktober 2011

Maria-s

hehe jeg tager også mig selv i at ønske nogengange jeg havde min lille babydreng der bare NØD kun ligge og putte på mors bryst..... Her nyder faren også at bettemanden bare kan mere og mere (og jojo det gør moren skam også, men moren synes nok tiden med helt lille bitte baby, var mere hyggelig end far gjorde). Noah er lige blevet 7 måneder og synes ikke der rigtigt der er særlig meget baby tilbage. Han er jo en lille dreng der stormer derudaf, kravler på trapper og undersøger ALT! Han har sine egne KLARE holdninger og snaaaakker derudaf med egne lyde, han "synger" og sætter hånden op foran munden og laver sådan wabawabawaba

Lige "et par" billeder (de sidste to fra for henholdsvis en måned siden og i går)

Anmeld

26. oktober 2011

Sofia

DK skriver:

Århhh Alfred.... Næææææ

Det billede hvor han ligger i tæppet og putter. Eller det med den fine sweater. Ihhh.... Eller helt væk i flyverdragten der jo bare er så lille bitte i forvejen. Suk!

På det første billede ligner han meget sig selv synes jeg. Heldigvis med mere smil i dag Det er da trods alt det gode ved at de bliver store. At de kan smile og grine.

Ja, han er helt væk i den, jeg skal lige huske at give dig den på fredag. Skal op på uni, vi snakkes smukke

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Jeg er med dig Ditte, jeg saaaavner min lillebitte babyklump!! Æggestokkene hænger og dingler når jeg ser en lille baby eller folk der er gravide... 

Jørn er så med på Sofia og Mikkels vogn - men glæder sig også til næste baby "om nogle år skat...." suk! 

(På det sidte er han 4 uger gammel, så ikke spæd-spæd, synes bare det er et fedt billede! )

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Og tillykke med 9 mdrs dagen

Nårh hvor er det fint hvor han er helt væk i tæppet! 

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ejjj. Richard bliver 9 mdr. i dag. Alt for stor. Fååårk jeg må indrømme at jeg sådan savner dengang han var en lille bitte purk. Mikkel er mere og mere lykkelig hver dag der går hvor Richard bliver mere en junior end en baby. Men jeg savner det. Frygteligt.

Så. Skal vi derfor ikke sammen tude over vores tabte spædbørn og lave en god gammel Nårhhh-her-er-mit-spædbarn billedtråd.

Kom frisk og lad mig sidder her og savle over jeres smukke, nuttede, bløde og ny spædbørn!

Jeg starter:

Lille Bimmer! Elsker det første billede - babyer med folder er bare mest nuttede! 

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

hehe jeg tager også mig selv i at ønske nogengange jeg havde min lille babydreng der bare NØD kun ligge og putte på mors bryst..... Her nyder faren også at bettemanden bare kan mere og mere (og jojo det gør moren skam også, men moren synes nok tiden med helt lille bitte baby, var mere hyggelig end far gjorde). Noah er lige blevet 7 måneder og synes ikke der rigtigt der er særlig meget baby tilbage. Han er jo en lille dreng der stormer derudaf, kravler på trapper og undersøger ALT! Han har sine egne KLARE holdninger og snaaaakker derudaf med egne lyde, han "synger" og sætter hånden op foran munden og laver sådan wabawabawaba

Lige "et par" billeder (de sidste to fra for henholdsvis en måned siden og i går)

Åh billede 3 altså - jeg smelter HVER gang. Fars skæg mod lille bitte Noahs babyhud!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.