Babybilleder. Sådan "spædbabyer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

CamiRon

Jeg savner også meget den nærhed man har med sin lille bitte ny baby. Ida er knap 9½ mdr - og hun er stor og stærk og gider ikke sidde og putte hos mor.

Far er absolut med på Mikkels vogn! Han syntes det er fedt nu at have 2 tøser at tumle med på gulvet!

Undskyld rodet i billederne, ved ikke lige hvad der blev af konceptet: rækkefølge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Janni.

Ih nogen skønne børn i har. Jeg savner også helt klart min lille baby, men lige i tiden er han syg elsker at putte  Her er et par billeder af Silas. 

Og lige et enkelt billede af hvordan det bette pus ser ud i tiden. Mor her savner sin gamle dreng og sin nattesøvn. 

Anmeld

26. oktober 2011

Maja88

årgh nogle fine små babyer i har/havde... men nok mest har.. de er da babyer endnu. Er de ikke????

her er der nok lidt blandede følelser... savner min lille putte baby, men samtidig nyder jeg hun kan så meget nu.

det sidste billede er et jeg er i dag 7 måneder bilede.

Anmeld

26. oktober 2011

blomst84

Åhhhh altså alle de små nuttede bløde lækre babyer sidder selv i dag og er lidt små ærgerlig over at min barsel slutter på tirsdag savner at sidde med min lille baby og tiden med det lille pus ;( men nu er hun 10 måneder på søndag og bruger det meste af dagen i vuggestuen.... Og jeg bliver ligesom Anne helt misundelig når jeg ser en gravid mave men så tænker jeg også på manglende nattesøvn, ømme bryst vorter osv og glæder mig over min store pige der i går sagde sit første ORD!!!! jeg kan desværre ikke ligge billeder ind fra min iPad....

Anmeld

27. oktober 2011

Marco2

Åhhh sikke nogle dejlige babyer. Og det føles som om det var lige for kort tid siden og nu er de så store og mange er begyndt i inst. snøft … Og ja Pia så må man få nogle flere, men herhjemme er det desværre slut. 2 pragteksemplarer er det blevet til og så skal der ikke være flere … indtil en anden beslutning tages 

Men her er et par stykker fra de første dage i Smillas liv.

Anmeld

27. oktober 2011

Lilje82

årrrh ja savner også min baby

Anmeld

27. oktober 2011

blomst84

så kommer jeg os med billeder 

Anmeld

27. oktober 2011

Diana...

Åhh jeg har det præcis som dig Ditte. Jeg savner så meget mit lille spæd barn og tanken om at det bare er den sidste puha den skræmmer mig jeg elsker den alder selv om den har været mega hård denne gang. 

Claus og Lucas nyder hun bliver større og større og kan mere og mere og ja det gør jeg da også det er da sjovt især den alder hun har nu men jeg kan nu godt lide de små spæd børn 

Her er lidt af Nadia

Anmeld

27. oktober 2011

Kit

Lækre små babyer.

Jeg SAVNER min lille bebsen, men Alberte er ved at blive en stor bebs, der bliver 9 mdr på mandag og starter i DP på tirsdag og moren starter arbjede på onsdag, så far kører ind.

MEN...det er jo forhåbentlig ikke vores sidste. Man bliver jo helt skruk af denne tråd og alle gravide maver, børn og what not. Jeg vil have en baby - men lige som Anne "om et par år skat!".

Jeg har også lidt rod i rækkefølgen

Anmeld

27. oktober 2011

JonTri

Ihh det er jo ikke engang længe siden de billeder er taget - men det føles sådan når man ser det hele igennem. VILDT hvad der sker i en babys liv det første år!!!

Tjaa jeg får jo snart en lille fedtet klump i armene igen, og glæder mig også! Nyder dog, at Tristan kan meget selv, men kan da godt mærke det der med at de "flytter sig fra moar" i små ryk - og det gør en smule ondt hver gang. 

Her er et par bebsebilleder af mit guld.

Savner IKKE den der laskede fede jeg har lige født krop... og savner ikke at SKULLE shoppe ammevenligt tøj... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.