Babybilleder. Sådan "spædbabyer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Rødhætte

Sikke nogle lækre spædbørns billeder I har fundet.. Og tillykke med "lille" Richard!

Må nok indrømme jeg ikke savner den tid hvor han var spæd. Synes alle ting bliver sjover og sjover nu! .. Jeg elsker nu hvor han giver så meget igen!

Lidt billeder skal I da også have.. Fandt også lige et nyt billede (7 mdr) til sidst for at sammenligne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

DK

Maria-s skriver:

hehe jeg tager også mig selv i at ønske nogengange jeg havde min lille babydreng der bare NØD kun ligge og putte på mors bryst..... Her nyder faren også at bettemanden bare kan mere og mere (og jojo det gør moren skam også, men moren synes nok tiden med helt lille bitte baby, var mere hyggelig end far gjorde). Noah er lige blevet 7 måneder og synes ikke der rigtigt der er særlig meget baby tilbage. Han er jo en lille dreng der stormer derudaf, kravler på trapper og undersøger ALT! Han har sine egne KLARE holdninger og snaaaakker derudaf med egne lyde, han "synger" og sætter hånden op foran munden og laver sådan wabawabawaba

Lige "et par" billeder (de sidste to fra for henholdsvis en måned siden og i går)

Jeg er helt vild med billedet hvor han er hos far og har den strikkede hat på. Nuuuj hvor er det godt. Suk. Smukke baby. Ejj de bliver altså for store alt for hurtigt for tidligt.

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Sikke nogle lækre spædbørns billeder I har fundet.. Og tillykke med "lille" Richard!

Må nok indrømme jeg ikke savner den tid hvor han var spæd .. Jeg elsker nu hvor han giver så meget igen!

Lidt billeder skal I da også have.. Fandt også lige et nyt billede (7 mdr) til sidst for at sammenligne

Hvor er han fin! Det første billede er virkelig sødt!! 

Anmeld

26. oktober 2011

DK

AnneBJ skriver:

Jeg er med dig Ditte, jeg saaaavner min lillebitte babyklump!! Æggestokkene hænger og dingler når jeg ser en lille baby eller folk der er gravide... 

Jørn er så med på Sofia og Mikkels vogn - men glæder sig også til næste baby "om nogle år skat...." suk! 

(På det sidte er han 4 uger gammel, så ikke spæd-spæd, synes bare det er et fedt billede! )

Jaaaamen lille Felix-nus da. Ihhh hvor var han bare dejlig. Alt det smukke hår, og han ligner stadig Felix (øhh altså fra nu ).

Jeg bliver ikke skruk, altså jeg gider ikke det der gravid-halløj igen lige nu, men jeg ville gøre ALT for lige at kunne skrue tiden tilbage til dagen efter fødslen og få de sidste 9 mdr. igen. Ejj ville det ikke bare være pragtfuldt.

Jeg er især vild med at alle vores unger stort set sover på alle billederne. Underligt at vi så ser så trætte ud selv 

Anmeld

26. oktober 2011

CA

Nej, hvor er de søde! Og hvor er de bare vokset helt vildt siden

Jeg er både på dit og Mikkels hold. Nyder at se, hvordan han bare blir større og klogere! Men samtiddig så har jeg også bare lyst til at sidde og putte med mit lille spædbarn igen... Hmm...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Rødhætte skriver:

Må nok indrømme jeg ikke savner den tid hvor han var spæd. Synes alle ting bliver sjover og sjover nu! .. Jeg elsker nu hvor han giver så meget igen!

Ejjj hvor var han fin. Der hvor han ligger i den blå natdragt, der ligner han sådan en lille søstjerne. SÅ nuttet.

Jeg kan se han har fået sondemad og det har jo selvfølgelig heller ikke været så sjovt så. Men stadig... suk de små pus!

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Carina87 skriver:

Nej, hvor er de søde! Og hvor er de bare vokset helt vildt siden

Jeg er både på dit og Mikkels hold. Nyder at se, hvordan han bare blir større og klogere! Men samtiddig så har jeg også bare lyst til at sidde og putte med mit lille spædbarn igen... Hmm...

Ejjj lille J. Eller store J Så nuttet han var! Altså jeg får sådan lyst til nyt baby.dk møde lige NU! Det andet billede hvor han ligger på maven og har totalt meget hår SØDT!

Suk. Giv mig spædbørnene tilbage!

Anmeld

26. oktober 2011

CA

DK skriver:

Ejjj lille J. Eller store J Så nuttet han var! Altså jeg får sådan lyst til nyt baby.dk møde lige NU! Det andet billede hvor han ligger på maven og har totalt meget hår SØDT!

Suk. Giv mig spædbørnene tilbage!

Vi mødes da bare så 

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Carina87 skriver:

Vi mødes da bare så 

Arghh.... der er onde stemmer i vinden der påstår at det snart er vinter, jul og dermed eksamenstid. Og der er djævleske undertoner i jorden er hvisker noget om et speciale...

Anmeld

26. oktober 2011

CA

DK skriver:

Arghh.... der er onde stemmer i vinden der påstår at det snart er vinter, jul og dermed eksamenstid. Og der er djævleske undertoner i jorden er hvisker noget om et speciale...

Pyha - det lyder ikke rart! Jeg gemmer mig i min barselsbobbel lidt endnu. Sig det ikke til nogen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.