Hvorfor skal jeg være så skruk? Det ødelægger mig helt indeni.
Manden min og jeg har været sammen i 3 år til februar - og jeg har længe brændende ønsket mig at blive mor - at blive en familie. Hvorfor skal omstændighederne så bare ikke være til det? Jeg fik i dag at vide af en yngre veninde, at hende og hendes kæreste ventede sig... Jeg kunne ikke sige tillykke?! Det gjorde så ondt, fordi jeg ved at hun ikke har ønsket sig det ligeså længe som jeg.
Hvorfor forstår manden ikke, at jeg virkelig brænder for det her, og ønsker at stifte en familie med ham?
Jeg har været uden prævention siden februar, og spurgte så manden, om han synes at jeg skulle starte op på noget igen - og det frygtede "Ja" kom. Jeg blev bare helt paf, og i min vrede bestilte jeg pillerne med det samme - for så kunne det hele fandme også være ligemeget. Men efter min veninde kom med den nyhed i dag, så har jeg bare brudt sammen. Det gør så ondt.
Men når jeg sidder og hører mig selv, når jeg skriver dette, føler jeg at jeg lyder som et lille barn, der ikke kan få sin vilje, og tuder over ingenting - men alligevel så gør det bare så ondt! Jeg er helt i kulkælderen, og føler ikke for noget..
- Undskyld det sure og kedelige opstød, havde bare brug for at komme ud til nogen med det... 
Anmeld