Nå tøser, nu skal jeg bruge jeres erfaringer og viden ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

GønskE

LunaLykke skriver:

Jeg får også nemt strækmærker, men jeg brugte den der creme, og fik først strækmærker på maven den sidste ugen inden jeg fødte. Så lidt har den måske hjulpet

Det godt, den køber jeg, hvornår begyndte du at bruge den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

TaAsJu

Sidder så her som uddannet frisør og læser ingen hårlak, ingen hår farve.. Dette er min anden graviditet og ja jeg arbejder altså stadig!! Og det gør mine veninder også og vi har alle sunde raske børn. Og en frisør bliver ikke sygmeldt pga. Graviditet!!! Find en øko frisør, der er i dag lavet farver der ikke er kemiske.. Ved firmaet Sebastian laver nogen.. Det kan ikke blive farvet lyst men samme tone eller mørker.. og ellers ja brug din sunde fornuft

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

GønskE skriver:

Det godt, den køber jeg, hvornår begyndte du at bruge den?

Jeg "opdagede" den først da jeg var 13 uger henne ca. Så der startede jeg. Brugte den om morgenen efter bad og så igen inden jeg gik i seng

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Mor til 2, snart 3 skriver:

Sidder så her som uddannet frisør og læser ingen hårlak, ingen hår farve.. Dette er min anden graviditet og ja jeg arbejder altså stadig!! Og det gør mine veninder også og vi har alle sunde raske børn. Og en frisør bliver ikke sygmeldt pga. Graviditet!!! Find en øko frisør, der er i dag lavet farver der ikke er kemiske.. Ved firmaet Sebastian laver nogen.. Det kan ikke blive farvet lyst men samme tone eller mørker.. og ellers ja brug din sunde fornuft

Det lyder godt, vil bare gerne ha farvet håret en gang, her inden jul! For det er så famlet og grimt jeg prøver at finde en øko frisør og hører dem af

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

LunaLykke skriver:

Jeg "opdagede" den først da jeg var 13 uger henne ca. Så der startede jeg. Brugte den om morgenen efter bad og så igen inden jeg gik i seng

Okaj super jeg starter når jeg har været ved lægen i næste uge

Anmeld

25. oktober 2011

TaAsJu

GønskE skriver:

Det lyder godt, vil bare gerne ha farvet håret en gang, her inden jul! For det er så famlet og grimt jeg prøver at finde en øko frisør og hører dem af

Kan jeg godt forstå.. God fornøjelse.. Hvis du erfra Nordjylland ved jeg hvor der ligget en rigtig god en..

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Mor til 2, snart 3 skriver:

Kan jeg godt forstå.. God fornøjelse.. Hvis du erfra Nordjylland ved jeg hvor der ligget en rigtig god en..

Er fra Sjælland desværre men tak!

Anmeld

25. oktober 2011

morethanperfect

GønskE skriver:

Årh Gud baby er selvfølgelig det værd, men ingen parafume, hårlak eller farvning af hår, for pokker da jeg bliver yndig og min udgroning er allerede 4-5 cm, havde ikke troede at jeg blev gravid i første forsøg men tager ingen chancer!

Nej jeg tog heller ingen chancer .. ! 

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

morethanperfect skriver:

Nej jeg tog heller ingen chancer .. ! 

Forståeligt

Anmeld

25. oktober 2011

Mor til Mike

Hvad skal man holde sig fra som gravid - hvad må man ikke spise, røre, lave osv, bare alt i kan komme på Hvilke olier til maven? Og og og, hvilke vitaminet vil i anbefale? På forhånd tak

Det må du ikke:

Drikke alkohol

Ryge

Tømme kattebakke

Male babyværelse

Spise tun

Dykke

Gå på slankekur

Dyrke hård motion.

Farve hår.

Bruge parfume.

& af vitaminer anbefales det at tage GraVitamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.