Nå tøser, nu skal jeg bruge jeres erfaringer og viden ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.228 visninger
43 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

GønskE

Hvad skal man holde sig fra som gravid - hvad må man ikke spise, røre, lave osv, bare alt i kan komme på Hvilke olier til maven? Og og og, hvilke vitaminet vil i anbefale? På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

lillekylling

følger lige med..

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

lillekylling skriver:

følger lige med..

Helt i orden så håber vi på lidt svar

Anmeld

25. oktober 2011

Dinsen

En ting min læge hvertfald sagde var hvis man har kat, må man ikke tømme kattebakken... ved ikke helt hvorfor...

og så er der jo det med alkohol og sådan.. 

Men tror så længe man bruger sin sunde fornuft, så kan det ikke gå helt glat.. tror i?? 

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Dinsen skriver:

En ting min læge hvertfald sagde var hvis man har kat, må man ikke tømme kattebakken... ved ikke helt hvorfor...

Men tror så længe man bruger sin sunde fornuft, så kan det ikke gå helt glat.. tror i?? 

Hørte at sushi ikke må indtages, og det havde jeg aldrig vidst, så måske - måske ikke derfor jeg spørger

Anmeld

25. oktober 2011

Dinsen

Prøv at tjek denne side..

http://altomboern.dk/artikel/generelle-rad-til-gravide-om-sund-og-fornuftig-livsforelse

Der er mange råd hverfald. 

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Dinsen skriver:

Prøv at tjek denne side..

http://altomboern.dk/artikel/generelle-rad-til-gravide-om-sund-og-fornuftig-livsforelse

Der er mange råd hverfald. 

Kan du ikke gøre den blå, så jeg kan klikke på det

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Dinsen skriver:

Du må godt tømme kattebakken hvis du har haft katten i laaaaaangtid inden du blev gravid, men ikke hvis du har fået den lige inden eller i graviditeten.

Anmeld

25. oktober 2011

Dinsen

GønskE skriver:

Kan du ikke gøre den blå, så jeg kan klikke på det

Ved dsv. ik hvordan jeg gør det... Men hvis du markere den, kopiere og så op i adresse linien, så sku det hverfald virke

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Du må heller ikke farve hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.