Nå tøser, nu skal jeg bruge jeres erfaringer og viden ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Benjamins'mor

GønskE skriver:

ØVØVØVØV ! Og pyt med kattebakken, det kun skønt ikke at røre den den får kæresten!

Haha.

Jeg boede hjemme indtil jeg var i 6 måned, og min mor sagde at uanset hvad lægen sagde, så skulle jeg nok slippe for at tømme kattebakken, da jeg ikke skulle risikere noget. Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

GønskE

LunaLykke skriver:

Skum er vist fint nok, er lidt i tvivl med hårlak . Bruger aldrig hårlak, så fik aldrig undersøgt det nærmere

Det kan jeg høre om til første læge besøg ellers andet? og er der ikr cremer mod strækmærker?

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

benjamins'mor skriver:

Haha.

Jeg boede hjemme indtil jeg var i 6 måned, og min mor sagde at uanset hvad lægen sagde, så skulle jeg nok slippe for at tømme kattebakken, da jeg ikke skulle risikere noget. Hehe.

Lige præcis! Det ikke en skam det kun skønt, ulempen er dog bare, at min kat lægger en ordentlig en hver morgen, så hvis jeg er hjemme, skal jeg gå og lugte til det føøj,

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

GønskE skriver:

Det kan jeg høre om til første læge besøg ellers andet? og er der ikr cremer mod strækmærker?

Den der mor-barn creme gør også huden mere elastisk så den ikke revner. Men man kan ikke forebygge eller fjerne strækmærker, det er arveligt om man har tendens til at få dem eller ej

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

GønskE skriver:

Lige præcis! Det ikke en skam det kun skønt, ulempen er dog bare, at min kat lægger en ordentlig en hver morgen, så hvis jeg er hjemme, skal jeg gå og lugte til det føøj,

Så køb det der smarte til kattebakken, det de skider på (undskyld udtrykket) kan ikke lige huske hvad det hedder, som opløses i vand. Så kan du bare holde dig for næsen og skylle det ud i toilettet.

Sorry det blev så dårligt formuleret.

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

morethanperfect skriver:

Åha der er så meget ..

Ikke tømme kattebakke , Ikke spise rå fisk(sushi) , Ikke bruge paraufume eller hårlak , Ikke ryge , eller drikke ..

Heller ikke farve hår .. Jeg skulle lige til at farve hår da jeg blev gravid , havde en meget stor udgroning , havde mit hår platin blond , og er normalt mørkhåret , så jeg gik rundt i 9 mdr. og lignede jeg ved ikke hvad Sådan er det

Men altså , undgå parabener , parafume , osv..

Og heller ik spis for meget leverpostej ... Der er noget i som ikke er så sundt for den lille bebs ..

Men ja , alt andet med måde

Og så , smurte jeg bare min mave med noget fugtighedscreme .. 

Årh Gud baby er selvfølgelig det værd, men ingen parafume, hårlak eller farvning af hår, for pokker da jeg bliver yndig og min udgroning er allerede 4-5 cm, havde ikke troede at jeg blev gravid i første forsøg men tager ingen chancer!

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

M (: skriver:

Man må hjertens gerne spise sushi (:

Se bare følgende uddrag:

Spørgsmål:

Må jeg spise sushi under graviditeten?

Svar:

Ja
Du kan godt spise sushi under graviditeten.

- Sørg for at fisken har været frosset ned
Til sushi bruges ferske rå fisk og skaldyr. Der bruges især helleflynder, pighvar, laks, rød-fisk, makrel, multe, tun samt rejer og kammuslinger.

Vær opmærksom på, at du som gravid kun må spise rå fisk, hvis fisken har været frosset ned ved -20 grader i mindst 24 timer. Rå fisk kan nemlig indeholde parasitter, der kan give sygdom, hvis man spiser dem. Parasitterne bliver dog dræbt, hvis man fryser fisken ned efter anvisningerne.

I Danmark skal alle restauranter og øvrige virksomheder, der serverer eller fremstiller sushi, overholde reglerne for nedfrysning af fisk, der bruges til sushi.

Helle Lindskjold, uddannelsesansvarlig jordemoder og underviser på Odense Universitets Hospital.

http://altomboern.dk/sushi-under-graviditeten

Spiser ikke fisk og har aldrig gjort, kan hverken fordrage smag eller lugt desværre

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

LunaLykke skriver:

Den der mor-barn creme gør også huden mere elastisk så den ikke revner. Men man kan ikke forebygge eller fjerne strækmærker, det er arveligt om man har tendens til at få dem eller ej

Og får jeg, det 100 men pyt.. Kan ikke gøre noget ved det har altid fået det på lårene lige meget om jeg har taget på eller tabt mig

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

benjamins'mor skriver:

Så køb det der smarte til kattebakken, det de skider på (undskyld udtrykket) kan ikke lige huske hvad det hedder, som opløses i vand. Så kan du bare holde dig for næsen og skylle det ud i toilettet.

Sorry det blev så dårligt formuleret.

Det kommer i toilettet lige meget hvad men kæresten må ordne det haha

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

GønskE skriver:

Og får jeg, det 100 men pyt.. Kan ikke gøre noget ved det har altid fået det på lårene lige meget om jeg har taget på eller tabt mig

Jeg får også nemt strækmærker, men jeg brugte den der creme, og fik først strækmærker på maven den sidste ugen inden jeg fødte. Så lidt har den måske hjulpet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.