Madam Blå skriver:
Ja, vi har prøvet
Men er godt nok nervøs. God ide med billedet! Ligner godt nok ingen million nu, men billedet skal da tages 
Har faktisk ikke pakket det hele endnu. Kan slet ikke beslutte mig for hvilke bukser jeg skal tage med. Så tager nogle leggings og nogle bomulds træningsbukser med. Og løse bluser
Det må kunne gå.
Men lillepigens er pakket og klart 
Hehe det er jo også ligegyldigt.. Det er bare en sjov ide at få billedet LIGE inden man føder og har det til stakken..

Det skal være noget løst tøj.. Jeg havde en cowboy nederdel den dag jeg blev indlagt med en elastik kant ( det eneste jeg kunne holde ud af ha på) og efter kejsersnit, var den GULD værd, for kunne sætte den 'over' maven.. Havde aldrig kunne holde til at ha bukser på.. Havde først bukser på efter en måned tror jeg..
Så hvis det nu (som jeg ik håber) ender i alt kaos, så er det meget rart med noget der kan sidde 'over' maven hvis nu snittet er ude.. ( Bare et godt råd..)
Men håber selvføgelig at du kan føde selv.. Det ved jeg du så gerne vil.. Men det er nok på tide at du pakker resten af tasken
Anmeld