Fåårk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Det er da også en god sjat ..

Men husk nu at nyd den sidste 'rigtige' aften som gravid.. Tag eventuelt et sidste billed og sådan.. .. Det glemte vi

Har du pakket alt og er klar parat ?

Ja, vi har prøvet Men er godt nok nervøs. God ide med billedet! Ligner godt nok ingen million nu, men billedet skal da tages

Har faktisk ikke pakket det hele endnu. Kan slet ikke beslutte mig for hvilke bukser jeg skal tage med. Så tager nogle leggings og nogle bomulds træningsbukser med. Og løse bluser Det må kunne gå.

Men lillepigens er pakket og klart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Madam Blå

Miss Church skriver:

Har ikke selv født, men vil lige give dig et held og lykke med på vejen  

Hvor bliver det dog spændende! Om ikke andet, så når det er overstået og du har din bebs i armene  

Tusind tak Ja, det bliver SÅ spændende! Nøj hvor jeg glæder mig

Anmeld

24. oktober 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Ja, vi har prøvet Men er godt nok nervøs. God ide med billedet! Ligner godt nok ingen million nu, men billedet skal da tages

Har faktisk ikke pakket det hele endnu. Kan slet ikke beslutte mig for hvilke bukser jeg skal tage med. Så tager nogle leggings og nogle bomulds træningsbukser med. Og løse bluser Det må kunne gå.

Men lillepigens er pakket og klart

Hehe det er jo også ligegyldigt.. Det er bare en sjov ide at få billedet LIGE inden man føder og har det til stakken..

Det skal være noget løst tøj.. Jeg havde en cowboy nederdel den dag jeg blev indlagt med en elastik kant ( det eneste jeg kunne holde ud af ha på) og efter kejsersnit, var den GULD værd, for kunne sætte den 'over' maven.. Havde aldrig kunne holde til at ha bukser på.. Havde først bukser på efter en måned tror jeg..

Så hvis det nu (som jeg ik håber) ender i alt kaos, så er det meget rart med noget der kan sidde 'over' maven hvis nu snittet er ude.. ( Bare et godt råd..)

Men håber selvføgelig at du kan føde selv.. Det ved jeg du så gerne vil.. Men det er nok på tide at du pakker resten af tasken

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Nu begynder nerverne for alvor at melde sig! Skal sættes igang i morgen kl 9.00.. 16 dage før termin! Så frygter virkelig et slemt fødselsforløb, da det helt sikkert trækker ud. Hvordan skal jeg dog klare alle de småveer, man får af de piller. Tænk hvis de ikke modner mig

Hvordan kommer man igennem sådan et forløb? Fødslen i sig selv er jo laaangt mere, end jeg kan overkomme!  Kan slet ikke klare at tænke på, at jeg skal igennem tre dage med småveer inden jeg overhovedet kan gøre mig forhåbninger om at føde.

Har virkelig brug for jeres erfaringer nu, de damer! Hvad kan jeg forvente? Hvordan gik det jer?

Rigtig god mandag!

Du skal nok klare den!
men jeg ville dæleme godt nok også have nerver på da. wuhup

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Hehe det er jo også ligegyldigt.. Det er bare en sjov ide at få billedet LIGE inden man føder og har det til stakken..

Det skal være noget løst tøj.. Jeg havde en cowboy nederdel den dag jeg blev indlagt med en elastik kant ( det eneste jeg kunne holde ud af ha på) og efter kejsersnit, var den GULD værd, for kunne sætte den 'over' maven.. Havde aldrig kunne holde til at ha bukser på.. Havde først bukser på efter en måned tror jeg..

Så hvis det nu (som jeg ik håber) ender i alt kaos, så er det meget rart med noget der kan sidde 'over' maven hvis nu snittet er ude.. ( Bare et godt råd..)

Men håber selvføgelig at du kan føde selv.. Det ved jeg du så gerne vil.. Men det er nok på tide at du pakker resten af tasken

Ja, det er jo det Og skidt med at jeg ikke er mit kønneste jeg lige nu - så er billedet jo også lidt sjovere at se tilbage på

Godt tænkt! Jeg finder lige en bomuldsnederdel frem. Hvis nu, jeg ender i aks, så er den sikkert guld værd. For den nemlig ikke sidder stramt eller noget på maven. Og selv hvis jeg ikke gør, så er den ganske rar at have på

Ja, jeg går (min kæreste bærer mig) straks ind og pakker færdigt Kan nok ikke udskyde det længere

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

Du skal nok klare den!
men jeg ville dæleme godt nok også have nerver på da. wuhup

Taak Er GODT NOK også nervøs nu da.. Hold da op. Men vil ind og pakke færdigt - så er det ordnet. Måske det kan dulme nerverne

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Taak Er GODT NOK også nervøs nu da.. Hold da op. Men vil ind og pakke færdigt - så er det ordnet. Måske det kan dulme nerverne

ja gør du det
og så sørg for at få sovet i nat

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

ja gør du det
og så sørg for at få sovet i nat

Ja, jeg skal prøve hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.