Fåårk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Jeg tænker på dig og glæder mig til at høre hvordan det er gået ..

Tusind tak

Er så spændt og nervøs, at jeg har fået vildt dårlig mave.. Puha - glæder mig til at komme derop (om 12 timer )og høre hvordan de vil gribe det an. Har forberedt mig på en laaang igangsættelse med mange piller. Men måske jeg er heldig, og det ikke behøver at tage mange dage

Nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Tusind tak

Er så spændt og nervøs, at jeg har fået vildt dårlig mave.. Puha - glæder mig til at komme derop (om 12 timer )og høre hvordan de vil gribe det an. Har forberedt mig på en laaang igangsættelse med mange piller. Men måske jeg er heldig, og det ikke behøver at tage mange dage

Nu må vi se

Det er jo super hvis du forbereder dig det værste, for så kunne det jo sagtens hurtigt blive en positiv oplevelse hvis det nu går lidt hurtigere

Krydser mine fingre for et hurtigt forløb og håber du snart har hende i armene..

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Det er jo super hvis du forbereder dig det værste, for så kunne det jo sagtens hurtigt blive en positiv oplevelse hvis det nu går lidt hurtigere

Krydser mine fingre for et hurtigt forløb og håber du snart har hende i armene..

Ja, vil hellere blive glædeligt overrasket

Tusind tak søde! Glæder mig så meget til at blive mor!

Anmeld

24. oktober 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Ja, vil hellere blive glædeligt overrasket

Tusind tak søde! Glæder mig så meget til at blive mor!

Kan jeg godt forstå.. det er også bare fantastisk..

Ved du hvor stor hun er?

Anmeld

24. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Held og lykke

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Kan jeg godt forstå.. det er også bare fantastisk..

Ved du hvor stor hun er?

Nej, ved det ikke med sikkerhed. Men de mente at hun må ligge omkring de 3 kilo, og nok lidt mere. Så det er vist helt ok Håber i hvert fald at hun har lidt at tage af - især nu, når hun skal tvinges ud før termin. Men hun har indtilvidere været godt i stand

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

merethe skriver:

Held og lykke

Tusind tak!

Anmeld

24. oktober 2011

4kløver

Kender heller ikke til det. Men held og lykke og glæder mig til at læse hvordan det gik..

Anmeld

24. oktober 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Nej, ved det ikke med sikkerhed. Men de mente at hun må ligge omkring de 3 kilo, og nok lidt mere. Så det er vist helt ok Håber i hvert fald at hun har lidt at tage af - især nu, når hun skal tvinges ud før termin. Men hun har indtilvidere været godt i stand

Det er da også en god sjat ..

Men husk nu at nyd den sidste 'rigtige' aften som gravid.. Tag eventuelt et sidste billed og sådan.. .. Det glemte vi

Har du pakket alt og er klar parat ?

Anmeld

24. oktober 2011

Miss Church

Madam Blå skriver:

Nu begynder nerverne for alvor at melde sig! Skal sættes igang i morgen kl 9.00.. 16 dage før termin! Så frygter virkelig et slemt fødselsforløb, da det helt sikkert trækker ud. Hvordan skal jeg dog klare alle de småveer, man får af de piller. Tænk hvis de ikke modner mig

Hvordan kommer man igennem sådan et forløb? Fødslen i sig selv er jo laaangt mere, end jeg kan overkomme!  Kan slet ikke klare at tænke på, at jeg skal igennem tre dage med småveer inden jeg overhovedet kan gøre mig forhåbninger om at føde.

Har virkelig brug for jeres erfaringer nu, de damer! Hvad kan jeg forvente? Hvordan gik det jer?

Rigtig god mandag!

Har ikke selv født, men vil lige give dig et held og lykke med på vejen  

Hvor bliver det dog spændende! Om ikke andet, så når det er overstået og du har din bebs i armene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.