Fåårk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Fru Nielsen

En fødselslæge på Herning sygehus har forsket i det der med at blive sat i gang før tid.... Og det med at man risikere at ende med kejsersnit hvis man bliver sat i gang før tid har han fundet ud af ikke er rigtig.....

Jeg er sat i gang to gange. Første gang blev jeg sat i gans med stikpille kl 15.00 Mandag eftermiddag og har født tirsdag morgen kl 06.13. Anden gang var 14 dage før tid. Jeg blev sat i gang uden OVERHOVEDET at have modnet mig kl 08.30 onsdag morgen med stikpille, som gav mig små veer. Fik endnu en stikpille kl 16.00 som gav mig nogen rigtig gode veer, som dog gik i sig selv. Torsdag morgen kl 10.00 ku da tage vandet og jeg føder k 16.03 i EN pressevee....

Så at blive sat i gang behøver slet ikke være nogen træls oplevelse, overhovedet.....

Held og lykke med det.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Madam Blå

Fru Nielsen skriver:

En fødselslæge på Herning sygehus har forsket i det der med at blive sat i gang før tid.... Og det med at man risikere at ende med kejsersnit hvis man bliver sat i gang før tid har han fundet ud af ikke er rigtig.....

Jeg er sat i gang to gange. Første gang blev jeg sat i gans med stikpille kl 15.00 Mandag eftermiddag og har født tirsdag morgen kl 06.13. Anden gang var 14 dage før tid. Jeg blev sat i gang uden OVERHOVEDET at have modnet mig kl 08.30 onsdag morgen med stikpille, som gav mig små veer. Fik endnu en stikpille kl 16.00 som gav mig nogen rigtig gode veer, som dog gik i sig selv. Torsdag morgen kl 10.00 ku da tage vandet og jeg føder k 16.03 i EN pressevee....

Så at blive sat i gang behøver slet ikke være nogen træls oplevelse, overhovedet.....

Held og lykke med det.....

Hvor er det dejligt at høre! Det giver lidt håb, synes jeg.

Hvor vildt at du har født så hurtigt efter at blive sat igang! Håber jeg virkelig også at jeg gør

Tusind tak!

Anmeld

24. oktober 2011

twinny

for det går hurtigt....

jeg fik lagt en pille kl 10, uden overhovedet at være moden.... jeg havde født 2 drenge kl 15.38... min første fødsel  15 dage før termin...  og jeg frygtede præcis det samme som dig

held og lykke...

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

for det går hurtigt....

jeg fik lagt en pille kl 10, uden overhovedet at være moden.... jeg havde født 2 drenge kl 15.38... min første fødsel  15 dage før termin...  og jeg frygtede præcis det samme som dig

held og lykke...

Hvor er det bare skønt at høre, at det kan lade sig gøre uden at strække sig over en hel uge!

Begynder at glæde mig lidt til i morgen nu Men tør ikke sætte mine forhåbniger op.. Må nok bare vente og se, hvad der sker

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

Madam Blå skriver:

Hvor vildt at du har født så hurtigt efter at blive sat igang! Håber jeg virkelig også at jeg gør

Tusind tak!

Med nr hvor jeg også blev sat i gang der kl 15.00 der tog hu vandet kl 05.15 hvor jeg er 4 cm åben også har jeg født en time senere. Med Nikoline var jeg 5 cm åben og 20 minutter senere føder jeg. Med Nicklas den første gik jeg i gang af mig selv og gik med veer fra mandag morgen kl 05.00 og han er født onsdag aften kl 20.47....

Så mine fødsler er gået hurtigst de gange jeg er sat i gang....

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

Madam Blå skriver:

Tusind tak!

Med nr hvor jeg også blev sat i gang der kl 15.00 der tog hu vandet kl 05.15 hvor jeg er 4 cm åben også har jeg født en time senere. Med Nikoline var jeg 5 cm åben og 20 minutter senere føder jeg. Med Nicklas den første gik jeg i gang af mig selv og gik med veer fra mandag morgen kl 05.00 og han er født onsdag aften kl 20.47....

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

Madam Blå skriver:

Tusind tak!

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

Fru Nielsen skriver:

Det giver mig virkelig håb at høre, at det kan lade sig gøre at der sker noget snart

Tusind tak for at du delte det

Anmeld

24. oktober 2011

Taniakb

Jeg tænker på dig og glæder mig til at høre hvordan det er gået ..

Anmeld

24. oktober 2011

AnneBJ

Da jeg blev sat igang 41+3 var der virkelig INGEN tegn på fødsel what-so-ever! Masser af livmoderhals, ingen åbning, ingen veer, plukveer eller noget som helst andet!

Under et døgn efter igangsættelsen blev Felix født!

Pøj pøj! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.