Fåårk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
37 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Madam Blå

Nu begynder nerverne for alvor at melde sig! Skal sættes igang i morgen kl 9.00.. 16 dage før termin! Så frygter virkelig et slemt fødselsforløb, da det helt sikkert trækker ud. Hvordan skal jeg dog klare alle de småveer, man får af de piller. Tænk hvis de ikke modner mig

Hvordan kommer man igennem sådan et forløb? Fødslen i sig selv er jo laaangt mere, end jeg kan overkomme!  Kan slet ikke klare at tænke på, at jeg skal igennem tre dage med småveer inden jeg overhovedet kan gøre mig forhåbninger om at føde.

Har virkelig brug for jeres erfaringer nu, de damer! Hvad kan jeg forvente? Hvordan gik det jer?

Rigtig god mandag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lucas<3

Madam Blå skriver:

Nu begynder nerverne for alvor at melde sig! Skal sættes igang i morgen kl 9.00.. 16 dage før termin! Så frygter virkelig et slemt fødselsforløb, da det helt sikkert trækker ud. Hvordan skal jeg dog klare alle de småveer, man får af de piller. Tænk hvis de ikke modner mig

Hvordan kommer man igennem sådan et forløb? Fødslen i sig selv er jo laaangt mere, end jeg kan overkomme!  Kan slet ikke klare at tænke på, at jeg skal igennem tre dage med småveer inden jeg overhovedet kan gøre mig forhåbninger om at føde.

Har virkelig brug for jeres erfaringer nu, de damer! Hvad kan jeg forvente? Hvordan gik det jer?

Rigtig god mandag!

du får lige en

det hele skal nok gå, bare tænkt på du får en lille vidunder ud a det. tænkt kun posetivt.

Anmeld

24. oktober 2011

marloutti

Jeg håber, det går stærkt for dig. Jeg havde ingen veer, da jeg blev sat i gang. Fra de tændte ve-droppet til Magne var født, gik der ni timer... Rimelig hurtigt... Og selve fødslen er jo den nemme del, synes jeg. Det hårdeste er veerne lige op til at man må presse. Når først man er i gang med at føde/presse er det slet ikke så galt, oplevede jeg i hvert fald...  Pøj, pøj med det hele...

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

lucas<3 skriver:

du får lige en

det hele skal nok gå, bare tænkt på du får en lille vidunder ud a det. tænkt kun posetivt.

Tusind tak

Ja, du har ret. Men pyha da.. Har elefanter i maven af nervøsitet. Håber det kommer til at gå godt.

Men ja - inden længe har jeg endelig min datter i armene Det hjælper at tænke på.

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

marloutti skriver:

Jeg håber, det går stærkt for dig. Jeg havde ingen veer, da jeg blev sat i gang. Fra de tændte ve-droppet til Magne var født, gik der ni timer... Rimelig hurtigt... Og selve fødslen er jo den nemme del, synes jeg. Det hårdeste er veerne lige op til at man må presse. Når først man er i gang med at føde/presse er det slet ikke så galt, oplevede jeg i hvert fald...  Pøj, pøj med det hele...

Mange tak Håber også at det går stærk. Men bliver lidt utålmodig, hvis der jo ikke sker noget.. men det må jeg tage med, hvis det er

Bliver også spændende at se, om jeg overhovedet får nogle veer af de piller, man får..

Håber min fødsel bliver lige så god, som din lyder til at have været

Anmeld

24. oktober 2011

mor2011_

Puha 16 dage inden termin så kan jeg godt forstår at du er nervøs da du er nok slet ikke moden nok til sættes i gang men håber at det går stærkt alligevel kæmpe knus

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

mor2011_ skriver:

Puha 16 dage inden termin så kan jeg godt forstår at du er nervøs da du er nok slet ikke moden nok til sættes i gang men håber at det går stærkt alligevel kæmpe knus

Det er nemlig det! Så frygter helt vildt, at jeg skal gå i riiigtig mange dage med småveer, der ikke gør jeg jeg går i rigtig fødsel.. Puha. Det bliver hårdt! Men nøj hvor bliver det godt, når det er overstået

Anmeld

24. oktober 2011

mortilflere

Du for lige min FB af nr 3 Benjamin....

Jeg var indlagt med svangerskabsforgiftning vejede 138 man kunne ikke se min H skål hele barmen var bare en stor vand ballon 

Jeg fik sat 2 stik piller op i undervognen , og kørt stremmel , jm sagde Am du føder først om nogen dage denne krop ligner en der har 6 uger til termin!!! 

Ok ok jeg måtte jo op på afd igen og fede den 

Hun gik ud efter en potør der kunne køre mig op , kom ind igen og kiggede lidt på mig , spurte om jeg kunne mærke noget og jeg sagde nej nej der er jo flere dage til...

hun gik lidt rundt på stuen , jeg gik på wc , og kom ind igen , hun sagde din mave er da hård er den ik , jo jo der er nok lidt pluk hvornår kommer potøren ??

Am hvis du har veer kommer han ik !!

Jammen det havde jeg jo ik.....

Hun blev ved med at gå og rette på ting på stuen og sagde hvor er din mand i dag ??

han køre rendegraver i Bjeringbro , men har vist ejen bil med

Hm måske skulle du ringe og sige der er lidt gang i den ???

Nej nej jeg venter på den ski potør kommer han snart ellers for jeg jo ik frokost

Am jeg tror du har veer

nej nej 

Am nu henter jeg tlfen og så ringer du efter manden ik ??

Nej det er da for skørt når jeg ik skal føde

hun kommer ind med tlf og siger du har 15 min 

Jeg ringer til bonden , spøger hvad han laver og vi snakker , han siger har du fået de der piller ??? ja ja og så snakker jeg vidre ...

han siger Skatter har du veer når du holder kæft ???

Mig stor grinene ja det siger den skøre jm , og bla bla vidre ...

bonden siger ok skatter jeg kommer nu for der er kun 45 sek i mellem du holder kæft i 1½ min vi ses...

jm kommer ind og siger hvad syntes han ???

ja i er lige skøre han mener jeg har veer LOL LOL

Jm tager mig om skulderne og siger vil du ik ha et kar bad så ser vi hvad der sker

Jo jo det ville da være skønt

Og ned i et sidde badekar på den anden side af gangen kommer mine 174 cm og 138 kg 

20 min efter kommer der en meget beskidt bondemand der har sand alle vejne , og som har slebt et sand spor igennem barsel gangen og føde gangen 

jeg løfter maven op af vandet og siger  uha når maven gør sådan her gør det endelig ondt , jm der er gået på jagt efter rene træsko til bonden , der står og fylder det badeværelse med sand da mit vand løber over når jeg flytter mig kommer ind og siger guud jeg tror det er presse veer , du skal op!!!!!!!!

Jeg har et piskesmeld der gør at mine ben i en fast stilling ikke virker , med det samme , jeg for vendt mig på knæ og kan ik komme op , bonden holder min nakke og jm vimser omkring ...

kom nu op siger bonden nok 20 x ...

jm står og siger hun kan ik føde her hvad gør vi ...

Jeg der nu kan mærke veer skriger af bonden "så ta da fat for satan er du landmand eller hvad!!!"

bonden kigger på jm , og siger ta min jakke og pej hvor jeg skal ligge hende ....

Jm  og siger hun skal over gangen hmmm

bonden der nu står med mig i hovde og røv siger nu , Am er sg ik så genert bare åben døren!!

Og så kommer han med mig over gangen med en jm der prøver at skærme den hysse Am der er helt nøgen med hans jakke , så bliver jeg lagt på føde lejet , undersøgt og presser 2-3 x og ud kommer Benjamin <3

3 timer og 18 min senere end da jeg mødte op til igangsættelse

Jeg håber du for en kanon fødsel  , min var den bedste og nemmeste --

Anmeld

24. oktober 2011

kimfrit

har ingen erfaringer, men ville da lige giver et kæmpe

og ønsker dig held og lykke

Anmeld

24. oktober 2011

Madam Blå

mortilflere skriver:

Du for lige min FB af nr 3 Benjamin....

Jeg var indlagt med svangerskabsforgiftning vejede 138 man kunne ikke se min H skål hele barmen var bare en stor vand ballon 

Jeg fik sat 2 stik piller op i undervognen , og kørt stremmel , jm sagde Am du føder først om nogen dage denne krop ligner en der har 6 uger til termin!!! 

Ok ok jeg måtte jo op på afd igen og fede den 

Hun gik ud efter en potør der kunne køre mig op , kom ind igen og kiggede lidt på mig , spurte om jeg kunne mærke noget og jeg sagde nej nej der er jo flere dage til...

hun gik lidt rundt på stuen , jeg gik på wc , og kom ind igen , hun sagde din mave er da hård er den ik , jo jo der er nok lidt pluk hvornår kommer potøren ??

Am hvis du har veer kommer han ik !!

Jammen det havde jeg jo ik.....

Hun blev ved med at gå og rette på ting på stuen og sagde hvor er din mand i dag ??

han køre rendegraver i Bjeringbro , men har vist ejen bil med

Hm måske skulle du ringe og sige der er lidt gang i den ???

Nej nej jeg venter på den ski potør kommer han snart ellers for jeg jo ik frokost

Am jeg tror du har veer

nej nej 

Am nu henter jeg tlfen og så ringer du efter manden ik ??

Nej det er da for skørt når jeg ik skal føde

hun kommer ind med tlf og siger du har 15 min 

Jeg ringer til bonden , spøger hvad han laver og vi snakker , han siger har du fået de der piller ??? ja ja og så snakker jeg vidre ...

han siger Skatter har du veer når du holder kæft ???

Mig stor grinene ja det siger den skøre jm , og bla bla vidre ...

bonden siger ok skatter jeg kommer nu for der er kun 45 sek i mellem du holder kæft i 1½ min vi ses...

jm kommer ind og siger hvad syntes han ???

ja i er lige skøre han mener jeg har veer LOL LOL

Jm tager mig om skulderne og siger vil du ik ha et kar bad så ser vi hvad der sker

Jo jo det ville da være skønt

Og ned i et sidde badekar på den anden side af gangen kommer mine 174 cm og 138 kg 

20 min efter kommer der en meget beskidt bondemand der har sand alle vejne , og som har slebt et sand spor igennem barsel gangen og føde gangen 

jeg løfter maven op af vandet og siger  uha når maven gør sådan her gør det endelig ondt , jm der er gået på jagt efter rene træsko til bonden , der står og fylder det badeværelse med sand da mit vand løber over når jeg flytter mig kommer ind og siger guud jeg tror det er presse veer , du skal op!!!!!!!!

Jeg har et piskesmeld der gør at mine ben i en fast stilling ikke virker , med det samme , jeg for vendt mig på knæ og kan ik komme op , bonden holder min nakke og jm vimser omkring ...

kom nu op siger bonden nok 20 x ...

jm står og siger hun kan ik føde her hvad gør vi ...

Jeg der nu kan mærke veer skriger af bonden "så ta da fat for satan er du landmand eller hvad!!!"

bonden kigger på jm , og siger ta min jakke og pej hvor jeg skal ligge hende ....

Jm  og siger hun skal over gangen hmmm

bonden der nu står med mig i hovde og røv siger nu , Am er sg ik så genert bare åben døren!!

Og så kommer han med mig over gangen med en jm der prøver at skærme den hysse Am der er helt nøgen med hans jakke , så bliver jeg lagt på føde lejet , undersøgt og presser 2-3 x og ud kommer Benjamin <3

3 timer og 18 min senere end da jeg mødte op til igangsættelse

Jeg håber du for en kanon fødsel  , min var den bedste og nemmeste --

Hihi - grinte højt da jeg læste at bonden da bare skulle tage fat  

Hvor var det dejligt at få en positiv beretning! Dejligt du havde en god fødsel. Håber virkelig min kommer til at ligne din

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.