Håber virkelig på hjælp .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan jo sagtens være der ligger lidt blod? Eller at du bare er bristet lidt??

Hvis du har testet positiv d. 14 kan det jo ske din ægløsning har lagt sent i cyklussen.. Så er fosteret jo ikke så stort som det ville have været hvis ægløsningen lå ved de famøse 14. dage. (cd 14, i en cyklus på 28)
En "langsom starter".. Hvilket det jo lyder som om, uden at give dig falske forhåbninger..
Selom det er rigtig træls at det virkede som om hun slukkede lyset for dig, ville jeg ønske de havde gjort det ved mig. De 2½ uge jeg levede i uvished var det værste, og ved hver blodprøve eller scanning gav de mig et nyt håb. Og man blev mere og mere forvirret........

Har du fået taget blodprøver? For når du fårsvar på dem kan scanningen blive rykket hvis hcg tallet er faldende. Hvis det er stigende er det jo godt nok med scanning 2 uger efter første. Så de 100% kan se vækst ved den lille spire.

JA tror jeg nemlig os der er stor chance for jeg er , som du kan læse har jeg jo blødt i de andre graviditeter os .

Ja men jeg tror både ægeløsningen er faldet senere og at min mens ville komme den 15 i stedet for d 11 som i september .

Jeg prøvede for sjov at tage en ny test igår den var mere positiv end jeg nogen sinde har haft en test før .

Ja fik taget blod prøve som jeg håber at få svar på onsdag når jeg skal have taget en ny igen .

Jeg håber da selvfølgelig på det bedste men frygter da der ikke er noget .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

JA tror jeg nemlig os der er stor chance for jeg er , som du kan læse har jeg jo blødt i de andre graviditeter os .

Ja men jeg tror både ægeløsningen er faldet senere og at min mens ville komme den 15 i stedet for d 11 som i september .

Jeg prøvede for sjov at tage en ny test igår den var mere positiv end jeg nogen sinde har haft en test før .

Ja fik taget blod prøve som jeg håber at få svar på onsdag når jeg skal have taget en ny igen .

Jeg håber da selvfølgelig på det bedste men frygter da der ikke er noget .

Ja, mon ikke du bare skal bløde lidt i dine graviditeter..

Ja, så kan det jo sagtens passe..

Ja, og så må du jo have dannet mere hcg, men ikke for at tage håbet fra dig, igen.. Men da mit foster var dødt var min test også meget positiv.. Fordi min krop jo stadig troede jeg var gravid. fosteret var død omkring uge5 og det var først i uge 9+5 jeg selv begyndte at bløde.. Hcg'en faldt ikke særlig meget. ¨

Men blodprøven kan ihvertfald give svar.

Det er også sådan ens indstilling skal være.. Så blvier man bare gladeligt overrasket hvis den ahr det godt.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, mon ikke du bare skal bløde lidt i dine graviditeter..

Ja, så kan det jo sagtens passe..

Ja, og så må du jo have dannet mere hcg, men ikke for at tage håbet fra dig, igen.. Men da mit foster var dødt var min test også meget positiv.. Fordi min krop jo stadig troede jeg var gravid. fosteret var død omkring uge5 og det var først i uge 9+5 jeg selv begyndte at bløde.. Hcg'en faldt ikke særlig meget. ¨

Men blodprøven kan ihvertfald give svar.

Det er også sådan ens indstilling skal være.. Så blvier man bare gladeligt overrasket hvis den ahr det godt.

Du tager på ingen måde håbet fra mig ,

Jeg er jo selv indstillet på at det kan være det som der er sket at det er gået til desværre ..

Men jeg håber stadig på det bedste ..

Det som bare undre mig lidt det er at jeg hverken har blødt direkte frisk blod eller gammelt blod , men sådan noget ja min bedste betegnelse er baby lyserød ..

Og jeg har da stadig lidt ømme bryster jeg er begyndt at få kvalme og jeg er træt ..

Jrg har aldrig haft de besynderlige tegn heller ej da jeg ventet mit andet barn , der var jeg kun træt og havde ømme bryster i en lille uge det var det ..

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Du tager på ingen måde håbet fra mig ,

Jeg er jo selv indstillet på at det kan være det som der er sket at det er gået til desværre ..

Men jeg håber stadig på det bedste ..

Det som bare undre mig lidt det er at jeg hverken har blødt direkte frisk blod eller gammelt blod , men sådan noget ja min bedste betegnelse er baby lyserød ..

Og jeg har da stadig lidt ømme bryster jeg er begyndt at få kvalme og jeg er træt ..

Jrg har aldrig haft de besynderlige tegn heller ej da jeg ventet mit andet barn , der var jeg kun træt og havde ømme bryster i en lille uge det var det ..

Det var godt.

Mit var også den helt lyserøde farve. Og kun små pletter. Ikke noget vildt. - Men igetn, tror det var pga sex det kom. Der var ingen tegn på jeg havde blødt, blødt.

Jeg havde også alle symptomer. Ikke så meget kvalme, det havde jeg aldrig fået.. Men ømme bryster, små kvalme, træt, hovedpine, sult, tissetrang e.t.c.

Jeg håber du ikke er langt henne, og at det i såfald bare er en langsom starter.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var godt.

Mit var også den helt lyserøde farve. Og kun små pletter. Ikke noget vildt. - Men igetn, tror det var pga sex det kom. Der var ingen tegn på jeg havde blødt, blødt.

Jeg havde også alle symptomer. Ikke så meget kvalme, det havde jeg aldrig fået.. Men ømme bryster, små kvalme, træt, hovedpine, sult, tissetrang e.t.c.

Jeg håber du ikke er langt henne, og at det i såfald bare er en langsom starter.

Årh ha ..

Jeg synes sku det kan være svært at holde den her lange vente tid ud , jeg vil bare så gerne have vished om det ..

Men jeg må holde hovede oppe og humøret oppe ..

Og tusinde tak for din historie ..

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Årh ha ..

Jeg synes sku det kan være svært at holde den her lange vente tid ud , jeg vil bare så gerne have vished om det ..

Men jeg må holde hovede oppe og humøret oppe ..

Og tusinde tak for din historie ..

Ja, ventetiden er såååå hård. Men træst dig med at imorgen får du svar på blodprøven. Den siger jo det meste. Men du skal vel hae taget en mere for at måle om det sitger eller falder.

Ja hold humøret højt!

Velbekomme. Man kan lige så godt dele de valg livet tager for en!. De erfaringer man får, gode som dårlige..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, ventetiden er såååå hård. Men træst dig med at imorgen får du svar på blodprøven. Den siger jo det meste. Men du skal vel hae taget en mere for at måle om det sitger eller falder.

Ja hold humøret højt!

Velbekomme. Man kan lige så godt dele de valg livet tager for en!. De erfaringer man får, gode som dårlige..

Jo jeg sakl have taget en blodprøve mere imorgen ..

Og jeg glæder mig til at høre hvad tallet er , forhåbentlig er det som det skal være svarende til uge 5+5 i morgen ..

Det er ikk engang løgn ..

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jo jeg sakl have taget en blodprøve mere imorgen ..

Og jeg glæder mig til at høre hvad tallet er , forhåbentlig er det som det skal være svarende til uge 5+5 i morgen ..

Det er ikk engang løgn ..

Det er godt. ja det kan jeg godt forstå du gør.

Held og lykke med det hele, endnu engang.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er godt. ja det kan jeg godt forstå du gør.

Held og lykke med det hele, endnu engang.

tusine tak ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.