Frk-Lotusblomst skriver:
Tak. Vi er heldgivis ved godt mod, og prøver til igen.

Hold du bare modet oppe så.
Ved mig kunne det SLET ikke passse at jeg på daværende tidpunkt kun skulle være 5-6 uger henne pga. ingen sex, operation o.s.v.
Så jeg var egentlig fra start rimelig afklaret, det vr dog hårdt at blive ved med at blive fastholdt ved håbet. 
Blødte GANSKE lidt, igen kun lyserøde pletter på papiret søndag d. 23 september. Begyndte at få smerter om tirsdagen - troede så det var forstoppelse. tog til læge torsdag og blev sendt til akut scanning og der startede hele ulykken så! 
MEN, der var ingen tegn på jeg havde blødt, så muligvis det bare havde været en rift pga. sex elelr sådan noget. 
- Så tror ikke den blødning avde noget med det hele at gøre. 
Skønt i er ved godt mod og på den igen .
Her kan det godt passe jeg ikke er længere henne .
Min mens har svinget med 4 dagen siden jeg fødte .
Med det barn jeg har i forvejen Edi blødte jeg os ganske lidt Men i 7 uge og der blev jeg så sendt til scanning og så ildhud blink og det hele . Og der stod lidt blod i min livmoder
Så blev jeg uplanlagt gravid bare 3 måneder efter fødslen , der valgte vi så en abort , os denne gang kunne hun konstatere blod i livmoderen i 5 uge ca , der var der utrolig meget uklarhed om hvor langt jeg var henne så blev scannet 2 gange og ikke rigtig på nogen af scanningerne kunne hun direkte se en graviditet med det blåtte øje . Ved sidste scanning der skød de mig til at være ca 5 +
NÅ men nu til den her graviditet , havde min sidste mens d 11 september , det vil sige efter lægens beregning skulle jeg så idag være 6+1 jo hvilket jeg ikke selv mener da jeg først kunne teste positiv d 14 oktober .
SÅ her i fredags havde jeg lidt blod på papiret ved 3 toilet besøg .
IDag kommer jeg så til scanning og ja der var sådan en opklaring at se men hun vidste ikke om det var gået til grunde .
HUn snakkede faktisk mere om at le@ nok var ved at miste end ved at prøve og opmuntre mig , er så skuffet

og ked af det .
Har fået tid til ny scanning om 14 dage , men jeg kan ikke gå 14 dage i uvisheden så jeg har betalt for en scanning på mandag .
FIk os taget blod prøve idag , og skal igen onsdag . HÅber så bare det stiger .