Håber virkelig på hjælp .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Altså efter lægens beregning skulle jeg var 6+1 idag efter egen beregning skulle jeg være 5+4 idag ..

Jeg sidder faktisk os med en utrolig trist følelse inden i at hun slet ikk tog sig tid til at scanne mig grundigt , fordi jeg havde mit andet barn med , da barnet ikk går i instuation enndu ..

Men jeg kan stadig ikk forstå man kun kunne se en opklaring som hun kaldte det , og ikk nogen blommesæk ..

Jeg har faktisk lige bestilt en tid til en scanning jeg selv kal betale som jeg skal til på mandag , jeg kna ikk holde ud at vente 14 dage ..

jo jeg har fået taget BP for hcg ved ikk hvad det er på endnu , håber at få svar onsdag ..

Ej det kan jeg godt forstå.. Hvis det nu skulle passe med dine egne beregninger så kan det være forskelligt fra hvad man kan se på en scanning. Havde også selv beregnet mig til 6+1 da jeg var til scanning i mandags men hun beregnede mig til 5+4, pga. bebse passede til 5 uge, da den kun var 2 mm  Så kan du jo bare være uheldig at du er kortere henne eller der skal lidt tid endnu til at man kan se det.

Og kan godt forstå dig, havde ikke selv kunne holde ud at vente i 14 dage.. - 

Men tror de har taget en blodprøve på dig for at måle dit HCG tal, og vi  for den er "normal høj" og passer med hvor langt du er henne 

Hvor skal du så til scanning henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Ej det kan jeg godt forstå.. Hvis det nu skulle passe med dine egne beregninger så kan det være forskelligt fra hvad man kan se på en scanning. Havde også selv beregnet mig til 6+1 da jeg var til scanning i mandags men hun beregnede mig til 5+4, pga. bebse passede til 5 uge, da den kun var 2 mm  Så kan du jo bare være uheldig at du er kortere henne eller der skal lidt tid endnu til at man kan se det.

Og kan godt forstå dig, havde ikke selv kunne holde ud at vente i 14 dage.. - 

Men tror de har taget en blodprøve på dig for at måle dit HCG tal, og vi  for den er "normal høj" og passer med hvor langt du er henne 

Hvor skal du så til scanning henne?

Når jeg sidder og læser om folk som har været omkring 5 uger henne så har man altid kunne se noget ..

Det kan man selvfølgelig os ved mig , men bare ikk særlig meget , og det går mig bare såååååå meget på at jeg kunne tude hele tiden har bare lyst til at sove dagene væk ..

Ja det er os for at måle mit HCG de har tage BP ..

Hvad kunne i se da du blev scannet ??

Jeg tror heller ikk ejg er 6 uger henne selv ..

Håber dælme os den er normal høj ..

Jeg har bestil tid inde i Hvidovre .. Hvor blev du sacnnet henne ??

Anmeld

24. oktober 2011

MR-82

Anonym skriver:

Øv øv , men jeg håber vikrelig os at den lille spire stadig er der inde ..

Jeg har bare altid troede når man mistede såå blødte man ..

Det håber jeg også for dig

Anmeld

24. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Når jeg sidder og læser om folk som har været omkring 5 uger henne så har man altid kunne se noget ..

Det kan man selvfølgelig os ved mig , men bare ikk særlig meget , og det går mig bare såååååå meget på at jeg kunne tude hele tiden har bare lyst til at sove dagene væk ..

Ja det er os for at måle mit HCG de har tage BP ..

Hvad kunne i se da du blev scannet ??

Jeg tror heller ikk ejg er 6 uger henne selv ..

Håber dælme os den er normal høj ..

Jeg har bestil tid inde i Hvidovre .. Hvor blev du sacnnet henne ??

Jeg har havde min første scanningsjordmoderen inde ved Trianglen i København.. Kan kun anbefalde hende 

Vi kunne se en lille prik med hjerteblink 

Jeg krydser for dig at der kun er noget positivt omkring din graviditet og din spirer bliver derinde..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Jeg har havde min første scanningsjordmoderen inde ved Trianglen i København.. Kan kun anbefalde hende 

Vi kunne se en lille prik med hjerteblink 

Jeg krydser for dig at der kun er noget positivt omkring din graviditet og din spirer bliver derinde..

Okay , skønt i kunne se hjerteblink ..

Det er ikk så meget det jeg vil se , men ejg vil bare se om der er noget i den der opklaring .. Mne jeg venter til mandag . og håber ..

Og tusind takk ..

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Piger , jeg skriver lige som anonym daingen ved noget endnu ..

Jeg begyndte at bløde MEGET lidt sådan rigtig lyse lyserødt i fredags , det var kun på papiret når jeg tørrede mig , og det var der ved 3 toilet besøg ..

Jeg blev så henvist til en scanning idag , hvor hun desværre ikk rigtig kunne se noget , kun en lille opklaring i min livmoder .. jeg er simpelthen så ked af det ..

Hun sagde jeg kunne være tidligt gravid eller at det kunne være gået tidligt til grunde ..

Nu til min spørgsmål , hvis det er gået tidligt til grunde ville jeg så ikk få smerter og så en del blod , eller er det mig som er helt forkert på den ???

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig her ..
Jeg har på intet tidspunkt blødt frisk blod eller haft smerter .

Pleeeeeees nogen som kan hjælpe og sige der stadig er håb for at der er noget ..

Skal scannes om 14 dage igen , men årh 14 dage det er jo en evighed lige nu ..

Først. Jeg ved hvad du går igennem ligenu da ejg selv fik samme besked d. 27 september da jeg var 8+3..
Jeg var derefter igennem adskillige blodprøver og scanninger.

Fredag d. 7/10 var jeg så til scanning. det skulle have været den sidste, men de var i tvivl (mest pga mit stadig høje HCG og pga forvirring grundet forskellige læger). Så de ville lige strække den til mandag hvor jeg ville få svar på blodprøver taget fredag. Måske, hvis mit hcg ville falde mere, ville jeg begynde at bløde. Mit hcg lå der på 7000..
Lørdag aften fik jeg meget slim, med mere og mere brunligt skær, søndag aften var der lyserøde pletter på papiret, søndag begyndte jeg at bløde selv. Mit hcg var ved blodprøven fredag 6200.. Fik så abort om mandagen!

Så alt i alt. Gik igennem en graviditet til uge 9+6 hvor fosteret dog var gået til omkring uge 5-6. Jeg begyndte at bløde selv, det startede som PINK pletter på toiletpapiret efter ca 1 døgn kom der alm. mens. Og alm. mens smerter.. Fik abort mandag hvor der så kom velignendesmerter (sagde lægen)..

Håber jeres spire er ok. men jeg vil sige til dig - HÅB DET BEDSTE; FORVENT DET VÆRESTE!.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Først. Jeg ved hvad du går igennem ligenu da ejg selv fik samme besked d. 27 september da jeg var 8+3..
Jeg var derefter igennem adskillige blodprøver og scanninger.

Fredag d. 7/10 var jeg så til scanning. det skulle have været den sidste, men de var i tvivl (mest pga mit stadig høje HCG og pga forvirring grundet forskellige læger). Så de ville lige strække den til mandag hvor jeg ville få svar på blodprøver taget fredag. Måske, hvis mit hcg ville falde mere, ville jeg begynde at bløde. Mit hcg lå der på 7000..
Lørdag aften fik jeg meget slim, med mere og mere brunligt skær, søndag aften var der lyserøde pletter på papiret, søndag begyndte jeg at bløde selv. Mit hcg var ved blodprøven fredag 6200.. Fik så abort om mandagen!

Så alt i alt. Gik igennem en graviditet til uge 9+6 hvor fosteret dog var gået til omkring uge 5-6. Jeg begyndte at bløde selv, det startede som PINK pletter på toiletpapiret efter ca 1 døgn kom der alm. mens. Og alm. mens smerter.. Fik abort mandag hvor der så kom velignendesmerter (sagde lægen)..

Håber jeres spire er ok. men jeg vil sige til dig - HÅB DET BEDSTE; FORVENT DET VÆRESTE!.

Tusind tusind tak for din historie . Og jeg er godt nok ked af at hører at du nu måtte miste jeres lille spire

I følge min egen beregning er jeg heller ikke så langt henne som lægen mener .
Så jeg holder håbet oppe og tror det er fordi jeg ikke er så langt henne .

har du blødt på noget andet tidspunkt ?

jeg blødte i fredags meget meget lidt som tidligere skrevet kun sådan meget lyse lyserødt noget . Og siden hen har der intet været .
Ingen smerter eller noget .
Jeg håber på det bedste men er godt nok bange efterhånden .

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tusind tusind tak for din historie . Og jeg er godt nok ked af at hører at du nu måtte miste jeres lille spire

I følge min egen beregning er jeg heller ikke så langt henne som lægen mener .
Så jeg holder håbet oppe og tror det er fordi jeg ikke er så langt henne .

har du blødt på noget andet tidspunkt ?

jeg blødte i fredags meget meget lidt som tidligere skrevet kun sådan meget lyse lyserødt noget . Og siden hen har der intet været .
Ingen smerter eller noget .
Jeg håber på det bedste men er godt nok bange efterhånden .

Tak. Vi er heldgivis ved godt mod, og prøver til igen.

Hold du bare modet oppe så. Ved mig kunne det SLET ikke passse at jeg på daværende tidpunkt kun skulle være 5-6 uger henne pga. ingen sex, operation o.s.v. Så jeg var egentlig fra start rimelig afklaret, det vr dog hårdt at blive ved med at blive fastholdt ved håbet.

Blødte GANSKE lidt, igen kun lyserøde pletter på papiret søndag d. 23 september. Begyndte at få smerter om tirsdagen - troede så det var forstoppelse. tog til læge torsdag og blev sendt til akut scanning og der startede hele ulykken så!

MEN, der var ingen tegn på jeg havde blødt, så muligvis det bare havde været en rift pga. sex elelr sådan noget.
- Så tror ikke den blødning avde noget med det hele at gøre.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak. Vi er heldgivis ved godt mod, og prøver til igen.

Hold du bare modet oppe så. Ved mig kunne det SLET ikke passse at jeg på daværende tidpunkt kun skulle være 5-6 uger henne pga. ingen sex, operation o.s.v. Så jeg var egentlig fra start rimelig afklaret, det vr dog hårdt at blive ved med at blive fastholdt ved håbet.

Blødte GANSKE lidt, igen kun lyserøde pletter på papiret søndag d. 23 september. Begyndte at få smerter om tirsdagen - troede så det var forstoppelse. tog til læge torsdag og blev sendt til akut scanning og der startede hele ulykken så!

MEN, der var ingen tegn på jeg havde blødt, så muligvis det bare havde været en rift pga. sex elelr sådan noget.
- Så tror ikke den blødning avde noget med det hele at gøre.

Skønt i er ved godt mod og på den igen .
Her kan det godt passe jeg ikke er længere henne .
Min mens har svinget med 4 dagen siden jeg fødte .

Med det barn jeg har i forvejen Edi blødte jeg os ganske lidt Men i 7 uge og der blev jeg så sendt til scanning og så ildhud blink og det hele . Og der stod lidt blod i min livmoder

Så blev jeg uplanlagt gravid bare 3 måneder efter fødslen , der valgte vi så en abort , os denne gang kunne hun konstatere blod i livmoderen i 5 uge ca , der var der utrolig meget uklarhed om hvor langt jeg var henne så blev scannet 2 gange og ikke rigtig på nogen af scanningerne kunne hun direkte se en graviditet med det blåtte øje . Ved sidste scanning der skød de mig til at være ca 5 +

NÅ men nu til den her graviditet , havde min sidste mens d 11 september , det vil sige efter lægens beregning skulle jeg så idag være 6+1 jo hvilket jeg ikke selv mener da jeg først kunne teste positiv d 14 oktober .
SÅ her i fredags havde jeg lidt blod på papiret ved 3 toilet besøg .
IDag kommer jeg så til scanning og ja der var sådan en opklaring at se men hun vidste ikke om det var gået til grunde .
HUn snakkede faktisk mere om at le@ nok var ved at miste end ved at prøve og opmuntre mig , er så skuffet og ked af det .
Har fået tid til ny scanning om 14 dage , men jeg kan ikke gå 14 dage i uvisheden så jeg har betalt for en scanning på mandag .
FIk os taget blod prøve idag , og skal igen onsdag . HÅber så bare det stiger .

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Skønt i er ved godt mod og på den igen .
Her kan det godt passe jeg ikke er længere henne .
Min mens har svinget med 4 dagen siden jeg fødte .

Med det barn jeg har i forvejen Edi blødte jeg os ganske lidt Men i 7 uge og der blev jeg så sendt til scanning og så ildhud blink og det hele . Og der stod lidt blod i min livmoder

Så blev jeg uplanlagt gravid bare 3 måneder efter fødslen , der valgte vi så en abort , os denne gang kunne hun konstatere blod i livmoderen i 5 uge ca , der var der utrolig meget uklarhed om hvor langt jeg var henne så blev scannet 2 gange og ikke rigtig på nogen af scanningerne kunne hun direkte se en graviditet med det blåtte øje . Ved sidste scanning der skød de mig til at være ca 5 +

NÅ men nu til den her graviditet , havde min sidste mens d 11 september , det vil sige efter lægens beregning skulle jeg så idag være 6+1 jo hvilket jeg ikke selv mener da jeg først kunne teste positiv d 14 oktober .
SÅ her i fredags havde jeg lidt blod på papiret ved 3 toilet besøg .
IDag kommer jeg så til scanning og ja der var sådan en opklaring at se men hun vidste ikke om det var gået til grunde .
HUn snakkede faktisk mere om at le@ nok var ved at miste end ved at prøve og opmuntre mig , er så skuffet og ked af det .
Har fået tid til ny scanning om 14 dage , men jeg kan ikke gå 14 dage i uvisheden så jeg har betalt for en scanning på mandag .
FIk os taget blod prøve idag , og skal igen onsdag . HÅber så bare det stiger .

Det kan jo sagtens være der ligger lidt blod? Eller at du bare er bristet lidt??

Hvis du har testet positiv d. 14 kan det jo ske din ægløsning har lagt sent i cyklussen.. Så er fosteret jo ikke så stort som det ville have været hvis ægløsningen lå ved de famøse 14. dage. (cd 14, i en cyklus på 28)
En "langsom starter".. Hvilket det jo lyder som om, uden at give dig falske forhåbninger..
Selom det er rigtig træls at det virkede som om hun slukkede lyset for dig, ville jeg ønske de havde gjort det ved mig. De 2½ uge jeg levede i uvished var det værste, og ved hver blodprøve eller scanning gav de mig et nyt håb. Og man blev mere og mere forvirret........

Har du fået taget blodprøver? For når du fårsvar på dem kan scanningen blive rykket hvis hcg tallet er faldende. Hvis det er stigende er det jo godt nok med scanning 2 uger efter første. Så de 100% kan se vækst ved den lille spire.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.