Håber virkelig på hjælp .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hvor jeg er dog ked på dine vegne 

Desværre da jeg selv mistede i marts, var jeg gravid udenfor livmoderen (eller de kunne ikke lige tyde om den sad eller inde eller ude, da de ikke kunne se noget på scanningen) men op til hvor jeg virkelig begyndte at bløde fik jeg også sådan noget meget lyserødt udflåd, ligesom fersken farvet eller lign.

Hvor er det dog bare trist en kæmpe 

Hmmm ..

Ja håbet forsvinder da mere og mer ((

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Desværre da jeg selv mistede i marts, var jeg gravid udenfor livmoderen (eller de kunne ikke lige tyde om den sad eller inde eller ude, da de ikke kunne se noget på scanningen) men op til hvor jeg virkelig begyndte at bløde fik jeg også sådan noget meget lyserødt udflåd, ligesom fersken farvet eller lign.

Hmmm ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hmmm ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hmmm ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hmmm ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hmmm ..

Jeg ved ikk længer om ejg tror på der er noget nu ..

Hvor længe gik der før du blædte ??

Hun kunne se idag at den i hvertfald ikk sad uden for livmoderen ..

Anmeld

24. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Jeg ved ikk længer om ejg tror på der er noget nu ..

Hvor længe gik der før du blædte ??

Hun kunne se idag at den i hvertfald ikk sad uden for livmoderen ..

Hm, tror jeg begyndte at bløde 2-3 dage før jeg for alvor blødte ..

Men håber bare du er tidligere henne end beregnet og det bare er en "uskyldig" blødning 

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hm, tror jeg begyndte at bløde 2-3 dage før jeg for alvor blødte ..

Men håber bare du er tidligere henne end beregnet og det bare er en "uskyldig" blødning 

Je i fredags og der har indtil videre ikk været noget efter overhovedet ..

Så ja man kan jo selvfølgelig håbe at det bare er en uskyldig blædning , jeg har fået taget blod prøve idag og skal igen på onsdag så ja vi må se , håber bare den er som den skal være ..

Anmeld

24. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Je i fredags og der har indtil videre ikk været noget efter overhovedet ..

Så ja man kan jo selvfølgelig håbe at det bare er en uskyldig blædning , jeg har fået taget blod prøve idag og skal igen på onsdag så ja vi må se , håber bare den er som den skal være ..

Hvor langt skulle du være henne hvis det er? For det skulle være meget normalt at have en lille uskyldig blødning, uden at det betyder noget. Men for andre kan det også betyde at fosteret er gået til grunde - men hvorfor skal du vente 14 dage og ikke en uge? Og du har fået foretaget BP pga. dit HCG tal ikke? For ved du hvor højt det er? 

Sorry med alle de spørgsmål.. 

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hvor langt skulle du være henne hvis det er? For det skulle være meget normalt at have en lille uskyldig blødning, uden at det betyder noget. Men for andre kan det også betyde at fosteret er gået til grunde - men hvorfor skal du vente 14 dage og ikke en uge? Og du har fået foretaget BP pga. dit HCG tal ikke? For ved du hvor højt det er? 

Sorry med alle de spørgsmål.. 

Altså efter lægens beregning skulle jeg var 6+1 idag efter egen beregning skulle jeg være 5+4 idag ..

Jeg sidder faktisk os med en utrolig trist følelse inden i at hun slet ikk tog sig tid til at scanne mig grundigt , fordi jeg havde mit andet barn med , da barnet ikk går i instuation enndu ..

Men jeg kan stadig ikk forstå man kun kunne se en opklaring som hun kaldte det , og ikk nogen blommesæk ..

Jeg har faktisk lige bestilt en tid til en scanning jeg selv kal betale som jeg skal til på mandag , jeg kna ikk holde ud at vente 14 dage ..

jo jeg har fået taget BP for hcg ved ikk hvad det er på endnu , håber at få svar onsdag ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.