Håber virkelig på hjælp .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.926 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Piger , jeg skriver lige som anonym daingen ved noget endnu ..

Jeg begyndte at bløde MEGET lidt sådan rigtig lyse lyserødt i fredags , det var kun på papiret når jeg tørrede mig , og det var der ved 3 toilet besøg ..

Jeg blev så henvist til en scanning idag , hvor hun desværre ikk rigtig kunne se noget , kun en lille opklaring i min livmoder .. jeg er simpelthen så ked af det ..

Hun sagde jeg kunne være tidligt gravid eller at det kunne være gået tidligt til grunde ..

Nu til min spørgsmål , hvis det er gået tidligt til grunde ville jeg så ikk få smerter og så en del blod , eller er det mig som er helt forkert på den ???

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig her ..
Jeg har på intet tidspunkt blødt frisk blod eller haft smerter .

Pleeeeeees nogen som kan hjælpe og sige der stadig er håb for at der er noget ..

Skal scannes om 14 dage igen , men årh 14 dage det er jo en evighed lige nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Nettemor

kan ikke fortælle dig hvordan det føles hvis du er på vej til at miste men ville da lige gi dig en med på vejen.

for at din spire bare ikke er så gammel endnu..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

kan ikke fortælle dig hvordan det føles hvis du er på vej til at miste men ville da lige gi dig en med på vejen.

for at din spire bare ikke er så gammel endnu..

Tusinde tak ..

Ja jeg håber virkelig os at jeg bare ikk er såå langt henne endnu ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen som kan hjælpE ....

Anmeld

24. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Jeg begyndte at bløde MEGET lidt sådan rigtig lyse lyserødt i fredags , det var kun på papiret når jeg tørrede mig , og det var der ved 3 toilet besøg ..

Jeg blev så henvist til en scanning idag , hvor hun desværre ikk rigtig kunne se noget , kun en lille opklaring i min livmoder .. jeg er simpelthen så ked af det ..

Hun sagde jeg kunne være tidligt gravid eller at det kunne være gået tidligt til grunde ..

Nu til min spørgsmål , hvis det er gået tidligt til grunde ville jeg så ikk få smerter og så en del blod , eller er det mig som er helt forkert på den ???

Pleeeeeees nogen som kan hjælpe og sige der stadig er håb for at der er noget ..

Hvor jeg er dog ked på dine vegne 

Desværre da jeg selv mistede i marts, var jeg gravid udenfor livmoderen (eller de kunne ikke lige tyde om den sad eller inde eller ude, da de ikke kunne se noget på scanningen) men op til hvor jeg virkelig begyndte at bløde fik jeg også sådan noget meget lyserødt udflåd, ligesom fersken farvet eller lign.

Hvor er det dog bare trist en kæmpe 

Anmeld

24. oktober 2011

MR-82

Anonym skriver:

Jeg mistede for en del år siden. Det var omkring 7 uger henne i graviditeten. Jeg havde ikke smerter, og blødte heller ikke. Kun lidt "gammelt" blod. Fostret var gået til grunde, og opdagede det omkring uge 12. Det er svært at sige noget om din situation. Der er jo en del kvinder der bløder under deres graviditet, hvor det ingen konsekvenser har for fostret. Der er også nogle kvinder der oplever en blødning meget tidligt i graviditeten omkring det tidspunkt hvor de skulle have haft deres næste mens. 

Håber alt er som det skal være, og krydser fingre for scanningen

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MR-82 skriver:

Jeg mistede for en del år siden. Det var omkring 7 uger henne i graviditeten. Jeg havde ikke smerter, og blødte heller ikke. Kun lidt "gammelt" blod. Fostret var gået til grunde, og opdagede det omkring uge 12. Det er svært at sige noget om din situation. Der er jo en del kvinder der bløder under deres graviditet, hvor det ingen konsekvenser har for fostret. Der er også nogle kvinder der oplever en blødning meget tidligt i graviditeten omkring det tidspunkt hvor de skulle have haft deres næste mens. 

Håber alt er som det skal være, og krydser fingre for scanningen

Øv øv , men jeg håber vikrelig os at den lille spire stadig er der inde ..

Jeg har bare altid troede når man mistede såå blødte man ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Desværre da jeg selv mistede i marts, var jeg gravid udenfor livmoderen (eller de kunne ikke lige tyde om den sad eller inde eller ude, da de ikke kunne se noget på scanningen) men op til hvor jeg virkelig begyndte at bløde fik jeg også sådan noget meget lyserødt udflåd, ligesom fersken farvet eller lign.

Hmmm ..

Ja håbet forsvinder da mere og mer ((

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hmmm ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hmmm ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.