få overtræt baby til at sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

LISBETH:-)

K&S skriver:

Hehe, her virkede det, når far gik rundt og nynnede Nationalsangen  

Den brugte jeg også til den ældste - det var på daværende tidspunkt den eneste sang jeg kunne udenad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

K&S

lisbeth2910 skriver:

Den brugte jeg også til den ældste - det var på daværende tidspunkt den eneste sang jeg kunne udenad

Hehe, manden kunne ikke hele teksten, men han kunne da nynne melodien

Anmeld

23. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
K&S skriver:

dejligt...! Der har vi nok alle sammen ligget på et eller andet tidspunkt og ikke turde bevæge os

MANGE gange...-gud hvor har jeg haft ondt de mærkeligste steder, fordi man har lagt eller siddet i en total dårlig stilling, men har bare ikke villlet risikere noget, så hellere ha' ondt - bare der er RO !!!!!

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

MKBP skriver:

MANGE gange...-gud hvor har jeg haft ondt de mærkeligste steder, fordi man har lagt eller siddet i en total dårlig stilling, men har bare ikke villlet risikere noget, så hellere ha' ondt - bare der er RO !!!!!

lige præcis

Anmeld

23. oktober 2011

Vial

Jeg har aldrig gynget eller vugget særlig meget. Heller ikke gået rundt. Har været lidt nervøs for at lave dårlige putteritualer. Er alene med tvillinger, så ville kun bruge noget, der kunne gøres med to.

Første trick var at svøbe dem stramt og med klud ved hovedet. Andet trick var op på maven mens jeg lå. Gav samtidig små rytmiske slag på blenumsen. Det virkede som regel.

Ville aldrig gå mit barn i søvn - og slet ikke vugge vildt. Man kan jo som nævnt komme til at hænge på det i hele år ;-))

Anmeld

23. oktober 2011

TaAsJu

Et bad også ellers alt det de andre skriver.. ALT er prøvet ved de fleste tror jeg...

Sove på mærkelige måder, sidde musse stille på en meget træls måde!!! god fornøjelse

Anmeld

23. oktober 2011

TaAsJu

Et bad også ellers alt det de andre skriver.. ALT er prøvet ved de fleste tror jeg...

Sove på mærkelige måder, sidde musse stille på en meget træls måde!!! god fornøjelse

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

sikke en masse gode råd, man lige får med på vejen...

Anmeld

23. oktober 2011

Azooo

sikke en masse gode råd, man lige får med på vejen...

jaa følger også sårn rigtig med her .. Min baby sover heller ikk , ikk før han bliver godt vugget .. Men det bedste søvn han får er når ligger på mit bryst, mave ved ikk li hvorn jeg ska forklar men i forstår mig forhåbenligt .. Han har nu sovet to timer i den stilling og sover stadiig mens jeg surfer på nettet fra iPhone ..

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

Heza2410 skriver:

jaa følger også sårn rigtig med her .. Min baby sover heller ikk , ikk før han bliver godt vugget .. Men det bedste søvn han får er når ligger på mit bryst, mave ved ikk li hvorn jeg ska forklar men i forstår mig forhåbenligt .. Han har nu sovet to timer i den stilling og sover stadiig men jeg surfer på nettet fra iPhone ..

jaah sådan ligger de også tit her... en på far og en på mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.