Kunne have født nu og været MOR :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Masig

Kvist skriver:

Lige en KÆMPE

Ved hvordan du har det, kunne have været blevet mor i december 2008 men aborterede.. Derefter gik der hele 2 år inden jeg igen stod med en positiv test.. Blev mor i december 2010..

Så kan kune sige, bare kæmp videre, de to streger kommer når du mindst venter det

Hmm det er lidt sjovt at folk siger "kæmp bare videre, det kommer når du mindst venter det".. Men så længe man kæmper venter man det jo også... Det er jo derfor man kæmper.... Så egentlig giver det jo ingen mening...

Og hvordan man kan ikke vente det... jeg mener når man har sat sig for at lave en baby, håber og forventer man jo hver måned at den er der... Det er vel hele ideen med at man prøver...

Bare lige en tanke herfra efter at have fået den kommentar RIGTIG mange gange efterhånden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Kvist

metski83 skriver:

Håber du så inderligt har ret

Det ville være fantastisk.

Har også lige siddet og stortudet over genudsendelse af Robinson, fordi en får at vide han skal være far igen.

Kender det godt, jeg var igang med at se alle afsnit af venner da jeg arboterede.. Og da jeg kom hjem fra sygehuset og skulle ligge i sengen så kunne jeg jo fortsætte min maraton, men var kommet dertil hvor Rachel føder hendes datter, så jeg stortudede også og stoppede til sidst med at se det.. Har faktisk stadig ikke set de sidste afsnit, kan ikke rigtig komm igang igen..

Anmeld

23. oktober 2011

Kvist

Masig skriver:

Hmm det er lidt sjovt at folk siger "kæmp bare videre, det kommer når du mindst venter det".. Men så længe man kæmper venter man det jo også... Det er jo derfor man kæmper.... Så egentlig giver det jo ingen mening...

Og hvordan man kan ikke vente det... jeg mener når man har sat sig for at lave en baby, håber og forventer man jo hver måned at den er der... Det er vel hele ideen med at man prøver...

Bare lige en tanke herfra efter at have fået den kommentar RIGTIG mange gange efterhånden...

Nej det rigtig det giver ikke mening.. Ved godt det er alt for svært ikke at tænke på, man tænker faktisk ikke på andet, dag og nat.. Har prøvet det..

Men jeg tror på at hvis man kan slå det ud af hovedet så går det hele meget nemmere.. Jeg mistede mit job en måned før jeg blev gravid pga. konkurs, og pludselig var det mit manglende job der var i tankerne.. Og så kom de to streger..

Anmeld

23. oktober 2011

metski83

Kvist skriver:

Kender det godt, jeg var igang med at se alle afsnit af venner da jeg arboterede.. Og da jeg kom hjem fra sygehuset og skulle ligge i sengen så kunne jeg jo fortsætte min maraton, men var kommet dertil hvor Rachel føder hendes datter, så jeg stortudede også og stoppede til sidst med at se det.. Har faktisk stadig ikke set de sidste afsnit, kan ikke rigtig komm igang igen..

Nej nogle ting rammer bare alt for hårdt. Utroligt som ting kan påvirke ens følelser.

Anmeld

23. oktober 2011

Masig

Kvist skriver:

Nej det rigtig det giver ikke mening.. Ved godt det er alt for svært ikke at tænke på, man tænker faktisk ikke på andet, dag og nat.. Har prøvet det..

Men jeg tror på at hvis man kan slå det ud af hovedet så går det hele meget nemmere.. Jeg mistede mit job en måned før jeg blev gravid pga. konkurs, og pludselig var det mit manglende job der var i tankerne.. Og så kom de to streger..

Her er vi lige flyttet ind i et splinternyt hus, jeg søger på livet løs efter arbejde (mens jeg også stadig passer mit nuværende arbejde) og vi har tusind ting i hovedet der skal ordnes, så der er faktisk ikke meget plads til baby tanker og har ikke været det de sidste 2-3 mdr, men det er der altså ikke kommet nogen bebs ud af, så jeg giver ikke meget for det der med at det kommer når man tænker på noget andet...

Anmeld

23. oktober 2011

Kofoed.

Kan det trøste, at jeg havde termin med min første graviditet d 28/10 2010? Min unge kunne være blevet et år nu her..

Det er hårdt og man bliver så utålmodig, men man må bare holde modet oppe og blive ved.

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kunne være mor til 3 børn nu:-( Øv!! Det er så træls,at vi er nogle,der skal bruge så lang tid på det:-( Jeg håber,at det snart lykkes for os begge! Kram

Det kunne jeg også  Den sidste skulle have været født jan/feb. i år.

ØV, hvor er det bare uretfærdigt en gang i mellem

Anmeld

24. oktober 2011

metski83

Kofoed. skriver:

Kan det trøste, at jeg havde termin med min første graviditet d 28/10 2010? Min unge kunne være blevet et år nu her..

Det er hårdt og man bliver så utålmodig, men man må bare holde modet oppe og blive ved.

Tja ikke den store trøst, men det kan du jo ikke gøre ved.

Ved du har været meget igennem, men nu har du din dejlige skønne datter, er det ikke fantastisk ?

Anmeld

24. oktober 2011

metski83

Nessie skriver:

Det kunne jeg også  Den sidste skulle have været født jan/feb. i år.

ØV, hvor er det bare uretfærdigt en gang i mellem

Men en god ting, du har en dejlig dreng

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

metski83 skriver:

Men en god ting, du har en dejlig dreng

Helt sikkert . Ellers havde vi vist også tabt modet undervejs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.