Kunne have født nu og været MOR :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

MorDk

metski83 skriver:

Pu ha, det er længe at vente. Min største frygt er, at vi ikke kan selv.

Det kan jeg godt forstå! Men hold ud! Hvis ikke du er blevet gravid efter 12 mdr. så gå til lægen og blive undersøgt...  Krydser fingre for jer... xxx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

AnneP

metski83 skriver:

Tænk hvis jeg var blevet gravid i første forsøg, så kunne jeg have født nu.

Jeg kunne have været mor.

Men nu er der gået 9 måneder uden resultat

Alle dem jeg skrev med i starten her inde på baby.dk er nu blevet mødre.

Ved godt at mange bruger lang tid på at blive gravide, men syntes bare det er lidt hårdt lige nu, og 9 måneder er lang tid at vente.

Bare lige en lille trist tanke fra mig

Puhhhh kender desvære følelsen!

Nu må det altså godt være vores tur!  -gider snart ikke "springes-over" mere!!!

Anmeld

23. oktober 2011

metski83

MorDk skriver:

Det kan jeg godt forstå! Men hold ud! Hvis ikke du er blevet gravid efter 12 mdr. så gå til lægen og blive undersøgt...  Krydser fingre for jer... xxx

Ja det bliver vi nødt til

Anmeld

23. oktober 2011

metski83

AnneP skriver:

Puhhhh kender desvære følelsen!

Nu må det altså godt være vores tur!  -gider snart ikke "springes-over" mere!!!

Ja nemlig, håber vi kan være heldige i denne måned. DEt ville også være den ultimative julegave

Anmeld

23. oktober 2011

Masig

metski83 skriver:

Ved godt at mange bruger lang tid på at blive gravide, men syntes bare det er lidt hårdt lige nu, og 9 måneder er lang tid at vente.

Puha de tanker har jeg også... Det er nu 10 mdr siden vi startede, og stadig ingen bebs til os... Næsten alle dem jeg snakkede med dengang vi begyndte er også gravide eller har født nu... Det er bare skide hårdt at blive "sprunget over i køen" hele tiden.. Hvorfor er det lige at vi skal vente hele tiden??

Vi er heldigvis blevet henvist til fertilitetsklinik allerede, og har en tid her 10. november. Er næsten færdig med udredningen som ikke overraskende viser at ingen af os fejler noget... Så kan man jo undre sig over hvorfor der så ikke kommer en baby...

Men heldigvis er der da lys for enden af tunnellen so far.... hvis ikke der sker noget på naturligvis denne eller næste gang, så er vi jo henvist og udredt og det hele og kan forhåbentlig komme i behandling rimelig snart og få vores ønske bebs...

for det snart bliver din og min tur (og alle andre der går og venter selvfølgelig)...

Anmeld

23. oktober 2011

Nitz - <3 David

metski83 skriver:

Tak for det

Ikke rart at miste, men dejligt du så er gravid igen, så har du noget at glæde dig til.

Ja er også lykkelig over det kunne lade sig gøre så hurtigt.. Jeg syns det er SÅ uretfærdigt at der er så mange der skal kæmpe for at få det til at lykkeds.. Og at man bare intet kan gøre for at hjælpe.. Har selv en halvsøster der kæmpede 2½ år, før der skete noget..
Jeg ville ønske man kunne opfinde en mirakkel kur der bare hjælper

Anmeld

23. oktober 2011

metski83

Nitz - 27+ skriver:

Ja er også lykkelig over det kunne lade sig gøre så hurtigt.. Jeg syns det er SÅ uretfærdigt at der er så mange der skal kæmpe for at få det til at lykkeds.. Og at man bare intet kan gøre for at hjælpe.. Har selv en halvsøster der kæmpede 2½ år, før der skete noget..
Jeg ville ønske man kunne opfinde en mirakkel kur der bare hjælper

Ja det burde være lettere at blive gravid, når man så gerne vil det.

Anmeld

23. oktober 2011

metski83

Masig skriver:

Puha de tanker har jeg også... Det er nu 10 mdr siden vi startede, og stadig ingen bebs til os... Næsten alle dem jeg snakkede med dengang vi begyndte er også gravide eller har født nu... Det er bare skide hårdt at blive "sprunget over i køen" hele tiden.. Hvorfor er det lige at vi skal vente hele tiden??

Vi er heldigvis blevet henvist til fertilitetsklinik allerede, og har en tid her 10. november. Er næsten færdig med udredningen som ikke overraskende viser at ingen af os fejler noget... Så kan man jo undre sig over hvorfor der så ikke kommer en baby...

Men heldigvis er der da lys for enden af tunnellen so far.... hvis ikke der sker noget på naturligvis denne eller næste gang, så er vi jo henvist og udredt og det hele og kan forhåbentlig komme i behandling rimelig snart og få vores ønske bebs...

for det snart bliver din og min tur (og alle andre der går og venter selvfølgelig)...

Håber også af hele mit hjerte der snart sker noget.

Anmeld

23. oktober 2011

Kvist

metski83 skriver:

Lige en KÆMPE

Ved hvordan du har det, kunne have været blevet mor i december 2008 men aborterede.. Derefter gik der hele 2 år inden jeg igen stod med en positiv test.. Blev mor i december 2010..

Så kan kune sige, bare kæmp videre, de to streger kommer når du mindst venter det

Anmeld

23. oktober 2011

metski83

Kvist skriver:

Lige en KÆMPE

Ved hvordan du har det, kunne have været blevet mor i december 2008 men aborterede.. Derefter gik der hele 2 år inden jeg igen stod med en positiv test.. Blev mor i december 2010..

Så kan kune sige, bare kæmp videre, de to streger kommer når du mindst venter det

Håber du så inderligt har ret

Det ville være fantastisk.

Har også lige siddet og stortudet over genudsendelse af Robinson, fordi en får at vide han skal være far igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.