metski83 skriver:
Tænk hvis jeg var blevet gravid i første forsøg, så kunne jeg have født nu.
Jeg kunne have været mor.
Men nu er der gået 9 måneder uden resultat 
Alle dem jeg skrev med i starten her inde på baby.dk er nu blevet mødre.
Ved godt at mange bruger lang tid på at blive gravide, men syntes bare det er lidt hårdt lige nu, og 9 måneder er lang tid at vente.
Bare lige en lille trist tanke fra mig 
Puha de tanker har jeg også... Det er nu 10 mdr siden vi startede, og stadig ingen bebs til os... Næsten alle dem jeg snakkede med dengang vi begyndte er også gravide eller har født nu... Det er bare skide hårdt at blive "sprunget over i køen" hele tiden.. Hvorfor er det lige at vi skal vente hele tiden??
Vi er heldigvis blevet henvist til fertilitetsklinik allerede, og har en tid her 10. november. Er næsten færdig med udredningen som ikke overraskende viser at ingen af os fejler noget... Så kan man jo undre sig over hvorfor der så ikke kommer en baby...
Men heldigvis er der da lys for enden af tunnellen so far.... hvis ikke der sker noget på naturligvis denne eller næste gang, så er vi jo henvist og udredt og det hele og kan forhåbentlig komme i behandling rimelig snart og få vores ønske bebs...
for det snart bliver din og min tur (og alle andre der går og venter selvfølgelig)...
Anmeld