Kunne have født nu og været MOR :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

TR

metski83 skriver:

Tak for det, ja så ved du lige præcis hvordan jeg har det. og håber virkelig du har ret, at det snart er vores tur, det ville være skønt

Det var så lidt ..
Vi bliver nødtil at se lyst på det !
- det kommer når vi mindst venter det, selvom det svært at tro på. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

FieMus

massere af kram og lykkeønsker fra mig 

Anmeld

26. oktober 2011

metski83

TR skriver:

Det var så lidt ..
Vi bliver nødtil at se lyst på det !
- det kommer når vi mindst venter det, selvom det svært at tro på. ..

Ja det kan godt nok være svært at tro på, når man åned efter måned bliver skuffet.

Anmeld

27. oktober 2011

TR

metski83 skriver:

Ja det kan godt nok være svært at tro på, når man åned efter måned bliver skuffet.

Jep kender det alt for godt

Anmeld

27. oktober 2011

metski83

TR skriver:

Jep kender det alt for godt

Vi må bare håbe der er gevinst snart

Anmeld

27. oktober 2011

Molly8

metski83 skriver:

Tænk hvis jeg var blevet gravid i første forsøg, så kunne jeg have født nu.

Jeg kunne have været mor.

Men nu er der gået 9 måneder uden resultat

Alle dem jeg skrev med i starten her inde på baby.dk er nu blevet mødre.

Ved godt at mange bruger lang tid på at blive gravide, men syntes bare det er lidt hårdt lige nu, og 9 måneder er lang tid at vente.

Bare lige en lille trist tanke fra mig

Åh, hvor jeg kender den følelse. Hvis jeg havde fået barn, da jeg ville, var han begyndt på gymnasiet nu - men er altså kun 8 mdr.  Alle veninderne har forlængst fået de børn, de skulle have; fra 2-4 stk. - og konfirmeret flere af dem..

Ja, det er selvfølgelig ingen trøst for dig. Jeg håber, at du ind imellem kan glæde dig over, at du er et sted, hvor du faktisk er igang med processen, der skal lede dig hen til at få dit ønskebarn, og at det næppe vil tage dig 16 år.

Nu, da vores lille søn er her, er det det helt rigtige tidspunkt for os. Jeg ville bare ønske, at jeg havde vidst, at han nok skulle komme på et tidspunkt.

Tanker fra Molly

Anmeld

27. oktober 2011

metski83

Molly8 skriver:

Åh, hvor jeg kender den følelse. Hvis jeg havde fået barn, da jeg ville, var han begyndt på gymnasiet nu - men er altså kun 8 mdr.  Alle veninderne har forlængst fået de børn, de skulle have; fra 2-4 stk. - og konfirmeret flere af dem..

Ja, det er selvfølgelig ingen trøst for dig. Jeg håber, at du ind imellem kan glæde dig over, at du er et sted, hvor du faktisk er igang med processen, der skal lede dig hen til at få dit ønskebarn, og at det næppe vil tage dig 16 år.

Nu, da vores lille søn er her, er det det helt rigtige tidspunkt for os. Jeg ville bare ønske, at jeg havde vidst, at han nok skulle komme på et tidspunkt.

Tanker fra Molly

Ja hvis jeg også bare vidste at det helt sikkert nok skulle komme, så kunne jeg slappe lidt mere af.

Anmeld

28. oktober 2011

TR

metski83 skriver:

Vi må bare håbe der er gevinst snart

Jep og det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.