Anonym skriver:
Nej gør den egentlig ikke.. Jeg har stadig ikke taget en beslutning om hvad jeg skal gøre.
Mit hjerte taler nok for at beholde det, men jeg er også påvirket af en masse hormoner og følelser, så jeg har også brug for andres påvirkning og rationelle tankegang, så jeg har bedre odds for at træffe den helt rigtige beslutning.
Ok, jeg kender ikke reglerne inde for det, men hele graviditeten og fødslen, dåb osv er jeg da i hvert fald ene om hvis det er det jeg vælger at være
Jeg ville se på fyrenes følelser omkring det her - hvordan vil det blive hvis det er den ene der er far og hvordan hvis det er den anden, så vil jeg kigge på mit eget liv - er det det jeg ønsker nu - hvad giver jeg afkald på og hvad får jeg igen, og så det allervigtigste hvad er det jeg kan tilbyde barnet?
Ud fra de parameter ville jeg træffe en beslutning, jeg ved faktisk ikke om jeg ville have det vildt godt med at sætte et barn i verdenen hvis jeg vidste at faderen ville se barnet og samtidig være enten en lystløgner eller endnu værre - en misbruger - det er i mine øjne ikke et miljø jeg ville byde mit barn.
Jeg har selv valgt at beholde mit barn - til tros for at faderen ikke var klar, så er 100 % alenemor og igang med en videregående uddannelse, men var uddannet pæd. da jeg blev gravid, var 25 og i det hele taget så følte jeg mig klar, derudover så er min datters far ikke misbruger eller ligende, så jeg ville intet problem have med at han så hende, hvis det var det han ønskede, jeg syntes så længe at man kan tilbyde barnet et godt nok liv - så skal man vælge det man føler for, men hvis man ikke har mulighed for at give barnet et godt liv, så syntes jeg det er enormt egoistisk at få et barn. (jeg tænker ikke på økonomi)
du er nødt til at se på dine forudsætninger og se om det er godt nok til barnet, men nu har du jo allerede et i forvejen, så jeg tænker at det er de nok, så er det bare de andre parameter der skal være styr på. 
Anmeld