Abort ? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

først får du lige en kæmpe  herfra..

men bare rolig der findes en mand der gerne vil have en med to børn og som os er moden det er jeg ret sikker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

AnnaK89

Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal vælge.

Men kan fortælle, at jeg selv ikke ville være i tvivl - havde valgt en abort.

Selvom du har nogle fine fordele ved at få et barn nu, f.eks. det med din søns alder, så synes jeg bare ikke det opvejer for de ulemper du har.

Jeg er nød til at være lidt kritisk og spørge, hvorfor I valgte at planlægge et barn efter så kort tid og når i allerede havde været fra hinanden en gang?

Synes ikke det virker realistisk, desværre 

Anmeld

23. oktober 2011

lio

Jeg fik selv en abort da jeg var 21-22, skete omkring min fødselsdag og jeg synes helt klart at det er vigtigst at tænke på barnet, (i din situation, børnene) Hvad er bedst for barnet og hvad er der at byde på når den kommer til verden??

Alenemor til 2 småbørn, med studie lyder i sig selv rigtig hårdt og det vil være så synd hvis det skulle gå ud over børnene.

når det så er sagt så kan jeg godt fælge dig i at du ikke ved hvad du skal vælge, deter st svært valg men man er nød til at se realistisk på det. (mht. hvilket liv venter jer og er det det værd)

Anmeld

23. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej gør den egentlig ikke.. Jeg har stadig ikke taget en beslutning om hvad jeg skal gøre.

Mit hjerte taler nok for at beholde det, men jeg er også påvirket af en masse hormoner og følelser, så jeg har også brug for andres påvirkning og rationelle tankegang, så jeg har bedre odds for at træffe den helt rigtige beslutning.

Ok, jeg kender ikke reglerne inde for det, men hele graviditeten og fødslen, dåb osv er jeg da i hvert fald ene om hvis det er det jeg vælger at være

Tja, rationel ved jeg ikke om jeg er, men du lyder som om du ville fortryde det meget, og babyen ville jo komme når din dreng er 2-3 år og mellem 2 uddannelser? - det er i mine øjne et fint tidspunkt, det er også der jeg regner med vi skal have nummer 2

At være alene om det - det er der mange der er, men børnene mangler jo ikke noget  - det er bare træls for mor 

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Tja, rationel ved jeg ikke om jeg er, men du lyder som om du ville fortryde det meget, og babyen ville jo komme når din dreng er 2-3 år og mellem 2 uddannelser? - det er i mine øjne et fint tidspunkt, det er også der jeg regner med vi skal have nummer 2

At være alene om det - det er der mange der er, men børnene mangler jo ikke noget  - det er bare træls for mor 

Jeg er helt enig. 

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Jeg fik selv en abort da jeg var 21-22, skete omkring min fødselsdag og jeg synes helt klart at det er vigtigst at tænke på barnet, (i din situation, børnene) Hvad er bedst for barnet og hvad er der at byde på når den kommer til verden??

Alenemor til 2 småbørn, med studie lyder i sig selv rigtig hårdt og det vil være så synd hvis det skulle gå ud over børnene.

når det så er sagt så kan jeg godt fælge dig i at du ikke ved hvad du skal vælge, deter st svært valg men man er nød til at se realistisk på det. (mht. hvilket liv venter jer og er det det værd)

Ja, klart.. men jeg kan ikke rigtigt finde svarene på de spørgsmål, når der både er fordele og ulemper :/

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvor er jeg glad for du skærer det ud i pap for mig.
Det er jo rigtigt.

Børnene kommer ikke til at mangle noget.
Og i virkeligheden for børnene jo nok mere glæde af at have en søster/bror.

Anmeld

23. oktober 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er helt enig. 

Jeg elsker når det sker

Anmeld

23. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hvor er jeg glad for du skærer det ud i pap for mig.
Det er jo rigtigt.

Børnene kommer ikke til at mangle noget.
Og i virkeligheden for børnene jo nok mere glæde af at have en søster/bror.

Det var ikke for at skære noget ud i pap, jeg ville bare gerne... Hjælpe dig?  Havde du været i et lidt (meget) mere stabilt forhold ville det jo være det perfekte tidspunkt 

Tja, jeg elsker min bror mere end noget som helst andet - eller det gjorde jeg inden babyen fandt vej til min mave  Søskende, det er det bedste man kan få 

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Jeg elsker når det sker

Må også sige til TS, at jeg er sikker på at du kan klare det. Du har allerede klaret dig med en. Tror ikke det er så slemt, og de får glæde af hinanden.

Min svigerindes to piger har rigtig meget glæde af hinanden. 

Hun har så været gift med begge fædre, men det gik ikke. Så der er jo ingen garanti for, at man ikke skulle blive alenemor til to, med hver deres far en anden gang i sit liv. 

Hedigvis er der masser af støtte at få i DK som enlig mor. Det skal nok gå, hvis du beslutter dig for at beholde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.