Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: mange tak! jaaaa! det er nemlig bare mega fedt at vide at kroppen fungerer og at jeg har normal cyklus + ÆL så vi kan komme i sving! skal helt sikkert nok give en opdatering om ca 14 dage, når vi ved om hyggestunderne giver pote! Og ih altså hvor vi håber! det ville bare være så fantastisk at blive en familie på 4
mange tak!
jaaaa! det er nemlig bare mega fedt at vide at kroppen fungerer og at jeg har normal cyklus + ÆL så vi kan komme i sving!
skal helt sikkert nok give en opdatering om ca 14 dage, når vi ved om hyggestunderne giver pote! Og ih altså hvor vi håber! det ville bare være så fantastisk at blive en familie på 4
Det glæder vi os til.
Anonym skriver: Håber jeg også!!!! (vælger altså at stole på din viden! Og som sagt så var min ÆL test også sådan her med vores første barn... og h*n lever da i bedste velgående )
Håber jeg også!!!!
(vælger altså at stole på din viden! Og som sagt så var min ÆL test også sådan her med vores første barn... og h*n lever da i bedste velgående )
Min positive Æl test så også sådan ud, og der er en lille spire i maven. og den blev heller ikke mere positiv end det. Jeg tror det er meget forskelligt. Håber i får nogle hyggelige aftener.
Ihhhh... HELD OG LYKKE Glæder mig rigtig meget til at se, hvem der gemmer sig bag anonymiteten ;D Det er spændende!!!
Anonym skriver: Har testet de sidste 3 dage, og kunne se at stregen blev tydeligere og tydeligere, og IDAG står jeg så med en pænt positiv ÆL test! har også rigtig meget af det der tykke æggehvide agtig udflåd og "rumsteren" i underlivet. Så idag og de næste par dage frem, skal der bare hygges i dobbeltsengen! Håber det giver gevinst om ca 14 dage! (er ano indtil vi er blevet gravide, da det er vores lille hemmelighed at vi prøver at lave en lillesøster eller lillebror )
Har testet de sidste 3 dage, og kunne se at stregen blev tydeligere og tydeligere, og IDAG står jeg så med en pænt positiv ÆL test! har også rigtig meget af det der tykke æggehvide agtig udflåd og "rumsteren" i underlivet.
Så idag og de næste par dage frem, skal der bare hygges i dobbeltsengen!
Håber det giver gevinst om ca 14 dage!
(er ano indtil vi er blevet gravide, da det er vores lille hemmelighed at vi prøver at lave en lillesøster eller lillebror )
Jeg vil altså også sige den er der
Mine så også sådan ud da jeg havde ÆL og jeg havde også det der slim (sekret)
Så bare igang med jer
mea skriver: Muligt hun har det,men det er altså ikke korrekt,læs da brugsvejledningen. Jeg troede fejlagtig også at det bare var noget af stregen,der skulle være kraftig,end til jeg dobbel tjekket med en digital test,og den var negativ. Så sorry den er ikke positiv.
Muligt hun har det,men det er altså ikke korrekt,læs da brugsvejledningen.
Jeg troede fejlagtig også at det bare var noget af stregen,der skulle være kraftig,end til jeg dobbel tjekket med en digital test,og den var negativ.
Så sorry den er ikke positiv.
jeg har da selvfølgelig læst brugsvejledningen...
har ikke nogen digital... men jeg tog en ny ÆL test idag og nu er den negativ igen... (ser ud som den gjorde i forgårs...)
så den har helt sikkert været positiv igår
Gaia skriver: Tror bare du og kæresten skal hygge jer hellere en gang for meget end for lidt og hellere have massere af sædceller oppe klar til ægget end at inviterer dem i sidste øjeblik så mit råd ha sex gne hver anden dag og så skal I nok ramme ægløsningen uanset diverse tests. Held og lykke glæder mig til en pos. Opdate om en 14 dages tid
Tror bare du og kæresten skal hygge jer hellere en gang for meget end for lidt og hellere have massere af sædceller oppe klar til ægget end at inviterer dem i sidste øjeblik så mit råd ha sex gne hver anden dag og så skal I nok ramme ægløsningen uanset diverse tests. Held og lykke glæder mig til en pos. Opdate om en 14 dages tid
ja vi har også sexet hver anden dag indtil videre, og så vil vi give den lidt ekstra gas her igår og idag
uanset om den test fra igår er positiv eller ej (hvilket jeg er sikker på den er) så indikerer den jo ihvertfald at ÆL er lige oppe over, og det er da et godt tegn
så jeg krydser fingre for at jeg kan give en update om ca 14 dage og "springe ud" så i allesammen kan få som en overraskelse hvem jeg er
lillekylling skriver: held og lykke..
held og lykke..
mange tak
Ma-lu skriver: (Til) lykke og held.... Jeg tror slet ik du skal spekulere på om den er der eller ej, ser ellers , for mig sådan ud. Vær i bare lidt vilde ved tid , lyst og lejlighed, så venter vi andre nysgerrigt på positivt svar.!! - forhåbentlig Ha' det godt .! - ik lade dig gå på af noget !!
(Til) lykke og held.... Jeg tror slet ik du skal spekulere på om den er der eller ej, ser ellers , for mig sådan ud. Vær i bare lidt vilde ved tid , lyst og lejlighed, så venter vi andre nysgerrigt på positivt svar.!! - forhåbentlig Ha' det godt .! - ik lade dig gå på af noget !!
tak! Hvor er du sød
vi lader os skam heller ikke gå på af det folk skriver om at den ikke skulle være positiv... (vi er dog selv fuldstændig enige om at den er positiv )
vi har sex uanset hvad og så håber vi bare på at det lykkes.
JJH skriver: Min positive Æl test så også sådan ud, og der er en lille spire i maven. og den blev heller ikke mere positiv end det. Jeg tror det er meget forskelligt. Håber i får nogle hyggelige aftener.
rigtig godt at høre!
Som skrevet tildligere så var min ÆL test ved mit første barn også sådan her da den var positiv, og der kom da et barn ud af det
så vi tror på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128