Positiv ægløsnings test (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

babymus77

De test jeg har taget har stregen til venstre også været meget tydligere end kontrol stregen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Har testet de sidste 3 dage, og kunne se at stregen blev tydeligere og tydeligere, og IDAG står jeg så med en pænt positiv ÆL test! har også rigtig meget af det der tykke æggehvide agtig udflåd og "rumsteren" i underlivet. 

Så idag og de næste par dage frem, skal der bare hygges i dobbeltsengen! 

Håber det giver gevinst om ca 14 dage! 

(er ano indtil vi er blevet gravide, da det er vores lille hemmelighed at vi prøver at lave en lillesøster eller lillebror )

Held og lykke!!

Anmeld

23. oktober 2011

Findusinde

Anonym skriver:

så du vil mene at den er positiv??? 

Ja, den er vel så positiv som den skal være? Har aldrig taget en ægløsningstest i hele mit liv.. SÅ jeg aner ikke hvordan den skal se ud.. Vores Laura er blevet til ved at "gøre" det så tit vi lyster, uden at tænke på om det var det rette tidspunkt..

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg synes da den ser positiv ud

pøj pøj med lagengymnastikken! håber der kommer 2 nye flotte streger om 14 dage

og så glæder jeg mig til at se hvem du er

mange tak  

jeg synes altså også selv at den ser ret så positiv ud... 

glæder mig til at kunne springe ud af skabet og overraske jer allesammen!  hvis jeg blir gravid altså 

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

De test jeg har taget har stregen til venstre også været meget tydligere end kontrol stregen!!!

okay... 

underligt at de skriver at begge streger bare skal være lige tydelige så for at den er positiv.. 

men hvad... vi knalder bare løs! mon ikk vi rammer rigtig så 

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Held og lykke!!

mange tak! 

Anmeld

23. oktober 2011

Mutti2B

mea skriver:

Jeg vil så godt lige være lyse slukker,for den test er ikke positiv inu.

Det er HELE test stregen,der skal være lige så tydlig,eller tydligere end kontrol stregen,og det er din test ikke,det er kun kanten af test stregen,der er kraftigere.

Den er skam positiv. Hele stregen behøver nemlig ikke at være mørkere. Så den er go nok . Jeg troede også først at hele stregen skulle være mørk, så jeg har spurgt på klinikken.

Hilsen én der har taget utallige ÆL-tests i forbindelse med behandling

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Ja, den er vel så positiv som den skal være? Har aldrig taget en ægløsningstest i hele mit liv.. SÅ jeg aner ikke hvordan den skal se ud.. Vores Laura er blevet til ved at "gøre" det så tit vi lyster, uden at tænke på om det var det rette tidspunkt..

ja det er da også den beste metode hehe 

men vi havde rigtig svært ved at blive gravid med nr 1, så derfor vælger vi lidt "den sikre løsning".... det var ihvertfald sådan det lykkedes i sidste ende sidste gang 

Anmeld

23. oktober 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

okay... 

underligt at de skriver at begge streger bare skal være lige tydelige så for at den er positiv.. 

men hvad... vi knalder bare løs! mon ikk vi rammer rigtig så 

De skal være lige tydelige eller også skal teststregen være tydeligere end kontrolstregen . Så I har begge ret

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Den er skam positiv. Hele stregen behøver nemlig ikke at være mørkere. Så den er go nok . Jeg troede også først at hele stregen skulle være mørk, så jeg har spurgt på klinikken.

Hilsen én der har taget utallige ÆL-tests i forbindelse med behandling

årh hvor er skøn!

Du har lige reddet min dag  blev ski da lige helt nervøs for at den ikke var positiv alligevel.... 

vi håber på at det lykkes så! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.